Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaatko luonteeltasi horoskooppimerkillesi tunnusomaisia piirteitä??

Vierailija
18.06.2008 |

Jos et, niin millä tavalla et?

Itse olen Vaaka, eikä minusta saa rauhaa rakastavaa ja diplomaattista tekemälläkään!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta maailmanparantajan vikaa minussa on melko vähän.

Vierailija
2/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä rauhaarakastava ja diplomaattinen. Mutta en mitenkään flirttaile enkä etsi rakkautta, kuten vaa'asta aina sanotaan, vaan olen erittäin lojaali. Enkä myöskään ole yhtään taiteellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jousimies.

Vierailija
4/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperamenttia on löytynyt lapsesta asti. Tykkään esiintyä (harrastan tanssia) jne.

Vierailija
5/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän muutun lähemmäs nousevaa merkkiäni eli vaakaa.

Olen siis kaksonen...

Siihen vaikuttaa paljon laskeva ja nouseva merkki, kasvatus, kokemukset yms.

Vierailija
6/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mitä kirjoissa kerrotaan. Rakastan kauniita asioita, harmoniaa, olen tyylitajuinen ihan syntyjään, en osaa päättää aamulla, mitä laitan päälleni enkä osaa päättää ravintolassa, mitä söisin, pidän taiteista ja kirjallisuudesta, olen luonteeltani diplomaattinen ja hienotunteinen, sivistynyt ja inhoan riitoja ja tunnekuohuja. Flirttailen miesten kanssa minkä kerkiän (olen tosin uskollinen Leijona-miehelleni), sillä se on hauskaa ja piristää harmaata arkea ilman sen kummempia tarkoitusperiä. Olen hauskannäköinen jne. Vaakaakin vaaempi :-)

Vierailija
7/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen Kaksonen..

Vierailija
8/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan enää muista mikä se on, osaako joku neuvoa vaikka jonkun www-sivun josta löytyisi nuo nousevat merkit?

Vierailija
9/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikken usko horoskooppeihin", niin pakko on myöntää: olen täydellinen kaurisluonne.

Vierailija
10/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä maanläheinen, tasainen...

Nousevaa merkkiäni vaakaa löydän itsessäni yhtä paljon jos en enemmänkin

Vierailija
11/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen erittäin ulospäinsuuntautunut, sosiaalinen, kuitenkaan en luo syviä ihmissuhteita helposti. Rakastun helposti, mutta kyllästyn helposti--- toisaalta olen erittäin vastuuntuntoinen, en riko perhettä ihastumisen takia.Perhe on tosi tärkeä minulle. Keväisin poden kaukokaipuuta, KOVASTI. Ennen heinäkuuta menee ohitse. Puhun liikaa. En aina harkitse sanomisiani loppuun asti. Mutta se minkä sanon, on aina valitettavasti totta, ja sitä mitä oikeasti ajattelen.... Erittäin huono valehtelemaan. Ehkä sitten aika tyypillinen jousimies.

Vierailija
12/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutarkan neitsyen seurana ;).

Vierailija
13/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies olen ja monet piirteet täsmäävät

Vierailija
14/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisin petturi ja selkäänpuukottaja. Olkoon nouseva mikä hyvänsä.

Vierailija
15/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen erittäin ulospäinsuuntautunut, sosiaalinen, kuitenkaan en luo syviä ihmissuhteita helposti. Rakastun helposti, mutta kyllästyn helposti--- toisaalta olen erittäin vastuuntuntoinen, en riko perhettä ihastumisen takia.Perhe on tosi tärkeä minulle. Keväisin poden kaukokaipuuta, KOVASTI. Ennen heinäkuuta menee ohitse. Puhun liikaa. En aina harkitse sanomisiani loppuun asti. Mutta se minkä sanon, on aina valitettavasti totta, ja sitä mitä oikeasti ajattelen.... Erittäin huono valehtelemaan. Ehkä sitten aika tyypillinen jousimies.

Vierailija
16/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisänä noihin edellisiin tunnusmerkkeihin, olen melko huoleton, ei haittaa vaikka tiskit on tiskaamatta ja vaatteita lojuu lattialla. Aisaparina mulla onkin sitten super siisti-pilkunviilaaja neitsyt :D! Ei käy elämä tylsäksi heh!

Vierailija
17/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisin petturi ja selkäänpuukottaja. Olkoon nouseva mikä hyvänsä.

Otan osaa, mutta kyllä kaksosistakin sitä sydäntä ja omaatuntoa löytyy. Ja uskollisuuttakin, jos on sattunut oikea kumppani kohdalle. :)

Vierailija
18/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä vihataan ja rakastetaan, kuten ketjun viesteistä käy ilmi. Enkä ihmettele yhtään. ;)

Vierailija
19/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystiikka, kuolemaan liittyvät asiat, ufot, uskonnot ja ties mitkä kiinnostavat - ovat olleet osa elämää aika pienestä pitäen.

Lapsuus erittäin vaikea, 30 paremmalla puolen ei kun vaan paremmaksi elämä muuttuu.

Sisäinen elämä on vahvaa. Iän myötä nouseva vaaka on vallannut alaa ja sosiaalisuuteni on alkanut kukoistamaan. Mutta henkisesti koen olevani kyllä enemmän sellainen erakko pohdiskelija.

Vierailija
20/22 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto on kaksosille vieras käsite, uskollisuus vielä tuntemattomampi. Siinähän valehtelet itsellesi.