Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JKL viikkoon 2!!!

09.01.2006 |

Uusi viikko ja uudet kujeet =)

Erityistervetulotoivotukset Kalaselle =D Ei tietenkään puhuta ;o)

Niin kuin olet varmaan huomannut. Meille ei tuo vauva halua tulla.. lapsettomuushoidot alkais helmikuun lopussa. Vuosi on täynnä yritystä ja menkat on juuri nyt päällänsä ja enstistä kipeämpinä =/

Vedinkin tuon suuntaisia johtopäätöksiä joskus meidän jutellessa ;o)

Täällä ei ole nukuttu viime yönä pirun kivuliaiden kuukautisten takia.

Mutta kuulumisianne odotellessa,

C.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda: Saman suuntaisia ajatuksia täälläkin.

Vaikka toisaalta kuume toiseen lapseen on kova niin silti sitä miettii että onko todella valmis siihen kaikkeen rumbaan mikä meitä vielä odottaa. Mutta onnea teille jatkossa ja voihan se olla että piankin teillä alkaa tilanne helpottamaan ja tuntuu aika paremmalta lapsen tulla =)

Voimia!

Vierailija
2/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NINNU! Huomasin tuolta lueskellessani muitakin pinoja, että oisit kuin oisitkin plussannu??!!!! Onnea!! :)

Camelotille voimia menkkakipuihin! :(

Matildalle tsemppiä jatkoon! Varmasti oikea ratkaisu jättää toistaiseksi kuumeilu sikseen ja antaa tilanteen rauhoittua. Nuoriahan vielä olette, niin hyvin ehtii, vaikka nyt odottelisikin tovin. Laittele vaan s-postia, jos ehdit/haluat! ;)

Tervetuloa mukaan Kalanen (vai menikö nikki oikein..no enivei, sinnepäin)! Eihän täälä mitään rajoituksia ole, etteikö saisi mukaan tulla. Paljonhan täällä palstallakin pyörii " triplaajia" mukana. :) Sinullakin noin 2-vuotias siis..? :)

Mietin tuossa, että oiskohan nyt viimein aika väsätä jonkin sortin esittelylista meille, kun silloin kauan sitten lupailin... Edes jonkinlainen alustava pätkä, niin ois helpompi pysyä kärryillä, kuka kukin on. Mitäs sanotte`?

Jep, nyt pojalle välipalaa... :) Palaillaan. Ninnu, tulehan kertomaan kuulumiset! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin pitkästä aikaa kirjoitella, yleensä kun tulee vain taustailtua ja lueskeltua teidän kuulumisia.

Oon yrittänyt hillitä noita vauvakuumeen oireita sillä, että oon vaan taustaillut, mutta taas ne viikonloppuna vaan paheni, kun pikkusisko puhui ympäri, että ottaisin sen poikien vanhan kehdon hoitoon, kun he eivät sitä kuulemma hetkeen tartte ja vie liikaa tilaa lastenhuoneesta. Lauantaina porukat sen toi sit siskon puolesta ja kuume taas pääsi valloilleen, kun se oli jo hieman rauhoittunut. Olis niin ihanaa saada tonne kehtoon oma pieni tuhisija.

Toisaalta tota kuumeilua rauhoittaa työt (toivottavasti), sillä sain ihanan sijaisuuden 1-3-vuotiaiden osastolta päiväkodista kesäkuun loppuun asti..

Omaan napaan ei mitään uutta, menkkoja oottelen edelleen, raskaana en valitettavasti ole ja pitäs varmaan saada aikaseksi soitettua sinne lääkäriin aika, jos siä vaikka selviäis homman nimi.

Plussasäteitä kaikilla ja mukavaa viikonalkua! =)

Vierailija
4/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatko kuttuja useinkin?

Tosiaan sain sen plussan. Ei ole niin vahva kuin kotrolliviiva mutta viiva joka tapauksessa.

Matilda, tsemppiä sulle sun elämänkuvioihin. Palailet sitten kuumeilemaan, kun ajankohta tuntuu sopivammalta.

Piti sanoa vielä jotain muutakin, mutta unohtui. Heräsin tänään jo neljän jälkeen, joten vätystää...

Vierailija
5/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. :) Joo, eli muillekin, kuin Camelotille tiedoksi siis saatettakoon, että meillä on kohta kaksi vee täyttävä pojan viikari (joka ei just tällä hetkellä malttaisi käydä millään nukkumaan).

Tähän asti olen ollut vilkkaan - siis TODELLA vilkkaan - esikoisen " takia" sitä mieltä, että meidän toinen saa kyllä olla vielä pilkkeenä isänsä silmäkulmassa. Mutta mutta, nyt on vauvakuume hitaasti mutta varmasti alkanut kohota. Ainoa " este" uudelle vauvalle tuntuu olevan se, että mies tahtoo edelleenkin pitää sen vain pilkkeenä silmäkulmassaan. :o/

Mutta liityinpä minä nyt kuitenkin tänne kuumeilijoihin, vaikkakin - mikäli se on miehestä kiinni - toista ei aleta puuhaamaan, kuin aikaisintaan vuoden päästä. :(

Pari vuotta sitten pyörin tuolla odotus-puolella nicillä Hantsuli. :)

Vierailija
6/30 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. ei vissiin oo taas omaa elämää kun tänne pitää vaan tulla .... :D

Kuopuskin nukahti (heh, taitaapa olla näiden hieman vajaa 2-vuotiaiden vitsaus tämä nukahtamisongelma....... Meillä tosiaan 1v10kk vanha tuo nuorimmainen) tuossa vajaa tunti sitten, epämääräisten skitsoilujen ja huutojen (" minuuuuuuujje vettä" " eiiiiiiii nukuta" " pois" ) ja noin puolen tunnin silmät auki tyhjyyteen tuijottelun jälkeen.. Hoh. En ihmettele yhtään, että toissailtana nukahdin sinne itsekin (minun pitää olla omassa sängyssä vieressä, niin kauan että poika nukkuu) ja heräsin vasta sitten kun mies tuli nukkumaan... No, toivotaan että on ohimenevää, niinkuin oli esikoisellakin aikoinaan.

Ninnu, onnea vielä, luin siis oikein! (en kovin usein käy kuttuja lueskelemassa, aina silloin vain kun ei muka ole muutakaan tekemistä, niin selailen noita pinoja sieltä täältä ja tänään sitten sattui sellainen sivu silmiin, missä joku onnitteli Ninnua, niin piti sitten alkaa selailla enemmänkin, kun mielenkiinto heräsi... ;D)

Kathystakin oli mukava kuulla! TOivottavasti saisit kiertosi pian kuriin ja sen plussan myös kehiin! bdbdbd Niin ja mukavaa työrupeamaa! Meillä on tällä hetkellä nuo 1 ja 3 vuotiaat (no, lähempänä kahta ja neljää, mutta kumminkin) ja huh jos niitä oisi enemmän, niin.... :O Siskoni on päiväkodissa juuri tuollaisessa pienten ryhmässä hoitajana ja kyllä siellä kiirettä pitää ;D

Juu. Mutta ei muuta tällä kertaa. Pakko painua kohta itsekin nukkumaan... Öitä! :)

Vierailija
7/30 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ettei ihan katoa. Oli jo pudonnut kolmos sivulle.

Vierailija
8/30 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pitää kyllä lähtee yliopistolle. Täällähän alkaa kohta ihmisillä taas piinapäivät, niinkun mullakin.Nyt on kp 20/27 (kierto on kyllä heitelly viime aikoina).

En oo ees halunnu mitään oireita miettiä, mut eilen kumminki päivitin päähäni ton kp tilanteen:)Mut rinnat on niiiiin kipeet.Ja mies sano et on kasvaneetkin ja itestäkin tuntuu siltä.Mut toisaalta tuntuu et ihankun se ympärysmitta ois kasvanu kun tuntuu pahalta pitää liivejä, mut sit olin eilen ilman ni se vasta sattukin, uudet korkkarit oli käytössä ja tuolla liukkaalla kadulla vaapuin:) (yleensä käytän vaan tennareita mut miehen mieliks ostin vähän naisellisemmat kengät:) )

Matilda: sua on kyllä ikävä, mutta hyvin ymmärrän tilanteen. Iso hali, jos käyt täällä vilkuilemassa:)

Camelot: sun tilannetta aina välillä mietin ja pidän peukkuja. Oliko teillä helmikuun alkupuolella vai loppupuolella se lääkäri?Sehän kohta jo lähestyy, helmikuu nimittäin.

