Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksuaaliterapeutti

Vierailija
07.01.2006 |

vastaa kolmeen ensimmäiseen asialliseen kysymykseen.

En ehkä samantien, mutta lupaan vastata.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää vielä kiihkoa 20 yhteisen vuoden jälkeen? Rakkautta ja kaikkea riittää yllinkyllin, mutta toisen kosketus vaan tuntuu niin tutulta - sinänsä kyllä hyvältä jne. - mutta vaikea kokea enää sitä samaa kiihkoa ja kiihottumista. Orgasmivaikeuksiakin tullut tämän vuoksi. Olen siis nainen.

Seksileluja yms. olemme kokeilleet, mutta niistä ei ole ollut paljon iloa. Ovat tosin tuoneet leikkimielisyyttä seksiin, mikä on hyvä. Jotkut muut uudet pienetkin jutut - kuten rakastelu uusissa paikoissa - ovat parantaneet tilannetta. Mutta suoraan sanottuna alkaa tuntua niin työläältä tämä oman itsensä kiihottuneeksi saaminen.

Voisiko seksielämää korjata joku yhteinen uusi harrastus esim?

Vierailija
2/23 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vänä tarkempia tietoja yhteisestä historiastanne.

-kuinka monta lasta?

-olivatko synnytykset normaaleja?

-missä vaiheessa tunsit suhteen arkipäiväistyvän?

-onko sinulla/ miehellä eri käsitykset seksuaalisuudesta?

-mikä on mielestäsi intohimoa?

-rakastatteko kummatkin aidosti edelleen toisianne?

-mikä on perheenne tilanne tasa-arvon kannalta?

- kuvailit kosketuksen tunteettomuutta, kerro miltä se tuntuu,

ja miksi.

Kerro taustoista, oletteko uskonnollisista piireistä, jne

Mahdollisimman laaja tilanneselvitys omalta kannaltasi.

Yritä kertoa myös asioista jotka ovat sinulle tärkeitä.

Ura / perhe/ hyvinvointi?

Voitteko kommunikoida kaikista asioista, myös seksuaalisuudesta?

Perheen yhteinen historia on erittäin tärkeä.

muista, täällä olet anonyymisti.

T ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein jättänyt hommat viimetipassa kesken koska kuvittelen, että alennan jotenkin itseäni. Usein seksin jälkeen olen hyvin surumielinen. Vaikka mies tekisi minulle pitkät esileikit silti oloni on hankala, vaika en näe mitään todellista syytä tälle. Mieheni on erittäin ihana ihminen eikä meillä ole ongelmia.

Voiko liittyä johonkin menneeseen vai onko minulla omia ongelmia?

Vierailija
4/23 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat perin normaalilta naiselta joka ei ole sinut itsensä kanssa.

- kotoa opitut normit? (uskonto, vanhempien kommentit jne)

- oma käsitys syntisyydestä?

-naisen oikeus nauttia seksistä?

-suhde omaan kehoosi?

Tutki itseäsi ja seksuaalisuuttasi.

kokeile ja nauti.

Seksuaalisuus on puhdasta fyysistä nautintoa joka koskee vain sinua.

Sinulla on oikeus nauttia !!

pyri unohtamaan kaikki ympäristön paineet ja antaa itsellesi lupa

tehdä hyvää itsellesi.

Vierailija
5/23 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta, 6v ja 4v. Synnytykset olivat suht normaaleja, en usko niistä mitään traumoja jääneen. Eka lapsi vedettiin kyllä imukupin avulla, koska sydänäänet heikkenivät, ja lapsi piti saada äkkiä ulos. Siinäkin meillä oli ihan turvallinen olo koko ajan, tunsimme olevamme hyvissä käsissä.

Kysymys missä vaiheessa tunsin suhteen arkipäiväistyvän, onkin jo vaikeampi. Meillä kyllä sellaista ihastumista ja kipinää on yhä. Mieheni oli ja on suuri ihastukseni ja rakkauteni. Ihastuin häneen silloin aikoinaan todella todella voimakkaasti. Mutta kipinää on siis yhä. Paljon vitsailemme toisillemme, myös sellaisia kaksimielisiä seksiin liittyviä juttuja, joita lapset eivät ymmärrä. Yhteistä aikaakin olemme viimeisen vuoden parin aikana ruvenneet järjestämään säännöllisesti. Käymme teatterissa jne. ja joskus olemme olleet yön tai kerran jopa parikin kaksistaan poissa. Mutta missä vaiheessa arkipäiväistyi. Varmaan kyllä jo kauan kauan sitten. Välillä otamme omaa tilaa ja välillä sitten taas kuhertelemme enemmän. Se on minusta ok.

Uskon, että meillä on aika samanlaiset käsitykset seksuaalisuudesta. Mies on meillä ollut yleensä se useammin haluava osapuoli. Mutta ei ole koskaan minua painostanut. Hän on todella kiltti ja ihana, mutta osaa kyllä pitää puolensa hänelle tärkeissä asioissa. Välillä on seksielämässä ollut aika hiljaista, pitkiä taukoja, ehkä parinkin kuukauden mittaisia. Masturboinut hän on aina, minä aloitin sen vasta noin vuosi sitten, kun gynekologini neuvoi sitä lääkkeeksi haluttomuuteen. Ja opin saamaan orgasmin yksinkin, mikä oli ihan hivelevä juttu tällä iällä..

Seksi on mielestäni meille molemmille tärkeää. Olemme kyllä molemmat kiinnostuneita myös monista muistakin jutuista, ja monesti illat menee niin, että kumpikin puuhaa omia juttujaan/lukee omia kirjojaan. Mutta kumpikin olemme innokkaita kyllä kokeilemaan kaikkea uuttakin - jos vaan saamme aikaiseksi ja viitsimme.

Mikä on mielestäni intohimoa? Mä kaipaisin sellaista himoa, että tuntuisi, että nyt on pakko saada. Sellaista, joka saisi mut unohtamaan kaiken muun. Ja saisi rakastelun tuntumaan niin ihanalta että pystyisin heittäytymään täysillä ja saamaan orgasmin tai useitakin. Sellaista seksimme on parhaimmillaan ollut.

Miehen mielestä seksimme on nyt parempaa kuin koskaan. Minua tuo kommentti ahdisti kovasti. Sitten sain hänelle sanottua, etten ole samaa mieltä, ja oloani helpotti kovasti. Mun ei tarvitse esittää mitään " täydellistä tilannetta" . Ja silti molemmat käsitämme, että niitä tosi hyviä aikoja on varmasti vielä tulossa.

Uskon, että mun ongelma on vain se seksimme rutiininomaisuus, joka saa minut kylmenemään. Toisaalta ahdistaa, kun tuntuu, että sen tavallisen seksinkin pitäisi riittää. Kostun kyllä ja homma hoituu, mutta tahtoisin olla edellä kuvaillulla tavalla täysillä mukana tyyliin " pakko saada" .

Kyllä me rakastamme edelleen toisiamme. Ystävyyssuhteen lisäksi pidämme toisiamme kyllä edelleen myös eroottisesti viehättävinä ja kiinnostavina. Meillä on ihanat lapset ja ero ei missään nimessä tulisi kysymykseen. Enkä oikeasti usko, että sen parempaan suhdetta saisin kenenkään toisenkaan miehen kanssa. Tietty uutuudenviehätys voisi kantaa jonkin aikaa. Mutta sellaisia en oikeasti edes mieti, koska tämä on tosi rakkautta ja on nuo lapsetkin!

Tasa-arvon suhteen ei ole ongelmaa. Molemmat teemme kotitöitä ja hoidamme lapsia. Mun työajat ovat lyhyempiä, joten minä kyllä enemmän. Kaupassa käynneistä ja ruoanlaitoista minä kannan vastuun, mikä kieltämättä kyllä välillä kypsyttää.

Kosketus ei tunnu tunteettomalta. Se vaan tuntuu niin tutulta! Tuntuu, että veivaisimme vaan jotakin iltatoimea tai rutiinia läpi. Ehkä voisi auttaa sekin, jos pyytäisi toista silittämään jotenkin eri tavalla. Tätä olemme vähän kokeilleetkin. Esim. vähän rajummat otteet voivat tuntua hyvältä ja irroittaa tuosta rutiininomaisuudesta. Olen huomannut, etten välttämättä tarvitse suurtakaan yksittäistä aiemmasta poikkeavaa juttua, kun jo alan kiihottua haluamallani tavalla.

Emme ole kumpikaan mitenkään erityisen uskonnollisesta perheestä. Ja meitä ei mielestäni sellaiset jutut kahlitse ollenkaan. Mielestäni olemme kyllä aika estottomia molemmat. Kommunikoimme kyllä ihan kaikista asioista, myös seksissä. Olen luonteeltani yltiörehellinen, että minun pitää saada kertoa kaikki. Mieheni on kyllä luonteeltaan vähän sellainen konflikteja välttävä. Ehkä tässä seksiasiassammekin se on näkynyt niin, että hän on hymistellyt kaiken olevan niin kauhean hyvin. No ihan hyvinhän munkin mielestä kaikki on, mutta kuten edellä jo totesin, niin joskus on kyllä ollut paremminkin. On kuitenkin hienoa, että hän kestää ottaa vastaan minun hyvin hyvin rehelliset ja negatiivisetkin kommenttini. En toki häntä rakastajana ole koskaan haukkunut ja yritän kyllä olla diplomaattinen.

Olen itsekin miettinyt, että ehkä mua eniten nyt vaivaa ihan ikioma ura- ja lähestyvä neljänkympin kriisi. Jäin määräaikaisesta työstä äitiyslomalle silloin kolmekymppisenä, kun halusin hypätä ulos putkesta ja päästä tekemään lapsia silloin kun se vielä onnistuu. Mulla ei ollut eikä vieläkään ole tutkinto ihan valmis. Se painaa mieltäni. Tuntuu, että tässä iässä pitäisi jo ammattillisestikin olla jotakin jne. Perhe, parisuhde, lapset ja ihmissuhteet ovat kyllä elämässäni ykkösasia. Ura tulee vasta sitten. Mietin nykyään paljon sitäkin, että mulle riittäisi jokin simppelimpikin työ, jolla vain elättäisin meitä. Mutta toisaalta olen kuitenkin korkeasti koulutettu, ja kaivannen koulutustanikin vastaavaa työtä ja haastetta. Tämä ura-asia kyllä painaa mieltäni, enkä siltä kantilta ole elämääni tyytyväinen. Tämä varmasti heijastuu sitten kaikkeen muuhunkin.

Oliskohan tässä nyt tarpeeksi taustatietoa?

Vierailija:

Haluaisin vänä tarkempia tietoja yhteisestä historiastanne.

-kuinka monta lasta?

-olivatko synnytykset normaaleja?

-missä vaiheessa tunsit suhteen arkipäiväistyvän?

-onko sinulla/ miehellä eri käsitykset seksuaalisuudesta?

-mikä on mielestäsi intohimoa?

-rakastatteko kummatkin aidosti edelleen toisianne?

-mikä on perheenne tilanne tasa-arvon kannalta?

- kuvailit kosketuksen tunteettomuutta, kerro miltä se tuntuu,

ja miksi.

Kerro taustoista, oletteko uskonnollisista piireistä, jne

Mahdollisimman laaja tilanneselvitys omalta kannaltasi.

Yritä kertoa myös asioista jotka ovat sinulle tärkeitä.

Ura / perhe/ hyvinvointi?

Voitteko kommunikoida kaikista asioista, myös seksuaalisuudesta?

Perheen yhteinen historia on erittäin tärkeä.

muista, täällä olet anonyymisti.

T ap

Vierailija
6/23 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tätä alkoi miettiä, niin lisää ajatuksia alkaakin tulla. Tässä vielä pari seikkaa, joilla on ehkä merkitystä.

Olen ehkä todella hakenut turvallista ja tasapainoista miestä, joka mieheni onkin. Meillä kotona asioita hoidettiin hirveällä hössötyksellä, eikä mitään osattu suunnitella järkevästi etukäteen.

Lisäksi isäsuhteeni on aina ollut tosi etäinen. Olen kyllä aina tiennyt, että isäni minua kyllä rakastaa ja minusta välittää, mutta tunteista ei koskaan ole puhuttu. Enkä muista koskaan - en koskaan - esimerkiksi istuneeni isäni sylissä. Eikä hän meidän lasten kanssa muutenkaan mitään yhdessä puuhannut. Muistan vain yhden kerran, kun hän leikki meidän kanssamme. Se oli hirmu hauskaa. Isä oli silloin juonut muutaman kaljan. Hänelle tunteiden esittäminen ja vapautuminen ilman sitä oli mahdotonta.

Mietin vielä sitä, että onko seksi meille molemmille yhtä tärkeää. Ehkä se kuitenkin olen minä, joka viime aikoina olen siihen enemmän panostanut ja asioita miettinyt. Minä luen seksikirjoja, hankin seksileluja. Miehellä on pari muuta intohimoista kiiinostuksen kohdetta. Välillä huomaan olevani lähes mustasukkainen hänelle näistä kiinnostuksen kohteista. Mutta kyllä silti on käynyt ilmi, että hän minua kovasti haluaa - ja niin todella se mielestäni pitää ollakin! En kyllä kestäisi muuten!

Mieheni kyllä on tosi huomaavainen ja hyvä rakastaja. Myönnän itse tosi pitkään syyllistyneeni siihen kuvitteluun, ettei mies tarvitse niin paljon esileikkiä ja hyvänäpitoa kuin nainen, koska on muutenkin valmis rakasteluun. Mutta olen korjannut tapani.

Mutta minä se olen, joka järjestelen meille kahdenkeskisiä menoja ja hommaan lastenvahteja jne. Välistä oikeesti tuntuu, ettei ilman mun järjestelyjä käytäisi missään kahdestaan.

Ehkä mua tässä sekin mättää, että tahtoisin nyt miehenikin oikeasti tekevän jotakin. Kun olen kertonut hänelle kaipaavani jotakin uutta. Hän on itse selvästi ollut mielissään ja otettu, kun minä olen ryhtynyt aktiivisemmaksi ja tehnyt hänelle kaikenlaista uutta.

Suhteemme tasa-arvosta vielä. En koe olleeni mieheni elätettävänä kotiäiti-aikanani enkä nytkään, koska olen saanut hyvää ansiosidonnaista päivärahaa. Tulevaisuus kuitenkin tältä osin piinaa. Tahdon olla itsenäinen.

Mietin nyt oikeasti ratkaisukeinoa. Pitäisikö minun vaan yrittää relata tämän seksin osalta ja yrittää muuten pistää elämäni ja urani kuntoon. Ratkeaisikovatkohan seksipulmatkin sen myötä itsestään?

Täytyy vielä myöntää myös se, että ehkä olen yrittänyt käyttää seksiä pakokeinona ahdistavasta kriisistäni.

Vierailija
7/23 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys

Kiitos poikkeuksellisen hyvästä itseanalyysistä.

Joudun valitettavasti kirjoittamaan vastauksen pätkissä, joten

odota kaikki osat ennen kuin teet johtopäätöksiä.

Ensin keskityn analyysiin ja seuraavaksi annan tehtäviä ja miettimisen aihetta.

Kirjoituksestasi käy ilmi , että teidän suhteessa on infrastruktuuri erittäin hyvässä kunnossa.

Perusasiat kuten arvostus, rakkaus ja luottamus ovat hyvällä tasolla.

Sinulla on mielestäni meneillään normaali vaihe naisen elämästä.

Olet saanut lapset niin suuriksi, että sinulla alkaa viimein olla aikaa keskittyä itseesi. Arki lasten kanssa on koko ajan helpottumassa.

Alat huomioimaan omat vaatimuksesi elämälle. Vaatimukset eivät varmaankaan

ole juuri muuttuneet, mutta luonto on laittanut ne jäähylle lasten tullessa mukaan kuvioihin.

Aseta itsesi ensikertaa vuosiin elämäsi tärkeimmäksi ihmiseksi, kukapa muukaan se sinun elämääsi elää.

Hoida koulutus ja muut ¿rästi¿ asiat kuntoon, tee suunnitelma jonka myös toteutat.

Unohda kotivuodet ja aloita uudelleen, unohtamatta kumminkaan perhettäsi, mutta aseta itsesi jalustalle.

Sanoit hakeneesi mieheltäsi turvaa ja tasapainoa elämään.

Sitä olet saanut koko rahalla.

Sanoit myös, että isäsi oli etäinen. Mikäli oikein luin rivien välistä, olet kodista jossa ei puhuta eikä pussata.

Nämä heijastuvat myös parisuhteeseen. olet valinnut miehen joka on tyyni diplomaatti, ennemminkin nöyrtyvä kuin vaativa. Toisaalta olet itse oppinut siihen, että arjen keskellä ei leperrellä.

Hyvin usein miehillä on ongelmana sanomattomuus. Tämä teidän kohdalla paljastuu

käyttämistäsi sanoista ¿uskon¿ jne. Eli et oikeasti tiedä mitä mieltä miehesi on ihmiselle todella tärkeistä asioista.

Syy ei ole sinun, mutta diplomaatti miehelle kynnys jättää omia mielipiteitä sanomatta asioista on todella paljon matalampi kuin muille.

Diplomaatti mies tulkitsee paljon reaktioitasi, äänen painoja, käyttäytymistäsi jne, vetää näistä omia johtopäätöksiään ja toimii mielestään tilanteeseen nähden mahdollisimman vähän provosoiden.

Yritän kiteyttää seuraavassa:

Teiltä on puuttunut hellyys arjessa. (katsoa telkkaa vierekkäin ei ole hellyyttä)

Teillä keskustelu yhteys toimii arkisissa asioissa jotka eivät kosketa teidän syvintä minua.

(onko meillä rahaa, haetko lapset, mitä haluat tehdä vapaailtana, jne. niissä ei ole ongelmaa)

Teoria:

Intohimo vaatii ihmisiltä henkistä yhteyttä joka saa aikaiseksi rakastuneisuuden tunteen.

Tehtävä 1

Hoida teille yhteistä rauhallista aikaa tarvittavasti. (lapset hoitoon?)

Luo ympäristöstä viihtyisä. Ruokaa?, viiniä?, saunokaa?

Varmista, että sinulla syvällisen keskustelun vaatima yhteys mieheesi.

Tulosta tänne laitetut aiheeseen liittyvät tekstit (omat ja minun)ja puhukaa niistä.

Älä sensuroi mitään!!!!

esittäkää syventäviä kysymyksiä. Esim. miltä sinusta tuntui?, missä vaiheessa?, mikä?, miten teillä?, miten sinä koet?, mikä siinä tuntui pahalta? jne. puhukaa pöytä puhtaaksi kaikesta loukkaamatta toisianne, tahi syyllistämättä.

Kaivakaa toistenne syvimmät ajatukset esille.

Tämä jäi tähän tällä kertaa, jatkan ensitilassa.

Homma on niin paljon kesken ettei kannata vetää vielä johtopäätöksiä.

joten odottakaa muut analyysin osat ja ohjeet/ harjoitukset

Vierailija
8/23 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on aivan kuin meiltä

Vierailija
9/23 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen välikommentti vielä, että kyllä meillä hellyyttä arjessa on. Mutta ei varmaan tarpeeksi eikä aina. Laitellaan kyllä paljon rakastavia viestejä ja hiplaillaan ohi mennen. Mutta enemmänhän aina kyllä voisi olla.

Mutta kiitos tähänastisesta ja odotan vielä sitä jatkoa.

Vierailija
10/23 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa.

Keskusteluyhteyden luomisella on tarkoitus saada teidät taas tutustumaan toisiinne.

Keskusteluyhteys on muistettava pitää yllä myös arjessa!!!!

Arkinen keskustelu joka kulkee seuraavasti:

Nainen. Millainen päivä oli?

Mies. Ihan jees!

Tämä ei kerro kenellekään mitään. Onkin tärkeää muistaa olla kiinnostunut oikeasti aiheesta.

Esittämällä tietoisesti lisä kysymyksiä voit huomattavasti syventää keskustelun henkisyyttä.

Itse voit vaikuttaa vastaamalla laajemmin ja esittämällä vasta kysymyksiä.

Hyvin samankaltainen tilanne on myös hellyydessä parisuhteessa.

Suhteen alussa kummallakin on halu helliä toista.(intohimo / rakkaus ja niiden jano)

Arkipäiväisyyden tullessa kuvioon, häviää hellyydestä herkkyys ja jano.

Näitä asioita voi vaalia ja pitää hengissä.

Seksuaalisen hellyyden elinehto on henkinen yhteys, jos sitä ei ole, puhukaamme pelkästä seksistä.

Perusongelmana on hyvin usein, että seksin määrällä sekä mahdollisilla orgasmeilla mitataan parisuhteen tilaa, vaikka näillä mittareille ei ole juurikaan tekemistä toimivan suhteen mittaamisessa.

Mitä tarkoittaa hellyyys?

Mikä erottaa hellyyden huomion osoittamisesta.?

Mitä on hellyys arjessa?

Millainen on hellä suhde?

Tiedäthän tunteen, kun olet rakastunut?

Toisen jokainen kosketus tuntuu siltä, että haluat samaa lisää?

Toisen läheisyys saa sinut eroottisesti kihelmöimään ja janoamaan kosketusta?

Toisen läheisyys saa sinut haluamaan ja antamaan hellyyttä?

Tunnet kuinka toisen katse saa sinut haluamaan hellyyttä?

Janoat hellyyttä niin, että muu maailma unohtuu ja et voi keskittyä mihinkään muuhun kuin tuohon hellyyden huipentumaan, nimeltään yhdyntä?

Seuraava parisuhteen pyhäkolminaisuus pitää olla kunnossa, että kokonaisuus toimii.

Rakkaus Henkinen yhteenkuuluvuus hellyys

karkeasti ajateltuna on olemassa kahta hellyyden muotoa, joista syntyvät kaikki muut muodot.

Velvoitehellyys/ arkihellyys = Hellyyttä jonka olemassaolon edellytys on se, että molemmat tietävät sen olevan suotavaa parisuhteessa.

Esim. tiedät että on hyvä pussata/ halata silloin tällöin. Tämä taas tekee sen, että kun mies on lähdössä töihin, menee nainen antamaan pusua, velvollisuuden tunnossa huulet teatraalisesti töröllään.

Imun voimalla irrottaisi minkä tahansa tukkeuman keittiön viemäristä.

Tiedät kyllä ajatukseni!!

Hellyys = On kevyttä ja herkkää koskettamista, ja vilpitöntä mukavan tunteen luomista.

Spontaania läheisyydestä mielihyvän hakemista.

Jatkan taas kunhan kerkiän¿ edelleen kommenttina, että odottakaa koko vastaus.

Vierailija
11/23 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin naisena olen ERITTÄIN turhautunut, jos en saa naida mieheni kanssa ja purkautua orgasmiin! Siinä ei joku silittely ja hellittely mitään auta enkä muutenkaan koe niitä tarvitsevani järjettömissä määrin. Jotain rapsuttelua silloin tällöin mutta nainti on tärkeämpää.

olen pitänyt myös oletuksena sitä et pariskunnat keskustelee, väittelee, juoruilee, höpöttää, heittää läppää jne jne keskenään, mut ei ilmeisesti. Pitää oikein muistilistan kanssa analysoida toisen työpäivää, jepulis. ei ole ihme jos ei seksikään aina suju. SUU ON SITÄ VARTEN että se avataan ja sanotaan ihan suoraan asioita toiselle. Ai niin ja suuseksiä varten.

terveisin ei minkään maailman seksiterapeutti mutta seksistä valtavasti nauttiva ja keskustelemaankin kykenevä nainen

Vierailija
12/23 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellakin nainen jolla on suu sitä varten, että avaudutaan tai annetaan suuseksiä.

oot tainnu todellakin harrastaa sitä " avot pihalle" tyyppistä seksiä.

luetun ymmärtäminen taisi jäädä Jakomäen ylä-asteen vessaan.

Ja sitä nyt ihmetellään 20v nyt pissiksenä, että miksi en pärjää elämässä. pojat haluu vaan antaa suuseksiä.

jostain syystä ei kukaan mies oikeasti välitä. Snif.

eihän tossa ketjussa ole edes päästy vielä seksiin asti, kannattaa joskus miettiä.............

ap kiitos, odottelen mielenkiinnolla jatkoa.

Vierailija
13/23 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa.

Sanoit, että teillä on rakkautta ja se ei ole mielestäsi ongelma.

Sitten erotiikkaan.

Hyvin usein parisuhteesta kehittyy ajan myötä perheen hyvinvointiin keskittynyt tehdas.

Nainen uhraa oman terveytensä ja useita vuosia elämästään lapsille sekä perheelle.

Vuosia ovat pääasiassa lapset ja lapsien hyvä elinympäristö, näin on toki jatkossakin.

Tilanne kumminkin muuttuu niin, että lapsien kasvaessa on tullut tehdyksi, niin naisen kuin miehenkin, todella useita kompromisseja ja kumpikin osapuoli alkaa haluta jälleen omaa elämäänsä.

Aikuisen ihmisen elämänsuola on fyysinen ja henkinen läheisyys. (lue seksi)

Edellä mainituissa asioissa olevat epäkohdat ovat useimmiten syynä seksuaalisen kanssakäymisen vähentymiseen. (henkinen + hellyys)

Näiden taitojen ylläpitämiseen tarvitaan tahtoa sekä aikaa.

Käytit sanontaa ¿jos vain saamme aikaiseksi tai viitsimme¿.

Sanonta kuvastaa hyvin kaikissa perheissä olevaa tilannetta, ¿ Tiedän että niin olisi parempi mutta kun en jaksa¿

Nyt onkin aika alkaa jaksamaan ja määrätietoisesti toteuttamaan elämäsi parasta aikaa.

Harjoitukset / tehtävät

1. toteuta edellä mainittu 1 tehtävä ja pyri saamaan miehesi mukaan seuraavaan hyväksi koettuun harjoitukseen.

2. Harjoitus on itse asiassa jo alkanut, nyt teillä on edessä usean viikon täydellinen selibaatti.

(alkaa samalla kun 1 vaihe toteutuu)

Ei itsetyydytystä koko aikana. (ehdoton)

1 vaihe kestää kolme viikkoa ja sisältää seuraavaa.

Vähintään kolmena iltana viikossa hyväilette toisianne.

Pyritte tekemään toisillenne mahdollisimman hyvää, hieromalla, silittelemällä.

Käytätte hieronta-öljyä tai muuta vastaavaa.

Kokeilkaa miten hyvältä tuntuu esimerkiksi toisen hyväileminen poskella, käsivarren ulkosyrjällä, kämmenselällä.

Vanhaa kunnon poski poskea vasten ei voita mikään!!!

Hieroja/ hyväilijä keskittyy siihen miltä itsestä tuntuu hyväily ja miten

hyväillyn vartalosta näkee tuntemukset.

