Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soppailijat 9.1.2006

09.01.2006 |

Ajattelin laittaa uuden aloituksen kun on sen verran pitkä ketju tuo edellinen.

Itse todellakin ajattelin huomenna aloittaa ja minulle tuo kahvitta olo tulee olemaan kaikista vaikeinta luulisin.

Jos tällä soppakuurilla sais 5kg pois niin olisin enempi ku tyytyväinen.

Pinoutukaa tähän huomenna aloittavat niin vaihdetaan tunnelmia seuraavan viikon aikana.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voinen lienee liittyä joukkoon.

Tai tuo muoto ALOITIN on vähän liioiteltua, soppa on nimittäin hautumassa ja ekaa lautasta tässä ootellaan vesi kielellä.

Mä rakastan kaalia lähes muodossa kuin muodossa, joten uskoisin tuon keiton maistuvan. En tosin saanut tähän satsiin vihreää paprikaa, mutta kaippa tuo soppa toimii vaikkei ihan juuri jämptisti olisi aineita.

Keho huutaa kahvia, mutta huutakoon. Kyllä tämä tästä.

Vettä ja mehua on mennyt jo kiitettävästi ja hedelmän säästin myöhemmäksi.

Tsemppiä muille aloitteleville, noiden jo soppansa syöneiden kokemukset ja tulokset kyllä kannustavat jatkamaan!

jeppis

Vierailija
2/34 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt selleriä kaupasta ,enkä viitsinyt vaihtaa enää kauppaa kun pienokainen räkänenä oli kovin itkuinen,mutta eikö tuo aja saman asian silti...

aloitan tänään syömään tuota soppaa ja juomaan nestettä,vaikka ei ihan säntillisesti ala kyllä,sillä tein päätöksen tuossa ennemmin ja oli jo ehtinyt aamulla kaffit juoda ja kaksi keksiä,mutta nyt loppu muu syönti ja keskityn tähän...!

nyt pikku räkänenulle sosetta antamaan...

Maria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies tulee töistä kotiin niin lähden kauppaan kaalin ostoon.

En ole mikään (kypsän)kaalen ystävä mutta kun luin tuon edellisen ketjun läpi ja kaikilla oli paino pudonnut enempi taikka vähempi niin kyllä sitä sen viikon syö.

Saa nähdä miten sitä pystyy oleen syömättä " oikeeta" ruokaa ku sitä on muulle perheelle kuitenkin pakko tehdä.

Tuo kahvi on mulle kyllä tosi paha nimittäin juon varmaan litran päivässä. Tänään vielä juon ihan normaalisti huomenna sitten...

Kyläilemään ei onneksi pystykkään kun vanhin lapsi on vesirokossa ja ensiviikolla on sitten varmasti nuo pienemmätkin. Kylässä en varmana pystyis oleen kahvittelematta.

Nyt lähden valmistamaan " viimeisen aterian" jotain kevyttä kuitenkin ajattelin valmistaa.

Vierailija
4/34 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on sitä painoa lähtenyt ihan jumpalla ja hyvän vähennyksellä...

Nyt paino siis ekan soppa pvän illan suussa 72,5kg tavoite saada paino 60 tai milellää 55...

matkaa siis on...

leipää tekis niiiiin mieli...huoh...

Vierailija
5/34 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi POJAT että tekee mieli kaikkea hyvää... Suolapähkinöitä (joista en edes pidä), juustoa, kahvia, suklaata...

Mutta tiukka linja! Mehua menee, mulla on kokoajan ihan kamala jano.

Tsemppiä teille muille uusille, eiköhän tästä hengissä selvitä!

Nyt vielä yhden lautasen kimppuun kun on niiiiiiiin nälkä.

jeppis

Vierailija
6/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä se lähtee...soppalautanen on jo nenän edessä, niin karsee nälkä! Kahvia tekis niiiiiiin mieli, miksihän sitä ei saa juoda?? Sopasta tuli onneksi hyvää, muuten on ohjeen mukainen mutta varsiselleri on tavallista selleriä.

Puntari näytti 88,4kg (pituutta mulla on 178cm)

Tavote ois 68-75kg mutta ei siis kaikkee tällä kuurilla ole tarkotus pois saada, mahdollisimman paljon kuitenkin.

Kyllä tämä tästä!

Vierailija
7/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrynpä minäkin sitten tähän uuteen pinoon! Tokavika päivä soppadiettiä alkanut ja tänään näyttää lukemat sitten tasan -2kg! No toisaalta olisin vähän enemmän toivonut, mutta toisaalta tuokin on tosihyvin, koska en iiiihan täysin ole ohjetta noudattanut koska imetän. Kahvia olen juonut joka-aamu yhden ison kupin. Ja silti on painoa pudonnut! Ja leipää olen syönyt parina päivänä vähän, näkkäriä tai tummaa. Ja kevytjuustoakin laitoin päälle! :)

Olo on tosihyvä ja paljon kevyemmältä tuntuu kuin vain -2kg! :D Tästä eteenpäin on helpompi jatkaa, motivaatio kevyempään linjaan jatkuu, kun jotain on jo tippunut! Mulla kun ei tähän saakka (vauva 5 1/2kk) täysimetyskään ole saanut kiloja yhtään lähtemään, vaikka yritystä on ollut jo parin kuukauden ajan, jossei enemmänkin. Eli tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!

Tsemppiä kaikille uusille soppailijoille!

Nella75 vieläkö soppa maistuu?? :)

Vierailija
8/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä tännekin toivottamaan tsemppiä kaikille uusille soppailijoille vaikka oma kuurini onkin jo paremmalla puolella =)

Kahvista sen verran, että itse join kyllä aamukupposeni joka aamu, eikä sillä näyttänyt lopputulokseen olevan vaikutusta. Ehkäpä tarkoituksena on puhdistaa keho tehokkaammin, kofeiini ei kai siitä terveellisemmästä päästä ole...

Omaan kuuriini olen enemmän kuin tyytyväinen, 4 kiloa lähti (tarkempi raportti löytyy vanhasta ketjusta, jos joku on vielä kiinnostunut), joten voin suositella tätä kaikille. Eli jaksamista kaikille, lopputulos on varmasti sen arvoinen! =)

Vierailija
9/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen puolittainen soppapäivä takana ja katosi -400 gr eli paino nyt 94,5 kg (juu, onhan tuossa vielä varaa kadotakin!).

Olen siis reilusti sovelletulla dieetillä. Soppa on tehty ohjeen mukaan, mutta syön sitä aina kun maistuu ja tarpeen/tilanteen mukaan muutakin. Ja kahvia myös juon, mikäli mieli tekee.

Minun tarkoitukseni on jatkaa tätä soppaamista paljon kauemmin kuin viikko, eli noin kuukauden. Siksi en särpi pelkkää keittoa, vaan ohessa kaikenlaista muutakin.

Ja nyt siis kaksi päivää takana ja kilon verran miinuksella.

muhku65

Vierailija
10/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ulkoiltu ja eka soppalautanen toisena päivänä takana. Toinen edessä kohta kun saan ukkelin unille.

Aamupaino oli silkkaa iloa, ekaa kertaa synnytyksen jälkeen vaaka näytti alle 70kiloa, 69,5! Eli aamupaino jo pudonnut. Samoin eilen oli sellainen tilanne, että ekaa kertaa iltapaino oli vähemmän kuin aamupaino, 500g.

Eli jotain tapahtuu ja HYVÄ NIIN!

Toki tiedän, että pääasiassa tässä vaiheessa lähtee nesteitä, mutta hyvä kun edes niitä. Mulla tuo päävärkki ei vaan oikein tykkää muutoksista ja sitä särkeä jomottelee ilkeästi.

Olen taistellut hienosti vastaan kaikkea houkutusta, joten mieli on kuitenkin hyvä.

