Mitähän sitä tekis. .
[color=darkviolet]. .ukko reissussa ja tullenee yömyöhään. Akan laiton just unille. Näkyyköhän mitään mielenkiintosta telkkarista. .
Kommentit (34)
[color=darkviolet]Anoppi tuossa pyörähti. Tosi hiljasta. .
Aion nimittäin tehdä ihan samaa kunhan poitsu nukahtaa - eli niitä poppareita :) Ja ison kulhollisen teenkin!! Sitten korkkaan hyytävän kylmää bisseä pari putelia ;-P
Illanjatkoja :D
[color=darkviolet]Mulla tapana tehä alotuksia ja kuka vaan saa tulla jutteleen :)
Täällä taas, tähän alkaa jäädä koukkuun. Siis hyvää iltaa kaikille!
Isäntä lähti just yövuoroon taas, ja minä kävin vuokraamassa leffan, jotta aika menis nopeampaa. Pojat on jo nukkumassa. Ja alkoi muuten tekemään mieli niitä poppareita, kun oli niistä puhetta...
[color=darkviolet]Just kävin kattomassa akkaa niin ei nuku! Tais olla just uinahtamassa ku menin kattomaan onko peitto hyvin.
En laita vielä siis poppareita tulelle, vaan pysyn täällä.
[color=darkviolet]*kahmasee kourallisen* ;)
Tosin kai sitä vois tehä omatki. .
Oli ihan pakko myös kirjotella... :)
Meillä myös mies reissussa ja minä saan nautiskella ihan yksin tuon ihanan 550g paketin Hot Wingsejä :P slurps!!
himppu77:
Hot Wingsejä :P slurps!!
[color=violet]Kaikilla taitaa olla ukot jossain muualla ku kotona ;)
Telkkaria tuijottelen aina välillä.. Olusen meinaan juoda, ehkä toisenkin.. :) Ja vuokrattuu leffaa kans aion katella kun isäntä lähtee kaverinsa kanssa..
Jokos Zatu oot saanu poppareita aikaseksi?
glemei
minä kans yksin kotona chihujen kanssa. miten onkin miäs just nyt pelireissussa kun minä täällä piinailen :)
eipä telkkarista tuu juur mitään niin voi surffata täällä ;-)
Nimim. Minäkö jostain jotain tietäisin?! ;)
[color=darkviolet]Sain joo ja kerpele kärvähti!! Elä kysy miten, vahtasin niitä ja samalla Ilman Johtolankaa. Poppailivat yhä, mutta silti. . .no eipä tuu mussutettua liikaa.
Mulla on uuesta vuojesta ollu kolme urhoo kaapissa ja ei tee mieli avata niitä :O ihan omituista. Mut ukon systereitten kans vähä oli puhetta lähtee huomenna rimpsalle, joten eiköhän ne sieltä katoo ;)
[color=darkviolet]Kiltisti kumottu jo monta tuntia sitte! Ennen anopin visiittiä ainaki.
Zatu:
Mitä ne on? :O
Ne on noita kanansiipiä, siis Hornetteja toiselta nimeltään :D !
*kuola suupielissä kyttää uuniin*
No eipä sitten hätiä mitiä ;)
Kurja juttu niitä sun poppareitas :-O Ja sä olet kyllä varsin kumma heppu, kun urhoja kaapissas säilyttelet!! Täällä ei puhettakaan että ne siellä kovin kauaa säilyisi...... jos en omasta puolestani niitä tuhoaisi niin sitten viiimeistään tuo miehenketale ;D
Jepjep, mutta tää taitaa nyt lähteä miehen kainaloon, se kun kuitenkin tuossa kotosalla on :)
Yritä tässä nyt sitten vauvaa saada aikaiseksi...
Ilman johtolankaa tuli ja meni.Siemailen tässä lasillista valkkaria.(siitä ei taida olla apua raskautumiseen,kun ei kuitenkaan tee ehkäisyä toimimattomaksi,niinkuin ei vielä tarkoituskaan...sekavaa)
Kun puhutte noista poppareista ,arvatkaa kenen alkoi tehdä mieli??!!
Joo -olishan noita siemeniä tuolla kaapissa mutten taida alkaa niitä paukauttelemaan kun nuorin niin herkkä unissaan.
Ihme ilta,2/5 lapsesta vain kotona ja nukkumaan meno sujui rauhallisesti.
Aikani kuluksi kirjoittelen,kiva kun tälläisiä ketjuja,ihan muuten vaan kirjoittelua,on ilmaantunut=)=)
L+5
kuin leanna; kiva palstailla täällä välillä muutenkin kuin pelkästään tuijottaa koopeitä ja limoja ym :D
Varsinkin kun tuo mies tosiaan on pois kotoa... Huomaattekos muuten- onko aikasi tylsää ja pitkää kun mies on pois??!! Ehkäpä niitä ukkeleita sitten kuitenkin tarvitaan muuhunkin kuin siemennykseen ;)!
Nyt isken hampaani kanan siipeen ü !
Vaikkei sitä aina muista=)
Nyt löytyi keksejä kaapista kun alkoi tehdä mieli jotain hyvää,mitä vaan,kun luin niistä poppareista(ne nyt kummittelee...)HIH!
L
Mää söisin suklaata, jos olisi... Enemmän tilitystä aiheesta Tammitähtösissä. Kaiketi siirryn sohvalle tuojottamaan telkkua.
Illanjatkoja Piqu