Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JKL viikkoon 2!!!

09.01.2006 |

Uusi viikko ja uudet kujeet =)

Erityistervetulotoivotukset Kalaselle =D Ei tietenkään puhuta ;o)

Niin kuin olet varmaan huomannut. Meille ei tuo vauva halua tulla.. lapsettomuushoidot alkais helmikuun lopussa. Vuosi on täynnä yritystä ja menkat on juuri nyt päällänsä ja enstistä kipeämpinä =/

Vedinkin tuon suuntaisia johtopäätöksiä joskus meidän jutellessa ;o)

Täällä ei ole nukuttu viime yönä pirun kivuliaiden kuukautisten takia.

Mutta kuulumisianne odotellessa,

C.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en tähän hätään keksinyt mitään muhevampaa alkutekstiä (ja yritin olla himppu " salaperäinen" niin ei ihan kaikki -ehkä?- hoksaa tuota... mutta jkl:läiset ainakin ;D), mutta muutellaan sitä myöhemmin. Ja ehdotuksia otetaan vastaan. Ei nyt oikein leikannu näin myöhään.. :D

Ja " puuttuvat" , laittakaa esittelyjä tähän vaikka niin saadaan teidätkii listalle! :)

jup. mutta NYT häivyn ;)

Vierailija
22/30 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten tehtiin sellainen päätös, että lopetetaan kokonaan nämä vauvahaaveet. Perutaan se hoitoaika ja jatketaan elämää ilman haavetta toisesta lapsesta.

Nyt olo on aika hyvä. Yllättävää, mutta nyt oikein näkee miten suuri ja mieltä painava asia tuo lapsettomuus oli meidän perheelle.

Aion aloittaa pillereitten syönnin, josko se auttaisi noihin kipuihinikin.

Mutta näin me siis päätimme yhteis tuumin.

Oikein mukavaa ja aurinkoista kevään odotusta ja roppakaupalla plussaonnea teille kaikille!!!

Meikäläinen poistuu takavasemmalle, mutta todennäköisesti tänne palaamme vielä jonkain päivänä...

Yritän nyt pysyä poissa täältä..

Terveisin,

Camelot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinkin jo joskus aikaa sitten ilmoittautumassa tähän Jkl-listaan, mutta sen jälkeen olen pysytellyt takavasemmalla ja yrittänyt hieman jäähdytellä tätä palstailua yrtysstressin pelossa. Mutta tärppiä ei ole tullut, joten palstailu saa jatkua ja minut saa lisätä mukaan listaan! :-)

Eli ikää löytyy 29-vuotta, miehellä 28-vuotta. Itsellä opinnot valmistuivat syksyllä ja mies jatkaa vielä puolisen vuotta. Naimisissa ollaan oltu 3 vuotta ja esikoista yritetty jo vuosi. Ilmoittauduinkin tuonne lapsettomuuspalstalle, koska tutkimuksiin ollaan menossa vaikka jonot naistentautien polille näyttävät olevan aika pitkät. Kutsua ei sinne siis ole vielä kuulunut, joten kävin yksityisellä gynekologilla, joka määräsi mulle sekä clomit että terot ja nyt niiden voimalla jatketaan. Kierto kun on ollut sekaisin lähes aina, mutta etenkin pillereiden lopettamisen jälkeen kiertosekoilu on vain yltynyt ja näyttää vain muuttuvan pidemmäksi koko ajan. Ensi kierrossa pitäisi siis aloittaa clomien käyttö ja jännittää jo etukäteen millaiseksi pirttihirmuksi muutun jos kovinkin vaikuttavat mielialaan!

Mukavaa viikonloppua kaikille meille! :-)

Vierailija
24/30 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua tulee kyllä ikävä, mutta on hyvä kuulla että taakka on helpottanut. Toivon kaikkea hyvää teidän perheelle.Iso halaus!

-beijaflor

Vierailija
25/30 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, harmillista että Camelot jätät palstan. Mutta ymmärrettävää, ja varmasti hyvin järkevä ratkaisu rauhoittaa tilanne ja unohtaa paineet kaikesta tästä. Tsemppiä jatkoon!!

Laitan nyt tämän päivitetyn listan tähän pinon jatkoksi kun en viitsi sille omaa avaustakaan vielä laittaa..:D

Eli lisäilkää/korjailkaa jne. Ja Thalassalle tervetulotoivotukset takaisin kuin myös Helmiinalle! :) Lyhensin T:n tekstiä roimasti, toivottavasti en jättänyt siitä mitään oleellista pois...???

Mutta tässä:

[size=3][color=Salmon]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [b] JYKYLÄN KUUMEILIJAT[/b] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size][/color]

[size=2][color=Chocolate]Terveisiä Keski-Suomesta! Paikkakunnan lisäksi meitä yhdistää vauvakuume.. ;) Uudet kuumeilijat ovat tervetulleita joukkoomme! [/color][/size]

[color=SandyBrown][b]Me olemme:[/b][/color]

[color=DarkOrange2][b]*Beijaflor[/b]: [color=Coral]

olen 22, mies 24, esikoista ollaan yritetty alkuvuodesta 2005 asti. Lutakossa asutaan. Naimisiin mennään 1.7.06!

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Helmiina-80[/b]: [color=Coral]

minä olen 25v ja mies 28v. Esikoista ollaan toivottu ja yritetty 01/03 alkaen. Tutkimuksissakin ollaan käyty ja mitään " vikaa" ei meistä kummastakaan löytynyt. Matkan varrella on tullut yksi plussa, mutta se jäi tuulimunaksi. Hoidotkin ollaan jo laitettu alulle, takana on kaksi inseminaatiota ja kolmas on suunnitteilla.

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Jedelede[/b]: [color=Coral]

Molemmat 26v.Naimisissa ollaan oltu useampi vuosi jo. Kolmannen yritys aloitettu 11/05, ennestään pojat 5/02 ja 3/04. K-pellolla asustellaan, minä kotona lasten kanssa.

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Kathy@[/b]: [color=Coral]

oon 26v ja mies 27v. Esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2005 lähtien, asustellaan Lohikoskella kahden kissan kanssa, muutettu Tampereelta Jyväskylään joulukuun 2004 lopussa eli noin vuosi siten. Avoliitossa/kihloissa (hääpäivää ei olla viä päätetty, siis naimisiin joskus tulevaisuudessa)

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Thalassa[/b]: [color=Coral]

Ikää löytyy 29 vuotta, miehellä 28 vuotta. Itsellä opinnot valmistuivat syksyllä ja mies jatkaa vielä puolisen vuotta. Naimisissa ollaan oltu 3 vuotta ja esikoista yritetty jo vuosi.Ilmoittauduinkin tuonne lapsettomuuspalstalle, koska tutkimuksiin ollaan menossa vaikka jonot naistentautien polille näyttävät olevan aika pitkät. Yksityinen gyne määräsi mulle sekä clomit että terot ja nyt niiden voimalla jatketaan.

[/color]

[color=Salmon][size=2]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vierailija
26/30 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylipuhtaan negan testasin aamulla..kp 24/27 taitaa olla.Ja kyllä taas ottaa päähän, mutta jotenkin mielummin se nega kun esim.täti päivän etuajassa.Nyt tietää taas mitä odottaa (tai siis ettei odota mitään)

Ja tietysti yhelle vuoden ekalle luennolle tuli yks tyttö maha pystyssä.Ihan hirveetä ku musta tuntuu etten kohta voi edes yliopistolle mennä ku kaikki tuntuu vaan osuvan suoraan tähän kipeeseen asiaan.

Ja vielä sillon yli vuosi sitten oltiin niin naiveja että oltiin melkeen varmoja että meillä ois nyt oma vauva 2006 tammikuussa..

Mites muilla piinaviikkolaisilla?

Sori kun tuli taas tällanen kauhee tilitys..pää vaan hajoo..

-beijaflor

Vierailija
27/30 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jakiitokset, että pääsin mukaan teidän listalle.

Mulla/meillä tällähetkellä tilanne siis se, että odotellaan normaaliin rytmiin pääsemistä taas tuulimunan jälkeen. Keskenmeno tapahtui tuossa vuoden vaihteessa ja nyt odottelen kuukautisten tulevan tammi-helmikuun vaihteessa. Jos kaikki menee nyt niin kuin on suunniteltu aloitan sitten heti ensimmäisessä kierrossa taas clomeilla ja sitten tehdään myös (meille järjestyksessä kolmas) insiminaatio.. yhtään ei malttais odottaa, vauvakuume riehuu niin kovana, vaikka tuo tuulimuna melkoisen pettymyksen ja surun (taas kerran) toikin. Vaan ei auta jäädä sitä murehtimaan.. toivo elää edelleen. Me ollaan muuten käyty yksityisellä tutkimuksissa ja hoidoissa ja ollaan oikein tyytyväisiä oltu.

Uusin naapurimme on 2 viikon ikäinen ja niin suloinen..! lisäksi kaikki ympärillä tuntuu sikiävän pelkästä ajatuksesta, puhumattakaan siitä, että ylipäänsä joka paikassa näkyy suuria masuja.. tää kuumeilu tuntuu välillä tosiaan aika rankalta, varsinkin kun tätä on kestänyt ikuisuuden (tai no siltä ainakin tuntuu)..

Onko teistä muuten kukaan kokeillut vyöhyketerapiaa? Kuulin, että siitä saattaisi olla apua myös vauvan saantiin ja olen varannut jo ajankin.. kaikkea pitää kokeilla :) Ois vaan kiva kuulla, jos teillä on kokemuksia..?

No tää oli nyt täynnä omaa napaa, mutta seuraavalla kerralla sitten jotain muutakin, nyt täytyy palata töiden pariin..

T.Helmiina

Vierailija
28/30 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl enää tajuu mitään näistä mun kierroista.Heti kun jätettiin kondomit pois niin kierrot on alkanu olla mitä sattuu vaikka ennen olivat ihan säännöllisiä.En kyllä ymmärrä.Itketti aivan hulluna kun kouluun kävelin enkä tienny miten enkun tunnilla selviin jostain tyhjänpäiväisistä puheharjoituksista kun suru painaa mutta niin vaan selvisin kumminkin.

Helmiina:Kerro mulle mitä tiiät vyöhyketerapiasta, kun mun miehen äiti on vyöhyketerapeutti, mutta en oo uskalatanu hänelle vielä puhua lapsettomuudesta..Mutta siis tiedätkö että mitä pisteitä siellä painellaan ym?ja pitääkö sitä ottaa tiettyyn aikaan kierrosta? Hän ainakin on hoitanut yhtä potilasta jolle oli sanottu että munatorvet on niin tukossa ettei lasta voi saada, mutta kyllä se vyöhyketerapia auttoi ja nyt on nyytti sylissä:)

nyt syömään, kiire on

Vierailija
29/30 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Helmiina! :) Mukava kun tulee uusia joukkoon, sen verran porukkaa lähtenyt pois (odotuspuolelle ja kokonaan pois)

Voi eii.. Beijaflor! Voimia sinne!! Ja sulla oli niiiiin lupaavat oireet viime viikolla. Voi itku! :/ Koita jaksaa. Ja kysy ihmeessä sitä anoppia (olihan se anoppi... hmm.. miten mä nyt sen jo unohdin) apuun, tai vaikka kyselet aluksi ihan yleisesti, " kun yksi kaveri mietti näitä" tai jotain., jos et vielä halua kertoa totuutta.. Tsemppiä sinulle!

Oma napa vielä lopuksi. Mitään ei näy eikä kuulu, eikä nyt vielä periaatteessa pitäskään. Jomotteluja ym sillon tällön, mutta katellaan, miten käy. Huomisiltaan mennessä pitäis selvitä -vasta sen jälkeen annan toivon herätä. ;)

mukavaa tiistainjatkoa kaikesta huolimatta !

-Jede

Vierailija
30/30 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thalassa: mulla on takana 2 clomi kiertoa ja mulla ekalla kerralla ainoa sivuvaikutus niiden käytöstä oli ihan uskomattomat kuumat aallot. Mielialoihin ei mulla juurikaan vaikuttanut. Sitten toisella kerralla kuumia aaltojakaan ei juuri tullut.. Se on tietty henkilökohtaista, miten kehenkin vaikuttaa, mutta ei siis kannata etukäteen suotta murehtia.

Beijaflor: Mulla ensimmäinen vyöhyketerapia on vasta tällä viikolla, eli perjantaina olen varmasti tässä asiassa viisaampi.. mutta siinä siis käsitykseni mukaan painellaan " pisteitä" /alueita, (jotka yleensä sijaitsevat jaloissa) ja vaikuttavat, mikä mihinkin ongelmaan. Olen jostain kuullut, että vyöhyketerapia olisi hyvä ottaa ennen hoitoja. Jotkut ovat olleet sitä mieltä, että hormonihoitojen kanssa yhtäaikaa ei kannata ottaa ja muuten paras aika sille olisi kierron alkuvaiheessa. Ensimmäisellä hoitokerralla on keskustelu tuokio taustasta ja siitä mihin hoitoa tarvitaan ja sen mukaan vyöhyketerapeutti osaa kohdistaa hoidon oikeisiin paikkoihin.

Netistä löytyy paljon keskusteluita ym. epävirallisia tietolähteitä asiasta. Lähes kaikki ovat hyvin positiivisia. Tässä esim. yksi aika perusteellinenkin kommentti aiheesta: http://groups.msn.com/lapsettomuus/vyhyketerapia1.msnw?action=get_messa… ja näkyihän täällä kuumeilijoidenkin keskusteluissa olevan kyseistä asiaa koskeva pino. Oikein mielenkiintoinen asia.

Ymmärrän kyllä, että on varmasti vähän kimurantti tilanne mennä anopille " lapsettomuushoitoon" . (Me ei olla myöskään puhuttu vielä vauva asioista mitään kummankaan vanhemmille.)

Aijon kyllä kysellä kaiken mahdollisen sitten kun sinne hoitoon nyt pääsen, joten voin palata sitten loppuviikosta vielä asiaan. Ties vaikka olen anopillesi menossa..