Oikein aurinkoista soppapäivää kaikille! Muistakaa kertoa tuntemuksia aika-ajoin!

Jepuli sp2

Vierailija
11/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo laitoinkin Susukalle onnitteluja!

Täällä vielä tänään ja huomenna tälläistä kevennettyä soppailua, mutta mä jo laitoinkin tuonne toiseen pinoon, että mieli tekee kokeilla tämä ihan kunnolla, sitten kun imetys on ohi. Tuonne heitinkin jo ehdotuksen että 20.2. voisi aloittaa taas uuden soppakuurin ja ihan oikean sellaisen, alkaa imetys näyttää sellaisia merkkejä, että lopussa aletaan olla. Onko innostuneita helmikuun kuuriin??

Nella, 1/4 osa soppailija :o)

Vierailija
12/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä ei ole mutta päässä huimaa ja soppa oksettaa. Ajattelinkin että ehkä hieman hellitän kuuria ja syön jotain muutakin, soppa oli vielä aamulla tosi hyvää ja nyt jo ällöttää. Eipä mikään ruoka hyvältä maistu jos sitä koko ajan syö.

Pitää miettiä jos jotain(vaikka näkkäriä)söis. Huomenna ois varmaan sitten helpompi olla kuurin mukaan kun saa syödä niitä vihreitä vihanneksia.

No katsotaan nyt...

Vierailija
13/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Nella onnitteluista, kestohymy on jämähtänyt kasvoilleni eikä lähde kulumallakaan =)

P.u.m.B.a. tsemppiä sinulle, tuo ensimmäinen ilta on todella paha. Itse sain helpotuksen mehusta, join nimittäin Fun Lightia ja siitä sain niin hyvin energiaa, että paha olo meni ohi. Makeutusaineita ei periaatteessa olisi kait saanut kuurin aikana käyttää, mutta ei ainakaan minun kuuriani tuhonnut. Ja kyllä se siitä sitten helpottaa, kun tuon vaiheen ohi pääsee, joten yritä jaksaa!

Vierailija
14/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pissalla käyntien määrää! huh!

tänään olen muuten saanut oltua kuurin mukaan ,mutta aamulla oli pakko juoda kuppi kaffia,keitin oikee laihaa ja laitoin rasvatonta maitoa sekaan vähän...

soppaa söin eilen kolme lautasellista ja illalla oikein naatiskelin omenasta jonka sai syödä ja katsoa tv:tä...

Tänään olen syönyt kaksi lautasellista tähän mennessä ,pilkoin sekaan kurkkua ja revin salaattia pilpuksi sekaan myös...

veden juonti on vaikeaa mulle,en ole siinä hyvä,pitää pakolla juoda...

peruna odottaa kaapissa iltaa myös...

nyt pikku herran naamaa soseilla sotkemaan :)

Maria

PS:pää on tääläkin ollut kipeä....

Vierailija
15/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävi sitten niin että kaksi lautasellista soppaa maistui ihanalle ja olo oli ihan ok. Mutta kuten tänne kävin kirjoittamassa olo meni aika huonoksi, pää tuli kipeäksi mutta pahin oli se kun yritin syödä kolmatta lautasellista soppaa niin oksennus tuli, siitä seurasi pahempi pää kipu, palelu ja huimaus.

Söin sitten 2 ruisleipää juustolla ja muutaman näkkärin sellaisenaan. Kahvia join myös useamman kupin ja sillä sain pääsäryn katoamaan.

Nyt ajattelin sitten hieman löystää otetta ja syödä muutakin kuin soppaa(jos edes saan sitä syötyä) mutta mahdollisimman vähällä aion pärjätä. Ja juoda kahvia, kroppa on siihen niin tottunut ettei taida ilman sitä pärjätä.

Kuitenkin painoa oli vuorokaudessa kadonnut 1kg!!!

Miten muilla?!

Vierailija
16/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin eiliseen verraten tänä aamuna ,ettei ollut herätessä niin kova nälkä!

söin pienen omenan ja sitten aloitin joka aamuisen kouluu/hoitoon/kuivita vauva/anna maitoa rumban..

pitää aamuisin siis saada kaksi isompaa lähtö valmiiksi ja vauva kuiviin ja maitoa ,että jaksaa vienti reissun (autolla,pitkät matkat)

kotiin tulon jälkeen sallin itselleni pienen kupposen kaffia(normaalia laihempaa ja rasvatonta maitoa)

jännä on myös se,että ennen join kahvini kevyt maidolla ja rasvaton oli pahaa kahvin seassa ,mutta nyt kun ei saa juoda,maistuu kahvikin hyvältä rasvattoman kanssa,taidan jatkaa sen käyttöä,nyt kun suu " tottui" ,sitten kuurin jälkeen...

Odotan innolla huomista,saisi sitä jugurttia,nam!

Maria

Ps: aamu paino oli 71kg (lähtö 72,5) !!!

Vierailija
17/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas sovellettu soppapäivä ohi ja paino nyt 94,0 kg eli kokonaisuudessaan miinusta 1,5 kg.

Ja samalla menolla jatkan.

Tsemppiä soppaajille koitokseen, kyllä kannattaa!

muhku65

Vierailija
18/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....soppa loppui eilen illalla :( Höh, oonpas mä syönyt paljon! Sitähän tuli keitettyä ihan mieletön kattila! :O Mutta niin se vaan on mennyt. Jännä miten tän viikon aikana huomaa, että sitähän tulee toimeen PALJON vähemmällä ja kevyemmällä ruoalla!!! Kun eka kattelin tuota viikon ruokavaliota, se tuntui ihan mitättömältä ja aivan liian vähältä! Mutta hyvin sitä vain on jaksanut! No joo, mä oon kyllä syönyt pikkusen enemmän täysimetyksen takia, mutta siis huomattavasti vähemmän ku ennen! :)

Paino oli tippunut 200g eilisestä, eli kokoinaissaldo on tänään -2,2kg. Ihan kiva. Voisin jopa kuvitella, että tuossa määrässä on jo vähän läskiäkin, ei vain nesteitä. Viimeiset pari päivää ei enää ole tarvinnut vessassakaan niin paljon ravata kuin alussa, vaikka vettä edelleenkin juon tosi paljon.

Että tosiaan, kyllä tämä kannattaa!!! :)

Vierailija
19/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olo on ollut huono. Mulla kun on herkkä pää niin migreeninhän se lykkäs ja oksensin aamulla. Löysäsin dieettiä samantien ja sallin itselleni kupin kahvia sekä näkkäriä tuon keiton kanssa. Heti kahvikupillisen ja näkkäri-keiton jälkeen olo paprani joten jatkan kuitenkin suunnitelmien mukaan soppailua.

Aamupaino näytti tasa 70 kiloa, joten 1,5 on pudotusta täällä.

Tsemppiä kaikille!!!

Jepuli

Vierailija
20/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee soppa enää alas ja sitä eilistä oloa en takasi halua.

Tänään olen sitten syönyt aamulla n.1dl kaurapuuroa(pienen pienellä voisilmällä) ja äsken tein sopasta pihvejä tietty piti siihen laittaa munaa ja jauhoja mutta aivan ihanan makusia tuli. Tein sitten itselle ruisburgerin, panin paahdettujen ruisleipien väliin tollasen soppa-pihvin, salaattia ja keitetyn kananmunan puolikkaan siivuina. Ja maha tuli niin täyteen ettei ennen saanu hesen mega-ateriallakaan näin täyteen.

Kahvia olen aamulla juonut yhden kupin.

Soppaa on vielä jäljellä ja kokeilen vielä tänään ja huomenna syödä sitä mutta jos ei mene alas niin sitten teen siitä lopustakin pihvejä, en kuitenkaan väkisin viitti syodä ja jos siitä edes ihan pikkiriikkisen ois hyötyä tuossa pihvin muodossa.

Tsemppiä teille muille!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän