Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä älvsbytalo?

Vierailija
09.01.2006 |

Mikä malli? Oletteko olleet tyytyväisiä? Paljonko paketti maksoi? Paljon tuli kokonaishinnaksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ollut paljon ongelmia, mutta pientä sellaista. Esim. juuri se, että saumat repeilevät sekä lattiassa että seinissä. Älväriltä eivät halua mitään selvittää, olivat kaverille sanoneet, että laittakaa siihen päälle kaappi, niin rakoa ei näy... heh heh. Itse en Älväriä haluaisi ottaa. Niihin kun ei juuri muutoksia saa, enkä pidä niiden pohjaratkaisuista yhtään. Toki ovat edullisia taloja.

Vierailija
22/22 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän palstan ihmiset tuskin ymmärtävät kovin paljon rakentamisen tai sen laadun päälle...



asiantuntemus em. asioihin löytynee aivan jostain muualta!



Tällä palstalta löytyy asiantuntemusta mm. etunimien laadukkuuteen, miesten älykkyyteen tai oikeanlaatuisen takamuksen tai rintavarustuksen ulkonäköön?



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla