Vastaatko luonteeltasi horoskooppimerkillesi tunnusomaisia piirteitä??
Jos et, niin millä tavalla et?
Itse olen Vaaka, eikä minusta saa rauhaa rakastavaa ja diplomaattista tekemälläkään!
Kommentit (22)
olen kyllä rauhaarakastava ja diplomaattinen. Mutta en mitenkään flirttaile enkä etsi rakkautta, kuten vaa'asta aina sanotaan, vaan olen erittäin lojaali. Enkä myöskään ole yhtään taiteellinen.
Temperamenttia on löytynyt lapsesta asti. Tykkään esiintyä (harrastan tanssia) jne.
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän muutun lähemmäs nousevaa merkkiäni eli vaakaa.
Olen siis kaksonen...
Siihen vaikuttaa paljon laskeva ja nouseva merkki, kasvatus, kokemukset yms.
kuin mitä kirjoissa kerrotaan. Rakastan kauniita asioita, harmoniaa, olen tyylitajuinen ihan syntyjään, en osaa päättää aamulla, mitä laitan päälleni enkä osaa päättää ravintolassa, mitä söisin, pidän taiteista ja kirjallisuudesta, olen luonteeltani diplomaattinen ja hienotunteinen, sivistynyt ja inhoan riitoja ja tunnekuohuja. Flirttailen miesten kanssa minkä kerkiän (olen tosin uskollinen Leijona-miehelleni), sillä se on hauskaa ja piristää harmaata arkea ilman sen kummempia tarkoitusperiä. Olen hauskannäköinen jne. Vaakaakin vaaempi :-)
En vaan enää muista mikä se on, osaako joku neuvoa vaikka jonkun www-sivun josta löytyisi nuo nousevat merkit?
"Vaikken usko horoskooppeihin", niin pakko on myöntää: olen täydellinen kaurisluonne.
Olen kyllä maanläheinen, tasainen...
Nousevaa merkkiäni vaakaa löydän itsessäni yhtä paljon jos en enemmänkin
olen erittäin ulospäinsuuntautunut, sosiaalinen, kuitenkaan en luo syviä ihmissuhteita helposti. Rakastun helposti, mutta kyllästyn helposti--- toisaalta olen erittäin vastuuntuntoinen, en riko perhettä ihastumisen takia.Perhe on tosi tärkeä minulle. Keväisin poden kaukokaipuuta, KOVASTI. Ennen heinäkuuta menee ohitse. Puhun liikaa. En aina harkitse sanomisiani loppuun asti. Mutta se minkä sanon, on aina valitettavasti totta, ja sitä mitä oikeasti ajattelen.... Erittäin huono valehtelemaan. Ehkä sitten aika tyypillinen jousimies.
Jousimies olen ja monet piirteet täsmäävät
todennäköisin petturi ja selkäänpuukottaja. Olkoon nouseva mikä hyvänsä.
olen erittäin ulospäinsuuntautunut, sosiaalinen, kuitenkaan en luo syviä ihmissuhteita helposti. Rakastun helposti, mutta kyllästyn helposti--- toisaalta olen erittäin vastuuntuntoinen, en riko perhettä ihastumisen takia.Perhe on tosi tärkeä minulle. Keväisin poden kaukokaipuuta, KOVASTI. Ennen heinäkuuta menee ohitse. Puhun liikaa. En aina harkitse sanomisiani loppuun asti. Mutta se minkä sanon, on aina valitettavasti totta, ja sitä mitä oikeasti ajattelen.... Erittäin huono valehtelemaan. Ehkä sitten aika tyypillinen jousimies.
Vielä lisänä noihin edellisiin tunnusmerkkeihin, olen melko huoleton, ei haittaa vaikka tiskit on tiskaamatta ja vaatteita lojuu lattialla. Aisaparina mulla onkin sitten super siisti-pilkunviilaaja neitsyt :D! Ei käy elämä tylsäksi heh!
todennäköisin petturi ja selkäänpuukottaja. Olkoon nouseva mikä hyvänsä.
Otan osaa, mutta kyllä kaksosistakin sitä sydäntä ja omaatuntoa löytyy. Ja uskollisuuttakin, jos on sattunut oikea kumppani kohdalle. :)
Meitä vihataan ja rakastetaan, kuten ketjun viesteistä käy ilmi. Enkä ihmettele yhtään. ;)
Mystiikka, kuolemaan liittyvät asiat, ufot, uskonnot ja ties mitkä kiinnostavat - ovat olleet osa elämää aika pienestä pitäen.
Lapsuus erittäin vaikea, 30 paremmalla puolen ei kun vaan paremmaksi elämä muuttuu.
Sisäinen elämä on vahvaa. Iän myötä nouseva vaaka on vallannut alaa ja sosiaalisuuteni on alkanut kukoistamaan. Mutta henkisesti koen olevani kyllä enemmän sellainen erakko pohdiskelija.
Omatunto on kaksosille vieras käsite, uskollisuus vielä tuntemattomampi. Siinähän valehtelet itsellesi.
Mutta maailmanparantajan vikaa minussa on melko vähän.