Soppailijat 9.1.2006
Ajattelin laittaa uuden aloituksen kun on sen verran pitkä ketju tuo edellinen.
Itse todellakin ajattelin huomenna aloittaa ja minulle tuo kahvitta olo tulee olemaan kaikista vaikeinta luulisin.
Jos tällä soppakuurilla sais 5kg pois niin olisin enempi ku tyytyväinen.
Pinoutukaa tähän huomenna aloittavat niin vaihdetaan tunnelmia seuraavan viikon aikana.
Kommentit (34)
aamun puntarilla käynti näytti lukemaa 70kg, eli 2,5kg on painoa lähtenyt!
Repsahdin kuurista illalla hieman,oli pakko saada leipää,joten söi yhden REAL-viipaleen ilman rasvaa,päällä iso kasa tomaattia ja kurkkua ja salaattia... eli ei kai kovin paha asia?? eihän??
nyt lukemaan lehti tälle päivää...
Maria
Ja viikon tulos on -2,5kg. Uskoisin tosiaan, että kyse on sitten muustakin kuin vain nesteiden lähdöstä! Olen oikein tyytyväinen tuohon lukemaan! Toki paljon hommaa vielä on edessä että tavoitteeseeni pääsen... Eilinen päivä oli jo suht normaali, soppaa ei enää ollut ja leipääkin söin.
Tänään keittelen sovelletun sopan, jota nyt sitten jatkossa syön ainakin yhdeksi ateriaksi. Ja muutenkin turhat hiilarit, rasvat ja sokerit yritän pitää minimissä. Uuden soppadietin voisin vetästä tässä jo piakkoin, viikko kun menee niin nopsaan ja jos sillä sais taas parikin kiloa pois, mikäpä sen mukavempaa!! :)
Tsemppiä kaikille soppailijoille! Älkää antako periksi! ;)
Anemos -2,5kg kevyempänä kuin viikko sitten!
hieno pudotus! Ja hienoja välipudotuksia muilla!
Minun soppadieetti ei kyllä sujunut oikein loppuun asti. Kokonaispudostus noin 1,5kg, olin tosin 1/4 osa dieetillä, että siihen nähden voin olla oikein tyytyväinen.
Mielelläni otan tämän uudelleen, kunhan pääsen KUNNOLLA soppailemaan...Sitä odottaen, tsemppiä teille jotka vielä jatkatte!
Nella
Ja olo ihan ok! Pääkipu hellittänyt ja soppakin maistuu. Aion tosin syödä myös jotain muuta kun kerran ohjekin antaa luvan. Eli aamun aloitin maustamattomalla jogurtilla jonka sekaan pienin ananasta. Nyt aion mennä keittolautasen kimppuun ja seuraksi syön hapankorppua.
Se yksi kuppi kahvia on kyllä ollut ehdoton eikä ole mielestäni vaikuttanut mihinkään.
1,5kg on tultu alas joten suunta hyvä!
Aurinkoista soppatorstaita kaikille!
jepuli
sovellettua soppakuuria ja paino nyt 93,5 kg eli 500 gr katosi taas.
Kokonaissaldo 2 kg miinuksella.
Ja sama meno jatkukoon :-)
muhku65
Soppa ei sitten ole maistunut muuta kuin pihveinä. Olen syönyt normaalisti mutta kevyesti kaikkea. Vettä olen juonut paljon.
Paino on pudonnut tiistaista 1,9kg eli kai tästä soppailun aloittamisesta kuitenkin hyötyä oli, vaikka en sitä voinutkaan yhtä päivää pidemmälle noudattaa.
Jatkossa ajattelin että teen erinlaisia kasvissose-keittoja, ilman kaalta!!!
Kaalta voin syödä raakana vaikka kerän päivässä, kypsänä se on jotenkin vastenmielistä.
Onnea laihtumiseen kaikille!
Tai kai nyt jo päivä on... Poika tuossa uinahti ulos vaunuihin ja minä pistin uuden puolikkaan satsin keittoa kiehumaan. Tällä kertaa lisään tosin naudanlihaa sekaan kun se kerran sallitaan :o)
Mutta siis eka kokosatsi soppaa syöty. Aamupaino näyttää tasan 69 eli alas on tultu 2,5kg. Ihan mukavaa! Ja tämä on siis viides soppapäivä.
Meillä mieskin intoutui korvaamaan yhden aterian sopalla, joten siksi sitä on mennyt vähän enemmän. Iltaisin meillä ei sis ole laitettu illallista vaan vedelty porukalla soppaa. No, pojalle olen toki laittanut jotain muuta.
Nyt vettä juomaan kun tuntuu, että kokoajan juon liian vähän.
Hauskaa viikonlopun alkua kaikille tasapuolisesti!
Jepulis
Olen lukenut näitä soppadieetti juttuja ja ihmettelen että miten te jaksatte olla näin tiukalla dieetillä?syödä ei saa paljon mitään..ihan kuin rankaisisi itseään kun on tullut ylipainoa.minä en ainakaan jaksaisi kovin kauaa syödä vihanneskeittoa ja kun kuuri on loppunut,eikö paino tule takaisin kun alkaa syödä taas normaalisti?Itse olen laihduttamassa painonvarvijoissa ja mielestäni se on ainoa oikea tapa pudottaa painoa,eli syödään terveellisesti,pidetään ruoka-ajat: aamupala,lounas,välipala,päivällinen ja iltapala.Painonvartijoissa opetaan syömään terveellisesti eli siitä kolmiosta,kasvikset,hedelmät,marjat,viljat,maitotuotteet ym.oikeassa suhteessa.Jokaiselle ruualle on oma pistemäärä,kaloreita ei tarvi laskea.ja paino putoaa.sanotaankin että painonpudottaminen on helppoa mutta se painonhallinta on vaikeampaa..Suosittelen lämpimästi menemään ryhmään mukaan ja kokeilemaan.
ja sopiva painonpudotus on 0.5kg - 1kg viikko.ensimmäisellä viikolla putoaa tai voi pudota jopa 2kg tai enemmänkin,mutta sekin on vain nestettä.s
Täälläkin yks soppailija. Aloitin torstaina ja tänään puntari näytti 1.5-2 kg vähemmän kuin to-aamuna. Minä en oo täysin noudattanut ohjeita
eli esim.
eilen aamulla join kahvia ja söin ruisleipää
töissä söin soppaa ja pari mandariinia
töistä tullessa soppaa ja pari ruisleipää
illalla viiliä ja ananasta
uuniperuna jäi kokonaan syömättä.
Itse otan tän soppakuurin aloituksena ja jatkan sitte vähähiilihydraattisella dieetillä. Sanuon kehuma painonvartijat ei minulle passaa koska siinä syödään niin paljon hiilihydraatteja. Itse olen aikoinaan painonvartijoissa pudottanut kymmeniä kiloja mutta takasin on kaikki tullut.
Tällä hetkellä painoa on 79.5 kg ja 65:een pitäs joskus päästä.
Kolme vuotta sitten painoin ton 65, kyllä kyrsii kun katsoo sen aikasia valokuvia!!! Ei auta ku soppaa vedellä naamaan!
Eli tänään oli viimeinen päivä soppakuuria.Eilen ja tänään kyllä lipsuin jo isosti pelkästä tiukasta soppadieetistä, mutta silti olo on hyvä.
TUnnen itseni kevyemmäksi, pirteämmäksi ja olo on hyvä myös sen suhteen, että kokeilin. Soppa maistui hyvälle koko ajan ja alkuun olin tiukalla linjalla. Loppua kohti vähän hölläsin ja olenkin syönyt lähes normaalisti eilen ja tänään SOPAN LISÄKSI.
Koska olo onnhyvä ja soppa kohdfallani toimii (ja menee alas) jatkan soppailua. Mutta niin, että korvaan väin yhden aterian päivässä sopalla. Muuten aiomme siis jatkaa sillä matalahiilihydraattisella ruokavaliolla, joka alkaa jo tuntua omalta. Paljon siis kasviksia, hedelmiä ja lihaa.
Viikon saldo: -3kg. Olen iloinen tuloksesta ja se kannustaakin jatkamaan kevyttä, hillittyä linjaa. Vatsanympärys on pienentynyt parilla sentillä ja sekös on kivaa myös.
Tsemppiä kovasti muillekin soppailijoille. Pysytään linjoilla!
jepuli
mulla oli aikas tiukasti kuuri aluun mutta minäkin eilen ja tänään olen reilusti lipsunut...
Mutta painoa katosi 1,5-2 kg.. ja olo on tosiaan parempi..
huomasin uuden hyvän jutun myös. kauan jatkunut ikävä vuoto( runsasta limaa) loppui! mahtoi johtua kun oli ilman sokeria..
Tästä jatkan rasvattomalla maidolla,ei sokeria eikä vehnää yms,eli vähän kuin karppausta osittain...huomasin että mahan turvotukset väheni tosi paljon,harmi ettei tää kutista 10 numeroa liian isoa vatsa nahkaa ;D
Maria,vähään tyytyväinen..
Itsellä soppailu loppui jo viikko sitten ja saldona oli -2,5kiloa. Ja hyvä/kevyt olo on jatkunut...siitä kiitän uutta ruokavaliotani.
Olen siis soppakuurin jälkeen jättänyt hiilihydraatit miltei tyystin pois, karppamiseksihan sitä kutsutaan. Ei leipää tai muita viljatuotteita, perunaa, riisiä, pastaa, tavallisia jukurtteja..
Sen sijaan lihaa, kasviksia, rasvaista luonnonjukurttia maltillisesti, vähän hedelmiä ja marjoja, kananmunia, pekonia, kinkkua/metukkaa/maksamakkaraa, rahkaa, oikeeta kermaa....ja sen sellaista. Eikä se leipäpala sillontällön kaikkea kaada, juhlatilanteissa aion minäkin repasahtaa ja varmasti muulloinkin kunhan tämä kunnolla käynnistyy =)
Liikunnankin aloitin tällä viikolla ja hyvin on jaksanut proteiinin ja rasvan avulla, vaikka alkuun se vähän mietitytti.Olo on siis kerrassaan mahtava!
olo parempi kuin eilen eikä nälkä ole juuri ollu kuin vasta nyt..
Tänään olen syönyt :
-laihan kupin kaffia + rasvatonta maitoa sekaan
-2 pientä omenaa
-1/3 osan ruukkusalaattia
-10cm kurkkua
ja nesteet päälle,en oo seurannu paljoko,vajaa kaksi litraa ehkä..
Nyt syön tän päivän ekaa soppa annosta,silppusin tuore kurkkua sekaan ja revin salaattia,mulla kun tuo soppa on nii tujua(kiitos reilun maustekäteni..)niin nää lievittää suun paloa :D
Oon lisäksi ottanut luontaiskaupasta ostettua colontonic plus tabletteja,ihan mahan toiminnan takia..
hyvin maha onkin toiminut,hieman löysällä kylläkin...
pää on jo tänään ollut parempi,ei ole tarvinnu buranaa...
Maria