Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Lokamasut uuteen toivon viikkoon!**

09.01.2006 |

Huomenta kaikille! Taas uusi viikko alkoi, itsellä aika jännä sellainen.. Eilen alkoi tosi kovat menkkakivut ja koko aamun olen odotellut että koska lorahtaa.. Tänäänhän lupasin testata jos menkkoja ei kuulu.. Kp 27. Ei mulla luomusti ole koskaan ollut näin pitkää tai sanotaanko normaalia kiertoa! Oireita ei kyllä edelleen ole. On tämä jännää!!

Esikoinen on nuhassa ja yö meni tosi levottomasti. Raukka pieni kärsii kun ei osaa niistää niin noukka on ihan tukossa! Tyyny pään alla auttoi kuitenkin heti kun neiti ois vaan pysynyt sen päällä.. Äsken oltiin vessassa ja eiköhän neiti kaatunut ja lyönyt alahuulensa niin että veri lensi. Vahinkoja sattuu nyt päivittäin kun tyttö oppi kävelemään pari viikkoa sitten.

Tänään ajattelin käydä vähän ikkunaostoksilla ja ehkä mummolassa tytön kanssa ja vien myös yhden työhakemuksen. Mies jätti ykkösauton meille kun se ei ehtinyt vaihtaa turvaistuinta kakkosautoon. Viime viikon olin autoton kun kakkosauto oli hajalla ja nyt en suostunut siihen! Pari päivää menee mutta viikko on aika pitkä aika ilman menopeliä, maalla kun asutaan!

Kaikki lokamasut innolla liikkeeseen ja uuteen viikkoon suupielet ylöspäin! Yhdessä mennään eteenpäin kohti toiveiden lokakuuta. Nyt keittämään tytölle puuroa!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin keijuista, nyt siis kp 1/27-30. Masis päällä, mutta ei luovuteta kun vasta toinen yrityskierto lähtee käyntiin.

Bubbles: mä taidan kans mennä ettimään niitä netistä tilattavia testejä.

nazulle peukutuksia aamun testaukseen!!!!

Vierailija
22/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuumasin miehelle että haluttas touhuilla,menkat just loppumassa,mies tuumasi että ei sulla oikeesti haluta,minä että miten niin,sano että vauvaa sulla haluttaa.......

Niin tekeekin,mutta jos ei haluttas miestä ei varmaan kävis niin kuumana :)

Alkaa taas jännääminen,saa nähä pystyykö olla rauhallinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ukkokullan kanssa pupuiltiin ja heräsin yöllä kun mahaa poltti ihan hirvittävästi. istuin sitten yöllä vessassa ja kirosin. Näinköhän menee tämn kierron otollinen aika sairastamiseen... No jospa tuo ei tarttuisi ukkokultaan.

Visakoivu; kyllä meilläkin on vähän havaittavissa samaa ajatusta, eli että pupuilut on aika pitkälti kyllästetty vauva-ajatuksin. Toki kyllä touhuamme silloin kun siltä tuntuu, mutta ihan aina ei ehkä huvittaisi vaikka tietää nuo tärppipäivät.... Silloin touhuillaan välillä kyllä ihan vaan sen vauvan vuoksi...

Mitäs Nazun aamutesti näytti????

Vierailija
24/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä malttamattomana odotellaan.

Vierailija
25/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin Nazun testausta odotellaan korvat höröllään = ). Meillä on ukko ryhtynyt johonkin seksi-lakkoon... Kolmeen päivään en ole saanut innostettua pupuilemaan, vaikka olisi tärppipäivät käsillä. En tiedä, tietääkö kiertoni ja toppuuttelee sen vuoksi vai mikä on. Kurjaa... Marrasmasut here i come = (. Meillähän ihan todella vaan tjottaillaan, mutta kun täällä niin paljon kirjoittelee, niin tulee paineita. Tahtoo!

kp14/22

Vierailija
26/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on toinenkin testi tehty, eikä näy viivan viivaa, ei edes haamun haamua * kurkistaa vielä roskikseen*.

Niinhän teki tepposet mielikuvitus taas! Ei näy tätiä, mutta yö vei mukanaan myös loputkin vähäiset oireet. Onko tosiaan taas niin, ettei mun menkat pelaa ilman hormoneja?!! *pyyhkäisee kyyneleen pois poskelta*

Tämä on siksi mulle niin vaikeata, kun kroppa ei pelaa, kun 15 vuotiaana laihdutin normaalipainosta 59kg/175 puolessatoista kuukaudessa -> 44kg/175 ja sillion mulle useat ihmiset ja lääkärit sanoivat, että sitten huomaan jälkiseuraukset kun haluan lapsia. 15-vuotiaana halusin vain olla laiha enkä ajatellut perheen perustamista.

No takana tietty vasta kierto, mutta moni teistä tietää nämä ekat päivät negan jälkeen - maailma näyttää niin synkältä. Onneksi meillä on jo tämä ihana ikiliikkuja kotona, oikea aarre! Kun tyttö syntyi, sanoimme miehen kanssa ettemme muuta elämältä pyydä. Eli miksi valitan??

* poistuu hämmentyneenä, vähän surullisena ja nolona keittiöön*

Vierailija
27/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]nazu taitaa pitää meitä jännityksessa[/color]

villiseepralle pahoittelut tädistä, mutta tervetuloa tänne :) oliko muita uusia??? no jos oli, niin tervetuloa vaan...

mulle ei kummempia kuulu tänään... lima on aika ovismaista, mutta testi ei näytä mitään... Toisaalta se lima oli menkkojenkin jälkeen ovismaista, joten en nyt sitten tiedä oliko se ovis silloin. Olkoonsa millon on/oli :P No toisaalta mun myös piti vältellä raskautumista sen reissun takia, mutta ei näille omille kuumeiluille mitään voi. Ja voihan sinne laskettelemaan lähteä, mutta ilta riennot jätän väliin jos raskaaksi tulen... katsellaas nyt...

*peukut pystyssä nazun puolesta*

-anzq-

Vierailija
28/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan, kun täti ei tule kiusaamaan, niin odottele rauhassa (helppo on mun sanoo, kun ite aina hätäilen)... mut pidetään edelleen ne peukut pystyssä.

Vierailija
29/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni esikoisen aikana tein selvän testin vasta kun menkat oli 2vkoa myöhässä joten en nyt vielä ihan menetä toivoa. Ja jos menkat alkaa niin sekin on ihan ok. Ainoastaan menkkojen " katoaminen" saa mut masikseen...

Nyt vain jännäämään, kuka lokamasuista plussaa ekana! Toivottavasti joku mahd. pian!

Nyt hakemaan postia tuon nuhanenän kanssa;)

Vierailija
30/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa nyt kp 10/28 ja mulla ollut heti menkkojen jälkeen alaselkä ihan sairaan kipeä oli pari päivää ja nyt ei mitään.Rinnat myöskin kipeytyneet nyt,siis voiko olla niin että heti kun menkat loppu niin mulla olis muka ollut ovis vai mikä kummajainen siellä taas kolottelee.Niin ja menkkojen aikana voin todella pahoin pari päivää ja väsyttää aivan tolkuttomasti.No kyllä on kummimpia kiertoja taas mitä mulla on koskaan ollut.No eilen aloitettiin harjoittelut katsotaan kuis nyt käy,joka kolmas päivä taktiikalla.Mutta onkos toisilla noin kummallista alkukiertoa ollut?Niin ja piinailijoille paljon peukkuja ja plussa säteitä,toivottavasti meillä kaikilla nyt tärppäis.

