Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sukupuoleen VOI vaikuttaa!

Vierailija
12.01.2009 |

Ärsyttää kun ihmiset aina sanovat ettei sukupuoleen voi vaikuttaa. Ymmärrän toki että jollain (5% miehistä) ei ole kuin toisia siittiöitä (eli x tai Y) siittiötiä, mutta muutoin miehillä on kumpiakin siittiöitä, joten on 95% mahdollisuus ihmisillä vaikuttaa sukupuoleen.

Minä olen "tehnyt" 4 lasta ja tehnyt aina juuri sen sukupuolen jonka olen kulloinkin halunnut. Siihen vaaditaan vain säännöllinen kiero, säännöllinen ovulaatio, ovulaatiotikkuja nippu ja eikun hommiin.

Kyllä se niin menee että pojat tulee ovulaatiopäiviniä ja tytöt paria päivää aikaisemmin. Mutta huomioikaa että ovulaatio voi kestää peräti 5 päivää, joten siitä on otettava se ovulaatio huippu (joka näyttää ihmisiltä olevan hukassa) joten testailkaa hyvät ihmiset testailkaa, jos haluatte tiettyä sukupuolta.

Minun on helppo ollut aina sanoa että nyt tulee tyttö ja nyt tehdään poikaa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tuli kaksoset tyttö ja poika.

Vierailija
22/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitappa heittää kolikkoa ja toivoa kovasti aina sitä haluamaasi puolta; ei ole kovin epätodennäköistä että saat jopa aina haluamasi puolen.

Uskomatonta, että ihmiset edelleen 2000-luvulla uskovat tätä "tyttösiittiöt elää kauemmin, poikasiittiöt on nopeempia"-hömppää, jolla joskus 70-luvulla rahastettiin epätoivoisia ihmisiä, mutta jota ei kukaan ole tämän hömppä-Shettlesin jälkeen pystynyt oikeasti todistamaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa sun yllimielisessä teoriassa ole mitään järkeä, ja se on ristiriidassa tutkimustulosten kanssa.

Vierailija
24/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Runsaasti energiaa sisältävää hyvälaatuista ruokaa hedelmöittymisen aikoihin syönyt nainen saa todennäköisemmin poikalapsen kuin heikommalla ravinnolla oleva, päättelee brittiläinen tutkimusryhmä."

http://ohjelmaopas.yle.fi/artikkelit/tiede/tiedeuutiset/aidin-ruokavali…

Raskautta yrittävien äitien kannattaa tuoreen tutkimuksen mukaan syödä enemmän kalsiumpitoisia hedelmiä ja vihanneksia mikäli he mielivät saada tyttölapsen.

http://www.tohtori.fi/?page=4031888&id=7276596

Nippu konsteja:

"Humala saattaa tuottaa poikalapsia. Saksalainen tiedemies Blum suoritti 1900-luvun alkupuoliskolla

kokeita rotilla. Hän juotti uroshiiret humalaan ja päästi ne sitten naaraiden joukkoon. Tulokseksi

saatiin, että naaraat synnyttivät koiraita huomattavasti enemmän kuin naaraita. Tästä Blum veti tästä

sen johtopäätöksen, että päihtynyt mies antaa elämän useammin pojalle kuin tytölle."

http://www.mtv3.fi/helmi2005/tulosta.shtml/436332

Vierailija
25/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sillä rahalla minkä monet käyttävät talon ostoon voisi maksaa hoidon ja matkan sukupuolenvalintaklinikalle Etelä-Eurooppaan useamman kerran. Voi sitten olla tyytyväinen vaatimattomammassa asumisessa.

Vierailija
26/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tossa pihalla leikkii 5päivää ennen ovulaatiota tehty poika.. tosin voihan olla että mieheni kuuluu tuohon 5%, ei olla testattu kun ei aihe juurikaan kiinnosta. Sitä merkkiä tulee kun on tullakseen...

Vierailija
27/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole taas pitkään aikaan nauranut näin paljon :D Kiitos tästä avauksesta!

Vierailija
28/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sillä rahalla minkä monet käyttävät talon ostoon voisi maksaa hoidon ja matkan sukupuolenvalintaklinikalle Etelä-Eurooppaan useamman kerran. Voi sitten olla tyytyväinen vaatimattomammassa asumisessa.

Vierailija
29/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Korkeimman käsissä, kumpi sieltä tulee. Ei kai kukaan nyt usko noihin tikkuihin ja laskelmointiin ihan aikuisten oikeesti?

Kun kerta siittiö määrää sukupuolen, niin mihin pohjautuu oletus siitä, että jollain minuutin tarkalla ajoituksella on merkitystä? Imaiseeko kenties munasolu johonkin tiettyyn aikaan sisäänsä vain toisenlaisia siittiöitä, vai?

Vierailija
30/45 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden valossa asia on pikemminkin toisinpäin, pojat saavat alkunsa todennäköisemmin silloin kun yhdyntä on ennen ovista. Loppupelissä lienee arpapeliä kuitenkin.