Hyväilty keskittyy tunnustelemaan kosketuksen ihanuutta ja kertoo heti mikäli jonkin kohdan kosketus ei tunnu hyvältä. Hyväillyllä silmät sidottuina . (silmien sitominen korostaa tuntemuksia)

Sukupuolielimiin on jätettävä 10cm suoja-alue. Eli Hyväilyn ei ole tarkoitus olla eroottista. Vaan puhdasta läheisyyden ja hellyyden tunnustelua. (rinnat, penis, jne. jjne)

Kumpikin antaa hellyyttä n.10min joka kerta.

Joka iltaisena tehtävänä on tästä lähtien antaa puolisolle NAKUHALI.

Eli JOKA ainoa päivä pidätte huolen, että teillä on ennen nukkumista aikaa 5 minuuttia halata toisianne alasti. Kumpikin etsii mahdollisimman hellyyttävän asennon, missä tuntee toisen vartalon lämmön ja miellyttävän kontaktin.

tunnustelkaa toistenne vartaloita ilman seksuaalisia ajatuksia sekä nauttikaa rakkaimpanne läheisyydestä.

Huom. Nakuhali ei ole vain tämän harjoituksen aikainen ohje vaan sitä pitää noudattaa loppuelämän ;)

Muistakaa yhdyntä kielto!!!!!

Ja jälleen jatkuu joskus

pahoittelen kurjoitus vihreitä ja sitä, että en osaa liittää Wordista

tänne juttuja. ATK ei ole minua varten.

Vierailija
14/23 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas, ja odotan sitä jatkoa..

Luulen, että nyt ollaan ongelmassamme oikeilla jäljillä. Olin itsekin jo päätynyt siihen, että seksilelujen tie on kuljettu toistaiseksi loppuun. Parasta kuitenkin on kosketus. Siihen kannattaa taas keskittyä.

Ja kiva, että tuolla ylempänä ilmoittautui joku muukin samankaltaisen ongelman kera. Kiva tietää, että joku muukin saa kenties jotakin uutta vinkkiä.

Ja vikana vielä vinkki, jolla tekstin siirtäminen onnistuu kätevästi:

-Maalaat vaan tekstin Wordissa ja kopioit sen painamalla näppäimiä Control ja C yhtäaikaa. Sitten tuut tänne palstalle ja painat Control ja V. Varmaan hienompiakin tapoja on, mutta noin mä sen teen.

terkuin 2

Vierailija
15/23 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on todellakin nainen jolla on suu sitä varten, että avaudutaan tai annetaan suuseksiä.

oot tainnu todellakin harrastaa sitä " avot pihalle" tyyppistä seksiä.

luetun ymmärtäminen taisi jäädä Jakomäen ylä-asteen vessaan.

Ja sitä nyt ihmetellään 20v nyt pissiksenä, että miksi en pärjää elämässä. pojat haluu vaan antaa suuseksiä.

jostain syystä ei kukaan mies oikeasti välitä. Snif.

eihän tossa ketjussa ole edes päästy vielä seksiin asti, kannattaa joskus miettiä.............

ap kiitos, odottelen mielenkiinnolla jatkoa.

oituksistasi päätellen.

Vierailija
16/23 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä mainitun harjoituksen tarkoituksena on oppia nauttimaan kosketuksesta ilman eroottista painetta.

Harjoituksen aikana saa kiihottua, mutta ei harjoittaa yhdyntää, eikä harjoittaa itsetyydytystä koko jakson aikana.

On tärkeää, että molemmat osapuolet keskittyvät siihen miten ihanalta toisen ihon kosketus tuntuu.

Harjoituksen aikana on kummankin hyvä ajatella mielessään ja kokeilla, sitä miten tunsi tai miten halusi toisen tuntevan kosketuksen hellyyden aikoina, jolloin olitte vastarakastuneita ja intohimo täytti elämänne.

Sama ihana kosketus on tallella, kunhan vähän muistuttaa miten se tehtiin!!!

2 vaihe. (kolme viikkoa)

Mikäli teistä tuntuu, voitte siirtyä seuraavalle tasolle.

Harjoitus on muutoin sama mikä edellisessä vaiheessa, mutta saatte koskettaa toistenne sukupuolielimiä.

En todellakaan tarkoita sitä, että saisitte tyydyttää toisenne, tai saisitte yhtyä.

Samanlaista ja samoin ohjein hellyydenharjoittelua kuin edellisessä harjoituksessa, mutta saatte laajentaa hellimisreviiriänne eroottisille alueille.

Tässä vaiheessa on syytä muistella sitä, minkä laista oli rakastuneena..

Eikös se mennyt vähän näin??

Miehen katse ja sen jälkeinen hellä kosketus niskassa sai sinut värisemään.