Vierailija
31/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubbles: Varasin ajan vyöhyketerapiaan huomiseksi eli keskiviikoksi. Molempia lapsukaisia on tullut vauvana käytettyä vyöhyketerapiassa, itse en ole asiakkaana ollut. Eikös aikuiseltakin käsitellä jalkapohjat? Eihän se mitään hierontaa ole eikä varmasti tunnu mukavalta, mutta voih kunpa siitä olisi apua tähän kierron palautumiseen. En jaksa odotella luomusti...

Nazulle lohtu ja tsemppihali! Onhan sulla vielä mahis saada positiivinen testi, jos ei tässä kuussa niin ainakin seuraavassa kuussa ;)

Kävin kampaajalla aamusta ja törsäsin viimeset rahani sellaseen suoristus/kiharrusrautaan :-/ Mutta tukka on ainakin viimisen päälle nyt, onpas mukava lähteä töihin ;) varsinkin kun huomenna on vapaapäivä!

Kp 5, pupuilu alkakoon tänään. Joka kolmas päivä saa luvan riittää, meinas viime kierrossa huumori ja kunto loppua ;)

olivia-s

Vierailija
32/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin tuossa mukaan ketjuun, näköjään sama oletettu la kuin anzq79:llä, efficalla ja Meku73:lla. Eli jännitys laukeaa nopeasti, jos nyt kerrankin oltais positiivisia ;-)

En ole ollut tosiaankaan mikään tikuttelija edes ekassa raskausyrityskerrassa (olisinko kerran ovulaatiotestejä kokeillut ja totesin, ettei niistä mitään apua ole...), mutta aikaa siihen yritykseen on aina vierähtänyt. Etenkin ekalla kerralla olisi tällainen tukiverkosto ollut tarpeen.

Nyt olen jo niin vanha ja skeptinen, että enpä tiedä... ja toisella kerralla kuumekin on jo hallitumpaa. Mutta kiva silti, että täällä voi huoliaan purkaa ihan tuikituntemattomille!

(Hmm. Ekalla kerralla vauvakuume äityikin ihan sairaudeksi saakka, todella masentavaa aikaa, vaikka ei ollut edes keskenmenoja. Varmasti en edes tullut raskaaksi, kun ajatukset kiersivät niin kovasti vain sen yhden asian ympärillä.)

Nyt on takana yksi synnytys (02) ja yksi kohdun ulkopuolinen raskaus (05), minkä takia tietenkin pelottaa, että toista raskautta ei tulekaan.

Mutta kysymyksiin: onko teillä jollakulla ollut ovulaatio paljon laskennallista päivää ennemmin tai myöhemmin? Ajattelin vaan, että tuo kohdun ulkopuolinen raskaus lähti meikäläisellä kyllä ihan eri aikoihin kuin olisi ollut oletettavaa! Ja siksi nytkin ajattelen kaikenlaista, vaikka kp vasta n.15 (laskutavasta riippuen). Oireilen vatsakipuja, väsymystä ja selkäsärkyä. Naama kukkii kuin murkulla ja väsymys on tajutonta! Rintoja vihloo hieman, mutta ei aristele. Mitäs sanotte pupustelijat?

kp 15/26-31

Vierailija
33/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei muuta kun uutta peliin :)

Villiseepra: Jäit mieleen syyssäteistä, meillä sama kierto 27-30päivää ja meillä alkoi kanssa toinen yrityskierto :)

Tänään siis kiertopäivä 1/27-30, joten hmm..mihinkäs päivään nuo pupuilut pitäis sijoittaa. Taidan sortua tikutuksiin oviksen ettimisessä, vauvakuume tosi kova!

Meillä siis toivotaan kolmatta, poika ja tyttö löytyy jo :D

Plussaonnea kaikille!!

Vierailija
34/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, tsemppihalit Nazulle ja tervetulotoivotukset uusille lokakuumeilijoille!

Kummasti tässä tätä kalenteria aina selailee ja laskee päiviä. Nyt menossa kp 16/29-33. Olen vakaasti päättänyt, että testaan vasta kun on kp 34..jos siis täti ei yllätä aiemmin. Tai aikaisintaan kp 33, sillä se osuisi kihlajaisvuosipäivällemme 27.1 perjantai. Se olisi mitä mainioin päivä saada plussa ; ) Viimeksi tein testin kp 27 ja 28 ja sain haamut, mutta sitten täti tulikin. Eli nyt ajattelin malttaa mahdollisimman pitkään...

Vauvakuumeen lisäksi on iskenyt asuntokuume. Ollaan kierrelty asuntoesittelyissä ja jätetetty tarjouskin yhdestä, mutta se hävittiin. Vaikea sanoa, kumpi kuume on kovempi. Onneksi ei autokuumekin ole vielä iskenyt tähän samaan syssyyn...ja työpaikanvaihtokuume!

t. Meku

Vierailija
35/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän minäkin sitten tulin. Kp on kai jotain 1/35 joten vielä on yli viisi viikkoa ennen kuin testaan seuraavan kerran yhtään mitään. Tosin en usko että tärppää tässä kierrossa, kun miehen työmatka just oviksen aikaan harmittaa. Toiveet ei siis ole korkealla enkä meinaa testailla ovista tässä kierrossa. Toisaalta voisi alkaa mittailla aamulämpöjä.

Täällä kohta jo plussaillaan, oho :) Plussasäteitä!

Vierailija
36/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun minähän en tikuttele...

Ja niin: tulipahan puhuttua palturia tuosta haaveissa olevasta la:sta. Elikäs siirryn omalle päivälleni, 3.10. hehei!

Vierailija
37/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin paikka, NAZU:( Jospa kuitenkin olisi vähän toivoa jäljellä, kun ei kerran tätiä vielä näy...

Tervetuloa uudet kuumeilijat! ONNIAULIKSEN kysymykseen en osaa vastata, sillä mä en ole myöskään koskaan tikuttanut ovista, olen vain luottanut siihen, että se tapahtuu kp 14/28. On muka tuntunut siltä:/ Esikoista meillä " tehtiin" puolisen vuotta ja taatusti pupuiltiin ihan oikeinakin aikoina, joten voi olla, että ovuloin sittenkin ihan muuna kp:nä, tiedä häntä. Tai sitten muuten ei vaan natsannut aiemmin. Olin jo päättänyt, että tässä kierrossa kokeilen tikuttamista, mutta jostain syystä olen taas tullut toisiin ajatuksiin:-o Ehkä pelkään, että jos saan tarkan ovisajan tietooni, niin pupuilu muuttuu entistä stressaavammaksi (siis ajoituksen suhteen, muuten se kyllä on ihanan rentouttavaa edelleen;) ja jos ajoitus osuu nappiin, olen ihan varma että raskaana ollaan ja pudotus todellisuuteen voi olla kova. En mä tiedä, sekavaa...

Oma {.} Kp 6/28 ja kk-vuoto alkaa olla lopuillaan. Eli kohta pitäis alkaa taas tosissaan touhuilemaan! Miehen kanssa ollut viime aikoina vähän kireätä, töihinpaluuni on ollut aika stressaava vaihe meidän perheen elämässä ja olen koko ajan tosi väsynyt ja pahantuulinen:( Eli spontaani Hei rakas, hypätäänkö sänkyyn-seksi on aikalailla poissuljettu vaihtoehto. Kai sitä vaan pitää olla kylmä ja laskelmoiva ja kokeilla josko täsmäseksi tässä kierrossa tärppäisi.

NAZUN ajatukset suhteesta esikoiseen olivat lähellä omiani. Välillä minäkin ajattelen, että miksi hemmetissä en voi vain olla ja nauttia ihanasta esikoistytöstämme ja hellittää vähän tämän uuden vauvan odotuksen odotuksen suhteen. Nauttia nyt tästä elämäntilanteesta, joka on kuitenkin aivan ihana tämäkin (tuota työhönpaluustressiä lukuunottamatta). Ajoittain poden jopa huonoa omaatuntoa, kun katson lastani ja ajattelen, että en muka ole tyytyväinen kun minulla on VAIN hänet. Tottahan minä rakastan lastani enemmän kuin mitään ikinä, mutta samalla kuitenkin toivon saavani mahdollisimman pian toisen samanmoisen. Tää on niin tätä taas...

-Lillis-

Vierailija
38/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on ollu viimeaikoina eripituiset kierrot, joten en pysty katselemaan noita laskureita tarkasti. välillä ollut kp28 ja viimeisin oli 33. Siksi aloitin tikuttelu, josta ei oikeestaan ole ollut hyötyä, kun tuntuu, että tuhlailen ne väärinä päivinä.

Poika harjoitteli tänään hiihtämistä pihassa... voi että sitä kiukutti :D sukset meni aluksi ristiin ja pyllyllä oli kokoajan... no sitten onneksi alkoi menemään paremmin. Poika on luonteeltaan sellainen, että kaikki pitäisi osata heti.Harmittaa, kun en aikaisemmin ole suksia ostanut...nyt oli vähän pakko, kun eskarissa on hiihtokoulu. No huomenna lupasin taas opettaa ja sitten lähdetään vielä luistelemaan(se sentäs jo onnistuu 3vuoden kokemuksella)...saapahan äitikin ulkoilua :) Pitäisi varmaan itselleenkin uudet luistimet hommata...

nyt sohvalle köllöttelemään

-anzq-

Vierailija
39/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun pääsin kertomasta etten ehkä aiokaan tikuttaa:P

Anzq ym tikuttelijat, osaatteko auttaa? Mihin aikaan mun kannattais aloittaa tikuttelu (siis jos päätän aloittaa...) kun oletus on, että ovuloin kp 14?

Lillis, joka ei TODELLAKAAN osaa päättää tätä(kään) asiaa=)

Vierailija
40/43 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei ole täti tullut kylään! masis oli ja meni kun tajusin täällä seikkaillessani etten olee yksin näiden tunteideni kanssa. Pitää odottaa ensi viikkoon tätiä, tehdä uusi testi ja sit mennä gynelle jos siltä tuntuu;) Onneksi meidän kaupungissa on ihan mahtava naisgyne, joka ón tosi ihana. Se varmaan auttaa puhelimitsekin, ainakin aina ennen on auttanut, Mä olen sille jo tuttu esikoisen ajalta, niin määrää varmaan teroja jos muuten ei pelaa.

LILLIS: minkä ikäinen teidän esikoinen on? Meidän tyllerö täyttää ensi viikolla huimat 1vee!! Mä pidän tosi suuret juhlat kun ristiäiset meni uutuuden huumassa vähän niin kuin ohi. Tyttö on aivan ihanan täydellinen, kaunis, suloinen pallero ja minäkin poden usein syyllisyyttä ja huonoa omaatuntoa kun ajattelen toista lasta häntä katsoessani.

Mua muuten vähän jännittää; olen ollut kahtena edellisenä vuonna keskussairaalassa 18.1., toissa vuonna pahan kolarin takia ja viime vuonna tyttö syntyi.. Toiv. tänä vuonna en ole sairaalassa just 18.1.!!

Nyt taidan pestä hampaat ja mennä nukkumaan. Jatketaan huomenna taas turinoita!

nazu ja kp 28 (vai 29)

Pistetään vielä lokamasugalluppi kehiin:

Kuinkas ahkerasti pupuilette yrityskierrossa? Jaksaako päivittäin, jtp, vai pystyttekö unohtamaan oviksen jos ei huvita/jaksa?

Ite luin jostain että simppojen ois hyvä päästä vapaaksi maks. jtp, mielellään vielä harvemmin, että ne ois oikein terhakoina.. Meillä tosiaan loppukiertoa kohden aina vähän vaimenee, mutta alkukierrossa rouva on yleensä se aloitteentekijä ja tahtina jtp.. Loppukierrossa säälittävästi vähemmän;(