Jedlede:Oliks se niin et me mennään kutakuinkin samoissa kiertopäivissä?Ois kivaa kun ois piinailukaveri:)

Joo, musta tuntuu että nyt on taas ajatusmaailma suht balanssissa ni en varmaan täältä palstalta malta pysyä poissa.

Ai niin, piti jo ajat sit tehä sellasta GALLUPPIA että mitä musiikkia kuuntelette vai kuunteletteko ollenkaan?Onko jotain lempibändejä?

Mä oon viime aikoina ruvennu kuuntelemaan enemmän rockia, ennen tuli opiskelujenkin vuoksi kuunneltua melkein pelkkää jazzia. Tällä hetkellä hyviä bändejä on crash ja soundtrack of our lives.Tykkään myös kaikesta etelä-amerikkalaisesta etnomusasta.

Nyt pitää kiitää jo.

-beijaflor

Vierailija
9/30 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pistäytyminen taas tänne (ei näköjään aamu lähde muuten käyntiin;D). Huomenta vaan!

[b]Beijaflor[/b]: Samoissa mennään! Mulla taitaa nyt olla *laskee pikaisesti* kp 20-21/27 suunnilleen (vähän miten laskee... kun menkat alkoi klo23n maissa niin periaatteessa seuraava päivä ois vasta ollu kp1 eikä jo 2, niinku ensin aattelin.. joka tapauksessa). Eli viikon verran tässä piinaillaan! Mutta mutta... En nyt halua herättää liikoja toiveita, mutta joka tapauksessa nuo sinun

oireet kuullostaa [b]todella[/b] lupaavilta!!

Ihan oikeesti, varsinkin vielä jos ennen ei oo semmosta tuntunu! Nimittäin mulla on ollu molemmilla kerroilla nuo rintatuntemukset JUST tuommoset mitä kuvailit! Liivien pito tuntui TOSI pahalta ja ilmankin tuntui pahalta. Ja mies ei kyllä saanut hipaistakaan, koska SE SATTUI! Suihkussakaan ei ollut mukava tunne.. Peukut pystyssä!!!!

Omasta navasta ei niinkään ole kerrottavaa. Ei oireita, kai.. Mutta vasta ne on mulla alkanu yleensä pari päivää ennen kierron loppua. Joten odotellaan. Tietysti kaikki sellaiset tuntemukset, mitä on nyt viime kiertoina ollut ennen menkkoja, niin ne on ei-toivottuja (ja varmaan heitän pyyhkeen kehään jos mitään niitä ilmestyy..). Oltiin kuitenkin ehkä vähän turhan aikaisin liikkeellä viime viikolla, kun ovis oli kai myöhemmin, mitä laskeskelin etukäteen (meillä siis epätoivoinen TYTÖN yritys menossa, niin siksi vähän tälläistä...:D)

No nyt joku huutaa yläkerrasta pyyhkimään... :D Täytyy mennä! Palaillaan.. :)

-Jedelede

Vierailija
10/30 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musagalluppia oli... meikäläiseen uppoaa kaikenlainen kotimainen ja ulkomainen pop ja rock enimmäkseen.. Monenmoinen, en nyt pysty nimeemään yhtä tai kahta.. ;D Välillä on vaan joku tietty kappale, mikä kuulostaa hyvältä, mutta ei sitten se artisti /tyyli muuten ollenkaan. Riippuu ihan päivästä. Eniten on vaan radio auki ja mitä sieltä sattuu kuulumaan.

Jep. Ei tässä edelleenkään uutta. Kohta lähdetään miehen siskon kanssa pistäytymään kodin ykkösessä ja siinähän se ilta sitten jo vierähtääkin. ;)

Kyselen vielä, että olisko teillä kiinnostusta nyt siihen esittelylistaan?? Kun siitä oli joskus viime vuoden puolella puhe ja lupasin sitä tehdä myöhemmin.. Kertokaa, mitä mieltä olette, oisko tarpeellinen??

Ja nyt minä meen... heippa!

Vierailija
11/30 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi vastailen galluppiin. Mä tykkään kuunnella musiikkia laidasta laitaan, siis iskelmämusiikki, suomipoppi, ns teinipoppi jne. uppoaa muhun, paitsi ei niin hirveesti mikään raskas metallimusiikki. Mitään yksittäistä artistia en osaa nimetä.

Musta toi esittelylista olis hyvä, jos joku jaksaa sen väsäillä. Musta ainakin olis mukava tietää minkä ikäisiä täälä pyörii, montako lasta on jo ja esim. mistäpäin jyväskylää asustelee jne...

Mutta nyt aattelin mennä rentouttavaan kylpyyn makaileenja nollaan pään, sillä oli extra rankka päivä.

=) =) =)

Vierailija
12/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflorko se kyseli et milloin hoidot alkaa...Helmikuun lopussa olis aika. Jännittääjännittääjännittää ja vielä kerran jännittää =/

Mutta kyllä tää tästä ;o)

Musiikkikyselyyn vastaisin et minulle uppoaa aika raskas rock ja heavy. Suosirock vaihtelevasti. Esim. Rammstein pauhaa mankassa kun tämä tyttö kurvailee autolla menemään. System Of a down, Teräsbetoni, Lauri Tähkä ja Elonkerjuu ym...moni muu..Vaihtelee usein ja sitten sitä kuunnellaankin koko ajan...

Esittelypino vaan pystyyn. Meitä taitaakin jo aika monta olla..

Mutta nyt aamutouhuihin..

Taitaa aika liukasta olla, illalla sade ropisi ikkunaan. No, mutta sopii mulle, että kevät jo porhaltais paikalle =)

C.

Vierailija
13/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos jedelede rohkaisevista sanoistasi. Kyllä mullakin on taas toiveet korkeella tän kierron suhteen.Kunpa vaan ei joutuis pettymään.Mitään muuta oiretta ei oikeestaan oo, paitsi että musta tuntuu että ruuassa on sellanen metallin maku.On jääny kahtena päivänä lautaselta jotain syömättä sen takia kun ihan rupee kylmät väreet menemään pitikin kroppaa.Toissapäivänä se oli ihan tavallinen salaatti ja eilen tomaattikeitto.Ens keskiviikkona tädin pitäs tulla..toivottavasti tajuu pysyä poissa:)

Joo, mun mielestä esittelylista ois ihan ehdottoman hyvä!!!Kun meitä ei kumminkaan niin paljoa täällä listalla pyöri etteikö sen tekeminen olis ihan mahotonta ja niinku kathy jo sanoi niin muakin kiinnostas muistaa ihmisten ikä ja lapsilukumäärä ym.

Lähen viikonlopuks helsinkiin ja häämessuille:) Mut palailen alukiviikosta kurkkimaan kuulumisia.Ja tietty kertomaan jos oireita ois lisää:)

heippa!

Vierailija
14/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla asiaa esittelylistasta. Minä sen kyllä voin ainakin alulle pistää, voihan sitä muutkin sitten päivitellä myöhemmin jne. :)

Jos nyt sitten vaikka laitetaan tähän pinoon jokainen semmoinen lyhkänen esittely tai tiedot itsestä, mitä nyt haluutte siihen sisällyttää.. Niin keräilen ne sitten yhteen ja laitan jossain vaiheessa tänne. OK?

eli vaiikka tähän tyyliin, jos nyt itse sitten aloitan:

*Jedelede, ikää molemmilla 26v, kolmannen yritys aloitettu 11/05 (ennestään pojat 5/02 ja 3/04) ja K-pellolla asustellaan. Kotiäitinä oon ollut esikoisen syntymästä asti ja tätä työtä jatketaan niin pitkään kuin siltä tuntuu. :)

Iät ja lapset(että onko vai ei ennestään) nyt ainakii jos kerrotaan, asuinpaikan kertoo kuka haluaa (ei mikään pakko) ja mitä nyt haluatte muuta, niin laittakaa ihan vapaasti. :)

Vierailija
15/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä tää mun esittely: eli Beijaflor.Olen 22, mies 24, esikoista ollaan yritelty alkuvuodesta 2005 asti. Lutakossa asutaan, öö mitäs muuta?!Ei vissiin muuta...

Oisko siviilisääty listan jatkeena?!Hih, mennään naimisiin 1.7:)

hyvät illan jatkot!

-beijaflor

Vierailija
16/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikasesti esitteleen itteni:

eli Kathy@, oon 26v. ja mies 27v., esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2005 lähtien, asustellaan Lohikoskella kahden kissan kanssa, muutettu Tampereelta Jyväskylään joulukuun 2004 lopussa eli noin vuosi sitten, sivilisääty: avoliitossa/kihloissa (hääpäivää ei olla viä päätetty, siis naimisiin joskus tulevaisuudessa).

Ei tällä kertaa sit muuta. =)

Vierailija
17/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camelot: Minä 22v (kohta 23v), mies 27v ja poika 2v.

Yritystä tammikuusta -05. Kihloissa. Kotosalla hoidan vielä lasta ja mies töissä.

Pitikös siihen muutakin laittaa..Laitan jos tulee mieleen.

Nyt 24:sta tuijottamaan!

Vierailija
18/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Olen tosiaan ihan uusi täällä JKL-pinossa niinkuin täällä vauvakuumeisten puolella muutenkin. Olen suoraan aloittanut tuolla lapsettomuuspuolella, mutta jos huolitte joukkoon, niin täälläkin olisi kiva vaihtaa kuulumisia/kommentteja/kokemuksia.. Paikallisiin, kun täällä muuten törmää vähemmän. JKL:ssä olen asunut koko opiskeluajan, mutta tällä hetkellä asustellaan tässä JKL:n lähikunnassa.

Esittely siis: minä olen 25v ja mies 28v. Esikoista ollaan toivottu ja yritetty 01/03 alkaen. Tutkimuksissakin ollaan käyty ja mitään " vikaa" ei meistä kummastakaan löytynyt. Matkan varrella on tullut yksi plussa, mutta se jäi tuulimunaksi. Hoidotkin ollaan jo laitettu alulle takana on kaksi inseminaatiota ja kolmas on suunnitteilla.

Plussa rikasta vuotta kaikille..!

T.Helmiina

Vierailija
19/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Väsäsin tuossa listaa meistä ja sinne odottelisin vielä KALASEN, PYRYN ja RUUSUPUU05:n tietoja...:!!!!! ja tietty uusiakin ja jos joku muu vielä unohtui! :)

semmosta asiaa. Mukavaa viikonloppua! :)

-Jedelede

ps. no, voisin tietty laittaa tähän sitä listaa....

Vierailija
20/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=3][color=Salmon]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [b] JYKYLÄN KUUMEILIJAT[/b] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size][/color]

[size=2][color=Chocolate]Terveisiä Keski-Suomesta! Paikkakunnan lisäksi meitä yhdistää vauvakuume.. ;) Uudet kuumeilijat ovat tervetulleita joukkoomme! [/color][/size]

[color=SandyBrown][b]Me olemme:[/b][/color]

[color=DarkOrange2][b]*Beijaflor[/b]: [color=Coral]

olen 22, mies 24, esikoista ollaan yritetty alkuvuodesta 2005 asti. Lutakossa asutaan. Naimisiin mennään 1.7.06!

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Camelot[/b]: [color=Coral]

Minä 22v (kohta 23v), mies 27v ja poika 2v.

Yritystä tammikuusta -05. Kihloissa. Kotosalla hoidan vielä lasta ja mies töissä.

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Helmiina-80[/b]: [color=Coral]

minä olen 25v ja mies 28v. Esikoista ollaan toivottu ja yritetty 01/03 alkaen. Tutkimuksissakin ollaan käyty ja mitään " vikaa" ei meistä kummastakaan löytynyt. Matkan varrella on tullut yksi plussa, mutta se jäi tuulimunaksi. Hoidotkin ollaan jo laitettu alulle, takana on kaksi inseminaatiota ja kolmas on suunnitteilla.

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Jedelede[/b]: [color=Coral]

Molemmat 26v.Naimisissa ollaan oltu useampi vuosi jo. Kolmannen yritys aloitettu 11/05, ennestään pojat 5/02 ja 3/04. K-pellolla asustellaan, minä kotona lasten kanssa.

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Kathy@[/b]: [color=Coral]

oon 26v ja mies 27v. Esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2005 lähtien, asustellaan Lohikoskella kahden kissan kanssa, muutettu Tampereelta Jyväskylään joulukuun 2004 lopussa eli noin vuosi siten. Avoliitossa/kihloissa (hääpäivää ei olla viä päätetty, siis naimisiin joskus tulevaisuudessa)

[/color]

[color=Salmon][size=2]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