Vierailija
31/45 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 3 poikaa ja jokainen on saanut alkuunsa ennen ovulaatiota. yksi 5 päivää ennen, yksi 3 päivää ennen ja yksi 1 päivää ennen.

Ja testattu on miehen siittiöt, ihan on tyttöjä ja poikia tasaisesti :)

Vierailija
32/45 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, että tyttö tulee rakasteelmalla ja poika panemalla.

Perustuu tyttö- ja poika siittiöiden elinikään, sillä tyttösiittiöt elävät pidempään, joten ehtivät perille hitaissa puuhissa paremmin, kunovat myös hittampia. Pojat elävät lyhyemmän ajan ja ovat nopeampia.

Meillä tehty tällä menetelmällä ja on osuttu oikeaan.

Vierailija
33/45 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä tuo aloittajan täydellinen tietämättömyys ihmisen biologiasta! =) "ovulaatio voi kestää peräti 5 päivää" ?!

Ovulaatio = munasolun irtoaminen munarakkulasta, eikä todellakaan kestä viittä päivää. Ovulaation jälkeen munasolu vasta tulee hedelmöittymiskykyiseksi ja säilyy sellaisena n. vuorokauden (joidenkin lähteiden mukaan mahdollisesti jopa 2 vrk ja joidenkin taas vain n. 12t). Tänä aikana siittiö siis pystyy tunkeutumaan munasolun kuoren läpi niin että perimäaines siirtyy siittiöstä munasoluun ja tapahtuu hedelmöittyminen. Siittiöt ovat voineet kulkeutua kohdun kautta munatorveen odottelemaan munasolua jo vuorokausia (jopa sen 7vrk harvinaisissa tapauksissa ja suotuisissa olosuhteissa) ennen munasolun irtoamista. Siittiöiltä kestää myös vähintään muutamia tunteja tai kauemminkin yleensäkään päästä emättimestä munasolun luo, joten pahimmassa tapauksessa juuri munasolun irtoamisen aikaan tapahtunut yhdyntä voi johtaa siihen, etteivät siittiöt ehdi ajoissa.

Erot siittiöiden nopeuden tai eliniän välillä eivät myöskään ole kovin suuria keskimäärin (siis tyttö- ja poikasiittiöiden välillä), joten vaikka kuinka yrittäisi ajoittaa yhdyntää esim. 4 päivää ennen ovulaatiota, niin silti siellä voikin olla jokin elävä poikasiittiö munasolua vastassa. Vastaavasti juuri ovulaation aikaan matkaan lasketuista siittiöistä voi loppujen lopuksi kumpi sortti vain ehtiä ensin.

Jonkinlainen pieni prosentuaalinen todennäköisyys voi olla jomman kumman puolella, mutta ero ei tosiaan ole kovin iso.

Vierailija
34/45 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ihmiset aina sanovat ettei sukupuoleen voi vaikuttaa. Ymmärrän toki että jollain (5% miehistä) ei ole kuin toisia siittiöitä (eli x tai Y) siittiötiä, mutta muutoin miehillä on kumpiakin siittiöitä, joten on 95% mahdollisuus ihmisillä vaikuttaa sukupuoleen.

Minä olen "tehnyt" 4 lasta ja tehnyt aina juuri sen sukupuolen jonka olen kulloinkin halunnut. Siihen vaaditaan vain säännöllinen kiero, säännöllinen ovulaatio, ovulaatiotikkuja nippu ja eikun hommiin.

Kyllä se niin menee että pojat tulee ovulaatiopäiviniä ja tytöt paria päivää aikaisemmin. Mutta huomioikaa että ovulaatio voi kestää peräti 5 päivää, joten siitä on otettava se ovulaatio huippu (joka näyttää ihmisiltä olevan hukassa) joten testailkaa hyvät ihmiset testailkaa, jos haluatte tiettyä sukupuolta.

höpö höpö.

Vierailija
35/45 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä hetkeäkään usko ap:n jorinoita.

Vierailija
36/45 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen "tehnyt" 4 lasta ja tehnyt aina juuri sen sukupuolen jonka olen kulloinkin halunnut.

Vierailija
37/45 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/tehdaan_tytto_tai_poika_…

Tuolta löytyi suomalaisten tutkijoiden kanta ja totena oli kohta jossa munasolun irtoamishetkellä siitetään tyttö eli ei yhtään niinkuin olen aiemmin lukenut...

Vierailija
38/45 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun lapsi, joka "on tehty sukupuoli mielessä" kertookin olevansa trans....?

Vierailija
39/45 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli panemalla puolisen vuotta milloin sattui, poika ovulaation aikaan ekasta kerrasta ehkäisyn lopetuksen jälkeen :)

Vierailija
40/45 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolme kertaa päättänyt tehdä tosi ihastuttavan lapsen. Aina olen pannut silloin kun on panettanut, ja aina on tuloksena ollut ihastuttava vauva.

Helppoa kun sen osaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä