KUKA PRESIDENTTI AJAA LAPSIPERHEIDEN ETUJA?
Kommentit (23)
en ainakaan huomannut kenenkään maininneen tässä keskustelussa mitään Halosesta, perusteluilla tai ilman...?
Ja jos ajattelet minun äänestävän Halosta, olet väärässä:) Tiedän että tälläkin palstalla on näitä Halonen-Vanhanen kiistoja. Minun komemmenttini on kuitenkin tarkoitettu herättämään ihmisiä miettimään miksi äänestävät ja ketä, kertomaan perustelut miksi oma ehdokas on paras. Eikö tämä olis ap:kin antoisempaa, tuskin hän ehdokastaan valitsee sen mukaan, montako ääntä täällä av-palstalla hänen kysymykseensä annetaan eri ehdokkaille? Kai ap. haluaa nimenomaan tietää MIKSI kannattaa äänestää, esim. juuri Vanhasta...
Vastaus joss lukee vain " Vanhanen!" ei todellakaan anna mitään eväitä päätöksen tekemiseen.
-9-
..joka ei aio ääneestää Tarjaa tai Mattia presidentiksi, toinen kierros on sitten asia erikseen, jos mennään " rutto vai kolera" -linjalle:)
Koko nousukauden 1990-luvun puolivälistä näihin päiviin olivat demarit ja Kokoomus vallassa, taloudessa meni hyvin ja vihdoinkin olisi ollut mahdollisuus korjata heikompien asemaa. Ja mitä saatiin tuloksena? Lapsiperheet köyhtyivät entisestään! Miten voi olettaa, että nyt mahdollisen taantuman ollessa nurkan takana saisi asioita korjattua kun ei sitä tehty nousukaudenkaan aikana? Nämä kolme suurinta puoluetta ovat loppujen lopuksi ihan samanlaisia, eliittiä, joita ei tavallisen kansalaisen asiat kiinnosta paskan vertaa!
ärsyttää vaan, jos kysytään mielipidettä, ja joku vastaa antamalla vain ehdokkaan nimen, ilman minkäänlaisia perusteluja...!:)
Se on yhtä kun ei mielipidettä, minun mielestäni...
Tässä lomaillessa on unirytmi mennyt täysin sekaisin, joten siksi kukun hereillä vielä... Mutta huomenna alkaa taas työt, joten eiköhän öisin taas väsytä...