Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Kysykääpä miehiltänne....

Vierailija
08.01.2006 |

Onko nainen naisellisempi jos hänellä on pitkä tukka??

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vain pikkutytöille sopii tukka pyllyyn asti!

Ja muuten en viitsi edes kysellä mitä mies/ miehet haluaa tukaltani.

Kas, kun se on ihan oma asiani, johon miesten mielipiteet ei vaikuta suuntaan eikä toiseen.

Sääli jos jollakulla näin on...

Onko tuo " vain pikkutytöille" mielipide omasi ja oletko sitä mieltä, että kaikkien muidenkin pitäisi ymmärtää, että se on Varma Totuus?

Vierailija
22/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kuulemma olla vieläkin pitempi, vaikka on nyt rintojen ja navan välille ulottuva vapaana.

Sitten taas " alatukkaa" en saisi kasvattaa edelleenkään. Olen kylläkin ollut posliini jo pitkään omasta halustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen sitä mieltä! Ja minullahan on lyhyet, oli pitkät ja leikkasin ihan lyhyeks ;)

Vierailija
24/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saisi kuulemma olla vieläkin pitempi, vaikka on nyt rintojen ja navan välille ulottuva vapaana.

Sitten taas " alatukkaa" en saisi kasvattaa edelleenkään. Olen kylläkin ollut posliini jo pitkään omasta halustani.

Vierailija
25/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa näin:

tärkeämpää kuin tukan pituus on se, että tukka ja sen malli sopii naiselle. Kauhean näköistä, kun joku väkisin pitää ohutta tukkaa pitkänä.

Vierailija
26/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useinkin sanonut että ethän leikkaa tätä...enkä mä leikkaa, kun tykkään hiuksistani niin paljon. On mulla ollut lyhyetkin hiukset, ja ne sopii mulle kanssa ihan hienosti. Mutta on itsellänikin paljon naisellisempi olla tän pitkän tukan kanssa.

Tehtiin siis ukkelin kanssa diili, että mä en leikkauta tätä tukkaa lyhyeksi, ja se toisaalta ei sitten kasvata pitkää tukkaa itselleen.

Joo, tosiasiassa jos mä haluaisin leikkauttaa tukkani lyhyeksi, niin tekisin se sitten.

Vierailija
27/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukka ei kuulemma sovi naiselle.

Vierailija
28/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko tuntemamme ajan ollut ns. puolipitkä tukka ja mies on rohkaissut leikkaamaan lyhyeksi. Nyt sitten leikkasin ja mies tykkää kovasti :)

Tukan pituus ei kuulemma vaikuta naisellisuuteen.

Vierailija
29/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipidettään kun olen kampaajalle ollut menossa. Vastasi että sellainen on paras mistä itse pidät =)

On sitä mieltä että naisellisuus lähtee naisen omasta hyvästä olosta.

Tyytyväinen ja iloinen nainen on hänen mielestään naisellisin.

Vierailija
30/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mielipidettään kun olen kampaajalle ollut menossa. Vastasi että sellainen on paras mistä itse pidät =)

On sitä mieltä että naisellisuus lähtee naisen omasta hyvästä olosta.

Tyytyväinen ja iloinen nainen on hänen mielestään naisellisin.

Me voimme vain säälitellä kaikkia luolamiesten kanssa yhteen ryhtyneitä...

Vierailija
31/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyttukkaiset(suvianne siimes-look) naiset ovat miehekkään näköisiä :/ ..varsinkin jos ei ole yhtään meikkiä. Tulee mieleen lesbot(mielleyhtymä varmaankin mun lesbokaverista ja hänen tyttöystävästään?).

Pitkä tukka on naisellinen.

Riippuu myös leikkauksesta on lyhyehkö tukka naisellinen ja miten se on laitettu. Siilitukka on kuulema liian poikamainen.

Mulla itselläni on ollut tumma/vaalea, lyhyt/pitkä, suora/kihara testiluontoisesti, kunnes tyydyin omaan pehkooni;

punainen, pitkä(lapaluihin) ja luonnonkihara :) .

Pitkätukkaisille vinkkinä; jos raskii leikata hiukset kerroksittain, niihin saa uskomattoman paljon uutta eloa ja volyymiä :) . On ihan eri säpäkkä olotila :D

Vierailija
32/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani, kaverit ja mieheni ovat aina jankuttaneet että leikkaisit tukan, laittaisit " normaali" kampauksen kuten " muilla" jne. Minulla on pitkä tukka, koska MINÄ pidän siitä ja sillä siisti.

Ps. jos on oikein kolson näköinen nainen, niin lyhyt tukka korostaa sitä. Jos taas on oikein siro ja kaunispiirteinen, lyhyt tukka korostaa sitä. Verratkaa Tarja Halonen ja Halle Berry.

Vierailija
33/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies, joka tajuaa sen, että nainen on naisellinen silloin, kun on sinut itsensä kanssa, on sitten HOMO? Huhhuh, suoraan neandertalilaisesta ajattelutavasta...

Vierailija
34/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan tasotat pitkät hiukset 3-4 kertaa vuodessa et oo mikään rahakirstu kampaajallesi.

Vierailija
35/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosimiestä ei yhtään haittaa haittaa vaikka nainen olisi koko ajan naama norsunvitulla kunhan sillä vaan on pitkä tukka. Naisellisuushan on pelkkäulkonäkökysymys.

t. piilohomon vaimo =)

Vierailija
36/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos vaan tasotat pitkät hiukset 3-4 kertaa vuodessa et oo mikään rahakirstu kampaajallesi.

Vierailija
37/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että kyllä. Hänellä on itselläänkin pitkät hiukset, eli ei liene sukupuolisidonnaista kuitenkaan.. =)

Vierailija
38/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lyhyt tukka?

Vierailija
39/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään paras on polkkatukka (yööök) tai max harteille asti oleva. Rumin on kuitenkin sellainen aivan lyhyt rekkatukka

Vierailija
40/43 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta, mutta kyllä pitkät hiukset yleensä paremmat on.. ;)

viksusti sanottu! ;)