Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo jos en todellakaan tykkää ottaa mieheltäni suihin??

Vierailija
30.05.2007 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle kävi aikanaan niin, että mies yllytti ottamaan suihin kortsun kanssa, kun mua ällöttää kaikki karvat yms. ylimääräinen suussa. Yökkäilen siis tosi helposti. Samoin, jos kalu menee yhtään liian syvälle. No, vähän vastahakoisesti siihen suostuin (mieleyttämisen halusta) ja kävi niin, että mies teki just sen virheen, että otti mua vielä päästä kiinni ja tavallaan tunki sitä kaluaan mun suuhun syvemmälle, YÖK !!! Muuta ei sitten tarvittukkaan !!! Sen jälkeen en ole sitä halunnut tehdä, hänelle.

On sitten nimittäin ollut jonkinlainen salarakas ja hänelle olen sen tehnyt aivan hetken mielijohteesta vailla mitään pelkoa karvoista yms.

Kyllä se on siis PALJON kiinni siitä kaverista ;-)

Tää on just tätä!

Eli toisin sanoen jos toisesta tykkää OIKEASTI, niin suuseksi ei ole ongelma. Hyvä parisuhde mittari!

Vierailija
42/51 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut suihin 18-vuotiaasta kun aloin harrastamaan seksiä silloisen poikaystävän kanssa. Mielestäni siinä ei ole mitään inhottavaa vaan se on ihanaa puolin ja toisin ja kuuluu olennaisena osana nautittavaan seksiin. Ne naiset jotka eivät halua vastaanottaa suuseksiä ovat estyneitä, sama varmaan pätee miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ylivoimaisesti paras, varsinkin niin, että miehen jalat ovat naisen jalkojen ympärillä.

Vierailija
44/51 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on ylivoimaisesti paras, varsinkin niin, että miehen jalat ovat naisen jalkojen ympärillä.

Vierailija
45/51 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä teen vaikka vaimo ottaakin suikkiin, mutta kyllä vieras tekee sen aina kiimaisemmin - ja se on pääasia!

Vierailija
46/51 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsen isän kanssa suhde,jossa ei ikinä harrastettu suuseksiä. Eikä kyllä oikein muutenkaan kovin järisyttävää seksiä. En ole ikinä oikein tykännyt ottaa suuhun keltään. Humalassa joskus joiltain. Nykyään en juo ja seksi on harvassa,kun miesystävä asuu kauempana ja on jatkuvasti töissä. 

Vierailija
47/51 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija:

Vierailija:

Jos ei harrasta seksiä aina lauantaisin saunan jälkeen niin harvoin se muna juuri pesty on.

Täh? Meillä se pestään ennen seksiä juuri siksi, että olisi puhdas. Mies ei ikinä pyytäisi/toivoisi varsinkaan suuseksiä jos pesusta on monta tuntia. Ja sama tietysti toisinpäin. Tavallista sekstailua voi kyllä harrastaa muutenkin, jos tilaisuutta pieneen pesuun ei ole, mutta on sekin puhtaana jotenkin kivempaa.

mutta kyllä meillä ainakin harrastetaan ex tempore -seksiä milloin missäkin (vaikka pusikossa, rannalla ja autossa jne.) ja etenkin näin kesällä eikä kyllä kumpikaan mieti onko sitä just käyny suihkussa tai alapääpesulla... bakteerikammosia olette! kyllä me puhtaita ollaan, vaikkei rynnätä pesulle ennen aktia tai suuseksiä.

Hyi8u.

Vierailija
48/51 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vika miehessä vai itse toimituksessa yleensä? Itse tykkään kyllä, mutta yksi eksä oli sellainen, että olisi elänyt pelkällä suihinotolla. Oli aina vinkumassa miten "se kuuluu asiaan" ja sitten aina minuutin jaksoi panna, kun taas oli tunkemassa sitä puolikovaa mun naamalle. Ei pysynyt kovana enää muuten kun suikkarissa. Meni maku suikkareihin kokonaan, mutta vain tän yhden ihmisen kohdalla.

Vierailija
49/51 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin antaminen naiselle on ihanaa ja kiihottavaa. On huumaavaa, kun nainen "antautuu" ja avaa jalkansa suuseksille, sulkee silmänsä alkaa pikku hiljaa nytkähdellä nautinnosta. Teen sitä puhtaasti omasta halusta ja ilosta. Ei haittaa, jos nainen ei tykkää antaa minulle suuseksiä. Toki nautin siitäkin.

M62

Vierailija
50/51 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkäätkö siitä, kun mies antaa sulle suuseksiä?? jos pidät, vastapalveluksena kyllä annat miehelleskin ja jos et, teidän seksielämä on tuhoon tuomittu... ellei miehes tosiaan hyväksy tilannetta. Ikävää.

Meillä on kyseinen tilanne. Vaimo ei halua suuseksiä enkä minäkään sitä saa. Kaikkeen tottuu, runkkaamiseenkin. Joten ei tuo täysin erikoislaatuinen tilanne ole. Naimisissa jo kymminiä vuosia.
M60

Vierailija
51/51 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä ilmankin pärjää. Kumppani on todella taitava siinä mutta nautin itse enemmän hänen nuolemisestaan ja haluan tulla aina sisään joten suihinotto on jäänyt vähän vähemmälle.

Todennäköisesti jossain vaiheessa tulee taas kausi milloin sitä on enemmän mutta pärjäisin ilmankin kun on muuten niin aktiivinen ja hyvä rakkauselämä🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi