Kuinka pian ootte päässeet eroon raskauskiloista?? Synnytin 5 vkoa sitten
ja raskausaikana kertyneistä 20+kg on vain 5 lähtenyt vaikka täysimetän ja harrastan päivittäin liikuntaa. Olenko hölmö kun toivoin mahtuvani entisiin farkkuihini jo näin pian?
Kommentit (4)
minä olen jo kuusi vuotta yrittänyt tiputtaa kilojani ; )
kokoa 26/32..Kahdessa viikossa paino oli jo miinuksella. En harrastanut mitään liikuntaa, imetin kyllä reilun vuoden vanhaksi. Raskauden aikana painoa tuli 9 kg. Ennen raskautta painoin 46kg ja nyt 43kg, tyttö 2- vuotias. En liho vaikka mitä tekis..
Muista, että maksimissaan viikossa voi laihtua kilon tai kaksi - jos laihtuu enemmän, ei läski lähde, vaan polttaa lihaksia. Kaiketi haluat läskistä eroon? Muista myös, että imettäessä ei saa laihduttamalla laihduttaa, sillä laihtumisen myötä kehosta vapautuu myrkyt aineenvaihduntaan ja sieltä rintamaitoon. Eli kohtuullista liikuntaa, terveellinen ruokavalio, niin tuloksia syntyy. Keskity pikemminkin kiinteytykseen!
Itselläni tuli painoa koko raskauden aikana 7kg, joista 5kg jäi synnärille, loput lähtivät parissa viikossa. Mutta hieman eri tilanne kuin sulla!
Minulla on neljässä raskaudessa jokaisessa noussut paino aina n. 20kg ja joka kerran se on myös palautunut. Mutta vasta n. vuoden kuluttua olen olen ollut entisissä mitoissani.
Harmittaahan se, kun farkut eivät mene jalkaan, mutta on tässä maailmassa isompiakin murheita :) Anna itsellesi aikaa, äläkä stressaa.