Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teillä älvsbytalo?
09.01.2006 |
Mikä malli? Oletteko olleet tyytyväisiä? Paljonko paketti maksoi? Paljon tuli kokonaishinnaksi?
Kommentit (22)
tämän palstan ihmiset tuskin ymmärtävät kovin paljon rakentamisen tai sen laadun päälle...
asiantuntemus em. asioihin löytynee aivan jostain muualta!
Tällä palstalta löytyy asiantuntemusta mm. etunimien laadukkuuteen, miesten älykkyyteen tai oikeanlaatuisen takamuksen tai rintavarustuksen ulkonäköön?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja on ollut paljon ongelmia, mutta pientä sellaista. Esim. juuri se, että saumat repeilevät sekä lattiassa että seinissä. Älväriltä eivät halua mitään selvittää, olivat kaverille sanoneet, että laittakaa siihen päälle kaappi, niin rakoa ei näy... heh heh. Itse en Älväriä haluaisi ottaa. Niihin kun ei juuri muutoksia saa, enkä pidä niiden pohjaratkaisuista yhtään. Toki ovat edullisia taloja.