Monivalintakoe naisille
Elämä on monimutkaista. Tekemämme valinnat eivät koskaan vastaa täysin toiveitamme. Millaisen valinnan sinä tekisit, jos välttämätt joutuisit valitsemaan jonkun vaihtoehdon (kuvittele että olet sinkku):
a)rikas mies, jolla on häijy luonne ja pieni pili
b)älykkö, jonka kroppaa peittää pieni läskikerros
c)köyhä työtön, jolla on komea kroppa ja iso kalu
d)komea suomen armeijan kapteeni, joka määrää kaikesta myös kotona
e)Lupsakka humoristi, joka ei ulkonäöllänsä koreile (pieni pili)
Tai:
a)mies, jolla on iso kalu mutta kauhea luonne
b)mies , joka on huumorintajuinen,mutta pieni pili ja huono iho
c)mies, joka tykkää lapsistansa ja on komea, mutta pettää jatkuvasti
d)mies, joka on muuten täydellinen mutta pukeutuu salaa naiseksi
e)mies, joka on älykäs ja komea uros, mutta ei tykkää tehdä töitä (elätti)
Kommentit (16)
Jos tuossa olisi miestarjomta, niin tyydyttäisin itse itseni lopun elämääni tai kokeilisin suhdetta toisen naisen kanssa.
t. N25
- mieluimmin kuitenkin kestävä kalu kuin iso. Koolla ei ole niin väliä.
Elätän itse itseni, joten en tarvitse elättäjää.
Tai:
- ei haittaisi mitään. eikä tarvis enää tehdä sitä salaa kotona.
e)mies, joka on älykäs ja komea uros, mutta ei tykkää tehdä töitä
- no problem jos sillä kuiten olisi muita kiinnostavia asioita elämässään
Tykkään älyköistä, eikä pieni läskikerros haittaa mitään. Löytyy sitä läskiä itseltänikin. Älykkyys on seksikästä!
... eläisin kaksin dildoni kanssa!
N32
Minä ottaisin ylemmästä C, koska itse olisin rikas bisnes nainen, ja alemmasta D koska olen vähän kinky luonne ja transut pitävät itsestänsä huolta...
Eka sarja: c, jos on myös hyvä, rehellinen ja uskollinen aviomies, ja hyvä isä. Köyhyys ja työttömyys ei merkkais mitään.
Toka sarja: d, mutta toivoisin, että vois uskoutua mulle asiasta.
Ja jos pettämisellä tarkoitetaan vain vieraissa käyntiä niin mulle sama oikeus. Muu pettäminen...no, en valitsis sit mitään.
Pettäminen on sitä, että petetään toista! Sellaista miestä en kyllä ottais! Enkä kyllä suostuis mihinkään sopimukseenkaan, sen puoleen.
Aivot on se tärkein, myös seksissä...
a)rikas mies, jolla on häijy luonne ja pieni pili
b)älykkö, jonka kroppaa peittää pieni läskikerros
d)komea suomen armeijan kapteeni, joka määrää kaikesta myös kotona
e)Lupsakka humoristi, joka ei ulkonäöllänsä koreile (pieni pili)
b! ulkonäkö ei haittaa paskan vertaa jos on muuten fiksu mies ja uskollinen, hyvä sängyssä.
a)mies, jolla on iso kalu mutta kauhea luonne
b)mies , joka on huumorintajuinen,mutta pieni pili ja huono iho
c)mies, joka tykkää lapsistansa ja on komea, mutta pettää jatkuvasti
e)mies, joka on älykäs ja komea uros, mutta ei tykkää tehdä töitä (elätti)
[/quote]
näistä valitsen d:n, tuo on niin pientä ettei haittaa. itse asiassa pitäisin siitä..... mä voisin pukeutua mieheksi ja sitten olisi kivaa :)
Saa ihan vapaasti sillointällöin pukeutua naiseksi jos haluaa, kun muuten on kerran täydellinen :)
Ei varmaan paljon haittais kun kattoo miten tuo nylyinen pukeutuu. :)
toi d vaihtoehto.
Kyllä miehen töitä pitää tehdä, oli se työ sitten mitä tahansa.
Olis se aika kivaa ja jotenkin kiihottavaa jos mies silloin tällöin haluaisi pukeutua naiseksi. Sen voisi tehdä naisen kanssa yhdessä, niin siitäpä saisi uutta ja mielenkiintoista vaihtelua.
Tästä on kokemusta (ex-)avomieheksi asti:
c)köyhä työtön, jolla on komea kroppa ja iso kalu. Suhde kaatui miehen liialliseen alkoholinkäyttöön
Tästä on kokemusta kesäheilana:
e)mies, joka on älykäs ja komea uros, mutta ei tykkää tehdä töitä. Oli myös asunnoton, joten muutti heti luokseni. Ihana renttu.
joka oli älykkö, sillä oli iso kalu ja se tykkäsi lapsesta ja teki töitä, eikä ollut rasvakerrosta. kasvotkin olivat jumalaiset, ja luonne aivan ihana. yritin kyllä saada sitä pukeutumaan naiseksi, mutta ei suostunut, mokoma.
mutta vain vähän aikaa se oli. turha yrittää hankkia uutta tilalle, kun ei kukaan sen jälkeen kelpaa kuitenkaan. eikä se edes jättänyt toisen takia.
omituisinta on, että tuskin se itsekään ketään muuta tulee löytämään...
mulla ON köyhä työtön, jolla on komea kroppa ja iso kalu...
ensimmäisistä vaihtoehdoista ehdottomasti C! ja seuraavista ehdottomasti E! kaikki kapiaiset on ainaki pienimunasia idiootteja jotka saavat baareissa vaa nenäänsä se on huomattu.
T.nainen 22