Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonnan kroppa suorastaan korni Hung Up videossa..hui..

Vierailija
08.01.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis todellakaan pidä videota eroottisena tmv. Korni on ainoa oikea sana kuvaamaan Madonnaa sillä videolla!!

Vierailija
2/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamassa vahameikki ja jalat kuin miesbodarilla, jolla korkkarit jalassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just huomautin miehelle asiasta, mies sanoi ettei ole pannut merkille ;)

Vierailija
4/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kornihan se video on, mutta olen ihan varma, että kukaan teistä ei ole yhtä hyvässä kunnossa!

Vierailija
5/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin se vaaleanpunainen jumppapuku korkkareineen on aika järkyttävä, kun puolet persposkista näkyy. Se ei sopisi oikeastaan kenellekään. Mihin Madonnan tyylitaju katosi?

Sitten kun rouva saa farkut jalkaansa, niin on jo parempi mutta lähinnä säälittää Madonnan yritys olla seksikäs. Videolla miehet jäävät tuijottamaan hänen takamustaan (jossa ei ole mitään erikoista, ei hyvä ei huono). Jonkinlainen peppukompleksi Madonnalla? Koko video tuntuu jotenkin keskittyvän siihen.

Vierailija
6/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira Samulin on timmi kanssa, mutta mummovartalo.

Vierailija
7/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä sellaista kauniina. Minusta ihmisessä, etenkin naisessa, pitää olla muutakin kuin luu, nahka ja tekemällä tehdyt lihakset.

Vierailija
8/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en pidä sellaista kauniina. Minusta ihmisessä, etenkin naisessa, pitää olla muutakin kuin luu, nahka ja tekemällä tehdyt lihakset.

Vierailija
9/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se kornius ja ne kuteet on sieltä. Eli en usko, että takoitus on edes olla nykyaikainen Beyonce-ketkutus.

Vierailija
10/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähinnä puhe Madonnan ulkoisesta olemuksesta... noin niinkun hänen hlökohtaisella tasolla...

Vierailija
11/11 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ylipäänsä ihaile noita tekemällä tehtyjä lihaksia ollenkaan. Sellainen naisvartalo on minusta kaunis, joka on perusjäntevä, työtä tehneen näköinen, ja naisellista pyöreyttä vähäsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi