**Lokamasut uuteen toivon viikkoon!**
Huomenta kaikille! Taas uusi viikko alkoi, itsellä aika jännä sellainen.. Eilen alkoi tosi kovat menkkakivut ja koko aamun olen odotellut että koska lorahtaa.. Tänäänhän lupasin testata jos menkkoja ei kuulu.. Kp 27. Ei mulla luomusti ole koskaan ollut näin pitkää tai sanotaanko normaalia kiertoa! Oireita ei kyllä edelleen ole. On tämä jännää!!
Esikoinen on nuhassa ja yö meni tosi levottomasti. Raukka pieni kärsii kun ei osaa niistää niin noukka on ihan tukossa! Tyyny pään alla auttoi kuitenkin heti kun neiti ois vaan pysynyt sen päällä.. Äsken oltiin vessassa ja eiköhän neiti kaatunut ja lyönyt alahuulensa niin että veri lensi. Vahinkoja sattuu nyt päivittäin kun tyttö oppi kävelemään pari viikkoa sitten.
Tänään ajattelin käydä vähän ikkunaostoksilla ja ehkä mummolassa tytön kanssa ja vien myös yhden työhakemuksen. Mies jätti ykkösauton meille kun se ei ehtinyt vaihtaa turvaistuinta kakkosautoon. Viime viikon olin autoton kun kakkosauto oli hajalla ja nyt en suostunut siihen! Pari päivää menee mutta viikko on aika pitkä aika ilman menopeliä, maalla kun asutaan!
Kaikki lokamasut innolla liikkeeseen ja uuteen viikkoon suupielet ylöspäin! Yhdessä mennään eteenpäin kohti toiveiden lokakuuta. Nyt keittämään tytölle puuroa!
Kommentit (43)
Nazulle: Minulle gyne sanoi ensimmäistä yrittäessämme, että 2-3 krt/viikossa riittää hyvin raskaaksi tulemiseen. Silloin kuin esikoisemme sai alkunsa, pupuilimme kolmesti viikossa -aina pari päivää välissä.
Luomumeiningissä ei oikein aina jaksa tuijottaa noihin laskennallisiin 14. päiviin. Ja hyvä niin, koska oma ovikseni taitaakin olla huomattavasti aikaisemmin!
Muistan muuten lukeneeni, oiskohan ollut Hesarin Tiede-sivuilta, että mies ikään kuin haistaa ovuloivan naisen. Tutkimuksessa oli kysytty joukolta miehiä, kuka esitellyistä naisista oli viehättävin. " Voittajaksi" tuli juuri se nainen, jonka munasolu oli irtoamassa eli joka oli otollisin suvunjatkamisen kannalta.
Elikäs tällä logiikalla ei tosiaankaan kannata pakottaa miestä petipuuhiin vaan antaa hänen haistaa sinun otollisin aikasi! *nuuskuttaa*
Täällähä oli ollu jo nazulla jännät paikat!!! =) Tuntuu ihan hassulta et joku voi jo testailla, kun itellä menossa vasta kp 12/33-34...*tylsääää*
Tohon pupuilu-tahtiin, meillä menee joskus jopa pari viikkoa ilman minkäänlaista peti-elämää, mä opiskelen ja käyn työssä ja miehellä raskas 5-vuorotyö-----> millään ei aina jakseta eikä EHDITÄ pupuilee. Nyt kun ollaan pari kk yritetty, ollaan YRITETTY säilyttää " luonnollinen" tahti, ettei menis pakkopullaks. Mut kun plussaa ei vielä ole kuulunut, niin oon ajatellut että pakko varmaan siirtyä suosiolla siihen jtp:hen. Joka päivä en PYSTY millään, ei kykene!!!! en usko että mieskään jaksais.
Mutta nyt pitemmittä puheitta poistun.
Plussaonnea kaikille!!~~~~
kun en vielä loppuviikon pinoa löytänyt/aloittanut.
Missäs kaikki lokakuiset luuraa?
vilttitossu: jees kiva saada kuumeilukaveri kun noin samoissa mennään! Nyt toinen kierto siis ja tosissaan yritetään, sillä sit tulee luultavasti parin kk:n tauko. Mulla ja sit taas miehellä on työreissuja ym. just harmittavasti oviksen aikoihin -luultavasti. Joten jos vaikka nyt ottais sen joka toien päivä-taktiikan ja toivotaan että tulosta tulisi.
Villis, ja edelleen täti kylässä....