Hiljalleen kädet siirtyivät niskasta alaspäin ja ohimennen koskettivat nännejäsi.

Kädet vaelsivat lanteillesi, hellästi puristettuaan pakaroitasi kädet löysivät tiensä reisille, jonka jälkeen ne palasivat ylöspäin sivellen reisien sisäpuolta, kevyesti jalkoväliäsi hipaisten.

Jatkoivat matkaa ylöspäin vartaloasi pitkin koskettaen nännejäsi.

Olit valmis antamaan itsesi!!!

Mietitäänpä vähän miten äskeinen meni, mieti samoin omia kokemuksiasi .

Huomasitko, että itse asiassa sukupuolielimiin koskettiin vai todella vähän aikaa.

Kaikki muu oli HELLYYDEN taikaa..

Ja seuraavissa harjoituksissa voitte pitää ohjesääntönä seuraavaa

2/4 hellyyttä ei eroottisille alueille

1/4 hellyyttä eroottisille alueille( ei sukupuolielimet)

1/4 hellyyttä sukupuolielimille.

Aika ohjeena suosittelen kokeilemaan 30 sek. per alue. per kerta. Huomatkaa miten lyhytkestoista on esim. klitorikseen koskeminen.

edelleen vastaanottava osapuoli silmät sidottuina jne. jne. 10 min. per tyyppi ohjeet voimassa.

Nyt siirrytte harjoittelemaan oikeaa hellyyttä. Hellyyttä jossa on koko vartalo mukana.

Muista, ettei miehesikään tarvitse aina yhdyntää tai orgasmia. Koko vartalo kaipaa hellyyttä.

Se, että miehesi helliessään koskettaa satunnaisesti nännejä tai sukupuolielimiäsi ei todellakaan tarkoita hänen automaattisesti haluavan seksiä. Hän haluaa pitää sinua hyvänä.

Muutama hyvä tähän vaiheeseen sopiva hellimiskeino.

Nainen hyväilee miehen vartaloa poskellaan kevyesti, jatkaa hyväilyään niin, että silittelee poskellaan miehen penistä ja kiveksiä.

Nainen suutelee kevyesti miehen sisäreisiä ja etenee suudelmissaan kohti kiveksiä ja penistä. Antaa peniksen varteen ylä- ja alapuolelle kevyitä suudelmia.

(Tiesitkö, että peniksen varren yläpuolella ei ole eroottista tuntoa?)

(penistä ei saa ottaa suuhun tässä vaiheessa)

Hellästi hyväile edellisessä harjoituksessa herkiksi huomattuja alueita.

Miesten erityisen hyvänä pitämä tapa helliä on seuraava.

Purista hellästi miehen kiveksiä oikeassa kädessä.

Ota penis vasemman käden sisään ja kevyesti puristele ja liikuta esinahkaa samalla noin sentin verran edestakaisin todella hiljakseen ja hellästi. Samaan aikaa oikean käden pikkurillillä hiero ja painele kivesten ja peräaukon välistä aluetta hellästi.

Kysy mieheltäsi minkälainen kosketus tuntuu parhaimmalle.

Jatkuu, ehkä vielä joskus päästään loppuun asti

Vierailija
17/23 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saisin vaimoni antamaan pildeä muulloinkin kuin lauantaisin klo 23 jälkeen? Mikä lääke rauhottaisi seksihullun naapurini, joka ihailee Igoria isoon ääneen?

Rakkaudella Masa

Vierailija
18/23 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miloin jatkuu

ei tarvii täällä turhaa notkua.

kiitos

Vierailija
19/23 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias nainen, joka ei ole koskaan saanut orgasmia, ei edes yksin. Mies löytyy ja kaksi lasta, mies ei tiedä ongelmasta. Kaikki keinot läpikäytyjä. Onko muita vaihtoehtoja kuin kertoa miehelle ja samalla satuttaa häntä?

Vierailija
20/23 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 21-vuotias nainen, joka ei ole koskaan saanut orgasmia, ei edes yksin. Mies löytyy ja kaksi lasta, mies ei tiedä ongelmasta. Kaikki keinot läpikäytyjä. Onko muita vaihtoehtoja kuin kertoa miehelle ja samalla satuttaa häntä?

En ole seksuaaliterapeutti, mutta vinkkaan sinua käymään Sexpon sivuilla. Siellä voit itsekin jättää kysymyksen. Tai voit silmäillä muiden kysymyksiä ja niihin annettuja vastauksia. Tästäkin aiheesta on kysytty.

Ja toivottavasti seksuaaliterapeuttikin kerkeis tulla vielä vastailemaan meille. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän