uudet kuumeilijat esittäytyy (?)
itsellä yritys alkanut/alkanee tässä kuussa viimein =) kp 10 menossa vasta.
olen 21 vuotias keski-suomesta =)
mitenkäs muut uudet jotka alkavat yrittämään vauvaa?
Kommentit (5)
meillä jätettiin ehkäisy nurkkaan ja toista yrittämään. esikoinen on 3 v. katotaan miten käy...olen 27v.
hormoonit tehneet kepposet mulle vai voisinkohan olla raskaana(menkat pitäs alkaa maanantaina tai tiistaina). Ainaskin pahaa oloa on mutta ei koko aikaa ja ala selkään särkee toisinaan. Ai , niin oon 29-v. ja kaks lasta on poika 5-v. ja tyttö 3-v.6kk . Ei nyt varsinaisesti olla ruvettu yrittämään kolmatta , vaikka avomies onkin sitä mieltä et kolmas lapsi olisi ihan tervetullut . Viime vuonna tuli huhtikuussa kesken meno rv9+3 ja ei kyllä olla käytetty mitään ehkäisyä , joten vois ihan hyvin milloin vain tärpätä .
Siellä me ensimmäistä lasta kuumeilevat pinoudutaan ahkerasti, joukkoon vaan! (ymmärsin että eka on myös teillä toiveissa?)
Olen 20 ja täytän ensi syyskuussa 21 avopuoliso saman ikäinen! Vauvat on ollut puheena jo pitemmän aikaa mutta nyt vielä on ehkä huono tilanne kun avopuoliso lähtee armeijaan heinäkuussa! mutta olisi kiva kuulla miten muilla menee ja minkälaista elämän tilannetta on tällä hetkellä = )
Moikka,
Tervetuloa tuonne tammitähtösten pinoon kirjoittelemaan. Olemme kaikki aloittaneet tai aloittamassa vauvan yritystä nyt tammikuussa. Uusia otetaan mielellään mukaan. Ja puhetta oli, että ensi viikon pinossa pidettäis esittäytymiskierros kanssa. Minä olen 25-v ja kuumeilen toista lasta. Esikoistyttö on 1,5v.
Plussaonnea!
S-I