Reimatec taitaa olla aika sikahintaista huuhaata, ystäväperheen kanssa oltiin just koko aamu pulkkamäessä
ja heillä lapset 3v. ja 4v. oli reimateceissä ja meidän 2v. ja 4v. Kids ja Jonathan-halpishaalareissa, joihin olemme olleet muuten erityisen tyytyväisiä, lapsemme rasavillit pojat joten haalari kovalla kulutuksella.
No ystäväperheen tytöistä toiselle tuli kylmä, ja sisälle päästyämme huomasimme että sormet ihan jäässä (myös rukkaset reimatec) kun taas sisarellaan huomasimme että pyllyn kohdalta oli raukka pikkuhousuihin saakka märkänä kun haalari oli päästänyt lumesta kosteuden läpi.
Huh huh! sanon minä.
Kommentit (40)
olen hoitanut niitä ihan oikeaoppisesti. Ihan pienillä lapsilla ovat kestäneet ihan ok. tai sitten kaikki ostamamme tuotteet ovat olleet maanantaikappaleita...
eivätkä ne ole koskaan kastuneet läpi. Ja lämpimätkin ovat, kun laittaa alle kelien mukaista vaatetta, enemmän tai vähemmän. Reimateceista ei ole kokemusta eikä varmaan tulekaan, sillä uusiakin Lassien haalareita saa kolmet niiden hinnalla (alessa alle 30 ¿).
Nauttikaa halpishaalareistanne, olette ne ansainneet ;D
Menkää Jesper Junioriin ostamaan Jonathanin rukkaset (ovh.7,90). Ovat parhaat ja pitävät lämmön sisällä. Olen aina käyttänyt niitä eikä lapsilla koskaan sormet kylmät. Olin taas kerran ostamassa isommat pojille ja siellä monta mammaa samaan aikaan valittamassa, kun reimatecissä jäätyy sormet. Ostivat sitten myyjän ja minun suosituksesta ko. rukkaset.
Suon sen toki kaikille, että ostavat sitä mistä tykkäävät ja mihin on varaa.
T:kirppis-Lassieiden ostaja
Jonathanin haalarin ovh64¿ ja alennuksessa 48¿, niin ei se minusta kyllä mikään halppishaalari ole! Todella hyvä puku. Olen todella tyytyväinen ostokseen, ennen oli Remun haalari ja kyllä tämä uusi on ihan yhtä hyvä.
jota käytetään vuoden ennen kuin se on sitten jo pieni. Varsinkin, kun nuo Reimatecit eivät todella näytä olevan kovin ylivertaisia.
Mitä tekee talvipuvulla, joka ei ole lämmin?
Mäkin olen muuten ollut todella tyytyväinen noihin jj:n hanskoihin!
En muita enää viitsi edes ostaa.
äitejä, koska ovat maksaneet ihan tyhjästä! Minkäs sille omalle tyhmyydelleen voi.
Pelkän merkin takiako??? Hah, mielummin ihan yhtä hyvän ja paljon halvemmalla.
missään marketeissa? Kaverini asuu helsingissä ja oli ostanu Honathanin puvun ja hanskat ja sanoo niitä parhaiksi. Itse asun pienemmässä kaupungissa ja haluaisin käydä ostamassa. Onko tietoa? Entäs esim Nicky&Nellyssä?
marketeissa myydä. kannattaa käydä kattoo sieltä nickysta ja nellystä.
kun tulee kulumaa yms. Näin olen työssäni päiväkodissa huomannut. Ja ainakin päiväkodeissa, joissa olen työskennellyt, on tiedossa Reimatec-haalareiden, kuten muidenkin, kuivatusohjeet.
Olivat alennuksessa ja aattelin ostaa varahanskoiksi. Mutta ovatkin olleet tosi hyvät. Ja ovat pitäneet vettä paremmin kuin Rasavilin hanskat...
mutta kotisivuilta http://www.saunalahti.fi/paivirai/
löytyy lista kotimyyjistä, joiden kautta vaatteita voi tilata.
Mieti nyt kuinka paljon menee rahaa puvun kankaisiin, vetoketjuun ja työhön. Onhan haalarin tekemisessä työtä, joten ei tosta tuntipalkoille pääse. Tosin halpamaissahan nuo kaikki haalarit taidetaan tehdä, jotta puvuille jäisi edes jotain katetta.
jos se kerran menee pilalle väärästä hoidosta. Enhän mä silloin voisi olla mitenkään varma, että esim. päiväkodin tädit muistavat hoitaa haalaria oikein. Varmaan niiden lasten hoitamisessa ihan täysi urakka. :)