Onko nyt jotain extra sitkeää flunssaa liikkeellä???? ;/
aatonaatosta asti ollaan miehen kanssa oltu kipeinä. eli jo n. 15 päivää... mies sai eilen ab-kuurin ja nenäsumutteen, yskii ja yskii.. kurkku kipee ja sitkeää limaa nousee. Itse olen vähän helpommalla päässyt. ALKAA MENEMÄÄN HERMO, KUN MITÄÄN EI OLE SAATU TEHTYÄ EIKÄ TÄÄ TUNNU MITENKÄÄN MENEVÄN OHI... onko muilla???????
Kommentit (4)
Meillä 2 vuotias tyttö on onneksi säästynyt tältä, mutta hieman hirvittää kun itse raskaana sairastelen. Kumma on kyllä kun mieheni on niin kamalassa kunnossa vaikka ei juuri koskaan sairastele flunssaa. Tässä alkaa oikeesti jo meneen toivo että tää lähtis paraneen. Tänään vasta miehelle noussut kuumettakin vaikka yli 2 viikkoa sairastanut lenssua ja ab-kuuri eilen aloitettu....
paranemisia!
AP
hieman helpotti aaton jälkeen, mutta palasi takas uutena vuotena. kävin nyt tiistaina 3 pv lääkärissä ja sain ab-kuurin ja redo comp. yskänlääke. Siitä tuli mukavast sydämen tykytystä ja vapinaa kaupan päälle.
Niin tuo yskä on ollut n. 3 viikkoa ja sen myötä viimeisen viikon koskenut päähän. todella rajusti. Nyt tänään eka yskätön päivä ja muutenkin tuntuu, et nyt alkaa mennä ohitse. Olo vaan vieläkin ihan tautisen väsynyt, kun vähän aikaa puuhastelee, niin tuntuu, että peti kutsuu. Olen nukkunut parin viikon ajan 12 tuntisia unia. Tosin heräillyt pitkin yötä yskimään
täälläkin ollaan kipeenä. Pitää varmaan kans mennä lääkäriin... samoja oireita on