Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia netin ovistesteistä?

Vierailija
19.01.2007 |

Heikaikki!

Onko kellään kokemuksia netistä ostetuista ovulaatiotesteistä? Vaikuttivat melko paljon halvemmilta kuin apteekista ostetut. Mietityttää tietysti kuinka luotettavaa touhua se on ja millaisia testit oikein ovat. Tämän päivän paras tarjous löytyi halpa-testi.fi-sivustolta. 21 tikkutestiä- 22,50.

Kokemuksia kaivataan!

Viikonloppuja!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein koskaan saanut kunnon tulosta Mammaksin testeillä enkä Ovunow-testillä. Nyt käytössä ihan marketista saatava Fertestin ovulaatiotesti (tilasin itse verkkoapteekista) ja nämä on nyt minusta helppokäyttöisiä ja helposti tulkittavia. Ja lisäksi halpoja. Suosittelen.

Vierailija
2/7 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta netin kautta ostetuista testeistä. Pari kertaa olen huuto.netistä ostanut sekä ovulaatio että raskaustestejä ja positiivista palautetta vain voin sanoa! =) Ja mitä itse olen hintoja vertaillut niin halvempia siellä myös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan kokeillut huuto.netistä ostettuja ovulaatio tai raskaustestejä? näkyvät ainakin halvempia olevan, kuin mitä normaalisti!

Vierailija
4/7 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi,

mä tilasin taannoin mammaksilta testejä ja olivat kaikki tosi haaleita viivoja, vaikka tikutin varmasti riittävän pitkän välin. eilen hain apteekista aconin testipaketin (johon pipetillä tiputetaan 3 pisaraa) ja tärähti heti tulipunainen viiva testiviivaksi. en tiiä, ehkä en tosiaan vaan ovuloinut viime kierrossa, mene ja tiedä...

Vierailija
5/7 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta mammaksin testeistä sen verran etten löytänyt tarkkaa ovista.Hyvin näytti kontrolliviivan eli oikein oli tehyt.

Nyt kierrossa ovunow testit ja negaa näyttää vielä.Tässäkin testissä kontrolliviiva näkyy hyvin. Mahdollinen ovis viime kierrossa oli vasta kp21 eli tikutan vielä ainakin viikon.

Tietääkseni ovat ihan luotettavia nämä netistä saatavat.Perhesuunnittelu sivuilla oli vinkki että puolittaa testi liuskat niin säästää siinäkin vähän :o)

Jotkut ovat täälläkin puolittaneet testejä onnistuneesti. Taidan itsekkin kokeilla ihan huvikseni :o)

niiloakseli kp 16

Vierailija
6/7 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sekä ovis että raskaustestejä mammaksilta ja testitukusta varmaan sata sillä olen suurkuluttaja. Ovis löytyy niin acon kuin advance merkilläkin ja testit olleet 10,24 ja 40 miu. Raskaustestit näyttää aina negaa mutta se ei johdu muusta kuin siitä etten ole raskaana, viivanpaikkoja niissä tosin melko usein on. Nyt olen siirtynyt pysyvästi käyttämään 40 miu ovulaatio testejä sillä niillä olen jostakin syystä saanut kaikkein selkeimmät viivat?? en tiedä miksi

Vierailija
7/7 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin juuri tuon saman tarjouspaketin ja nyt ovistestejä kokeilleena voin suositella! Ihan hyvin toimivat ainakin minulla: silloin kun ovis-oireet (rinnat kipeät, mieliala vaihteli, etovaa oloa jne) olivat pahimmillaan niin sain myös tikkuun selkeän plussan kahtena päivänä. Sitä ennen/jälkeen selkeät negat. Ihan yhtä hyvin toimi kuin muutkin merkit.