Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millä yhdellä ruualla tai ruoka-aineella lapsesi eläisi jos saisi valita?
28.12.2005 |
Meillä 6-vuotias söisi pelkkää maksalaatikkoa.
1-vuotias taasen pelkkää rintamaitoa.
Kommentit (6)
9v. poika eläisi omenoilla
5v. poika perunoilla
ja 3v. tytär hhmmm...listalla olisi jugurtti, paprika ja leipä, en osaa laittaa paremmuusjärjestykseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
karjalanpiirakalla
" piiiiirrakkaa" !!!
varmaan myös rusinat ja piparit kävisivät :)
Alue: Aihe vapaa
neiti 6v. eläisi iloisesti suklaalla !