Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotiäiti tekee päivisin??

08.01.2006 |

kysyy muutamat lapsettomat ystävät. Jäin sanattomaks. Mitä itse vastaisit?? Teettekö mitään?? Mihin se aika menee??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh meidän aamu alkaa klo 6 kun tyttö 3 kk herää... syötöt, vaipanvaihdot, juttelut. Sitten herää poika 1v7kk, puurot, vaipat ja leikit.. itse ei pahemmin ehdi istuskella, eikä edes kahvia juomaan. Kotiäitinä minä hoidan lapsiani :)

Vierailija
22/24 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin jäämässä hoitovapaalle töistä (kävin muutaman kuukauden töissä, kun mies oli hoitovapaalla), niin eräs työkaveri, yli nelikymppinen sinkkunainen esitteli olevansa niin lapsirakas ja kuinka monen kummi hän on ja miten kaikilla ystävillään on lapsia.. sitten kysyi pokkana multa: Mitä aiot tehdä kun sulla nyt alkaa tuo pitkä loma?

Että näin. Ei sitä taida saada käsitystä lapsiperheen arkirumbasta, ennenkuin on omakohtaista kokemusta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona tosin vain yksi taapero (8 kk), mutta siltikään en ota pulttia siitä mitä pitäis tehä. Otan rehellisesti sanottuna rennosti: touhuan pojan kanssa, joskus laitan jopa ruokaakin, usein syön vanhoja tähteitä, eineksiä tai vähintään puolivalmisteita. En myöskään tee viikkosiivousta, vaan siivoilen silloin kun huvittaa ja tuntuu, että on pakko. Luen kirjoja, kun vauva leikkii yksinään tai nukkuu. Ja surffaan netissäkin välillä. Toisinaan kyläillään kaveriperheessä. Olen rehellisen laiska kotiäiti, mutta se on vain kohtuullista sillä korvauksella, mitä kotona olostani saan. Eli jos joku kadehtii, että olen laiskuuttani kotona (jatkan äitiysloman jälkeenkin), niin sanon, että teen kyllä töitä sen hurjan 300 euron edestä, mitä kuukaudessa saan. :)

Vierailija
24/24 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen sitten päiväkodista haku (mies vei) ja kaikki kotityöt päälle.