Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sukupuoleen VOI vaikuttaa!

Vierailija
12.01.2009 |

Ärsyttää kun ihmiset aina sanovat ettei sukupuoleen voi vaikuttaa. Ymmärrän toki että jollain (5% miehistä) ei ole kuin toisia siittiöitä (eli x tai Y) siittiötiä, mutta muutoin miehillä on kumpiakin siittiöitä, joten on 95% mahdollisuus ihmisillä vaikuttaa sukupuoleen.

Minä olen "tehnyt" 4 lasta ja tehnyt aina juuri sen sukupuolen jonka olen kulloinkin halunnut. Siihen vaaditaan vain säännöllinen kiero, säännöllinen ovulaatio, ovulaatiotikkuja nippu ja eikun hommiin.

Kyllä se niin menee että pojat tulee ovulaatiopäiviniä ja tytöt paria päivää aikaisemmin. Mutta huomioikaa että ovulaatio voi kestää peräti 5 päivää, joten siitä on otettava se ovulaatio huippu (joka näyttää ihmisiltä olevan hukassa) joten testailkaa hyvät ihmiset testailkaa, jos haluatte tiettyä sukupuolta.

Minun on helppo ollut aina sanoa että nyt tulee tyttö ja nyt tehdään poikaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on, että tyttö tulee rakasteelmalla ja poika panemalla.

Perustuu tyttö- ja poika siittiöiden elinikään, sillä tyttösiittiöt elävät pidempään, joten ehtivät perille hitaissa puuhissa paremmin, kunovat myös hittampia. Pojat elävät lyhyemmän ajan ja ovat nopeampia.

Meillä tehty tällä menetelmällä ja on osuttu oikeaan.

Entä jos ensin panee ja sitten rakastelee, kumpi tulee?

Vierailija
42/45 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sinänsä ansiokas vinkki on pahasti vanhentunut. Nykyisin kukaan ei tiedä edes kaksikymppisestä lapsesta kumpaa sukupuolta tämä on vai onko kumpaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppää kirjoitat ap. Vain ja ainoastaan se ratkaisee onko siittiössä X tai Y-kromosomi

Vierailija
44/45 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😬😬

Vierailija
45/45 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolta voi myös vaihtaa lennosta, mutta vain kerran vuodessa muistuttaa kokoomus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi