Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Korvia myöten täynnä tätä ap horinaa. Eihän tänne voi mitään järkevää edes kirjoittaa kun jo joku tulee ja arvostelee!
09.01.2006 |
Todella penikkamaista. Mulle ihan sama kuka ap on, mitä ajattelee, mut älkää nyt ihmiset hyvänen aika yleistäkö. Joskus olis vain niin kiva keskustella muiden ihmisten kans aikuisten asioista, arkipäivän iloista ja muusta mikä kuuluu normaaliin ihmis-elämään.
Lopetettaisko tuosta ap;stä jauhaminen, antamalla huomiota häiriköille me vain ruokimme heitä!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Saatais tää palsta kuntoon.