Kuinka monesti
Kommentit (14)
Tuo määrä ollut varmaan viimeiset 1-2 vuotta. Kolme lasta ja yhdessä 9v. Mies haluais joka ilta, mulle ois ehkä soppeli määrä pari kertaa viikossa.
Joten tuo sitten tällainen kompromissi. Usein tyydytän miehen suulla, jos ei itsellä himot hyrrää.
4 kk eteenpäin halusin joka päivä, useastikkin. Mieheni kyllä kiihottui isosta masusta ja pulleista tisseistä - mutta myönsi marssi väsymyksen. Hän halusi kuitenkin katsella, kun harrastin sauvajumppaa melkeinpä päivittäin olipa hän pannut minua tai ei, kolme varttia toisinaan sohvalla jalat levällään, toisinaan sängyssä ja jälkilöylyissä saunassa.
Nyt synnytyksen jälkeen myönnän, että mieheni ka. haluaa noin 3-5 aktia/viikko ja viime lauantai yönä kun tyttö oli nukahtanut 11.00 jälkeen, niin pääsin ukko intoitui 3 kertaiseen suoritukseen. Juuri ummistin silmääni kolmen kiepukoissa, syöttö ja sen jälkeen taas kontilleen. Vähempi riittäisi.
Ennen raskautta ja alku raskauden aikana tuli nussittua 3-6 kertaa päivässä ja joskus useamminkin.. Mutta nytten on alannut itsellä halut vähenemään, johtuen varmaan hormooneista? sikiöstä? Ja mielestäni masu on joka asennossa tiellä ja juuri ennen orgasmia tulee hirveät supistukset :/
Niin seksiä nytten harrastamma sen verran kun itse haluan elikkäs 3-5 kertaa viikossa ja koska rakkaallani on aina hirveät halut, niin pyllyä annan sitten muutaman kerran viikossa, kun itseä ei huvita :)
Sellaisen olen huomannut, että monesti alkuviikolla väsyttää työkiireet ym. vaikka periaatteessa haluaisikin seksiä. Sitten loppuviikolla puretaan paineita pari kertaa päivässä :) Nyt on juuri sellainen olo että illalla tapahtuu...
Itse haluaisin 5-7 kertaa ja vaimo 0-2, joten 0-3 on kompromissi ja loput omin voimin (ei kyllä irtoo suu- tai peppuseksii :-( )
M33
kerran viikossa tässä vaiheessa vielä kun on kuukauden ikäinen lapsi. Normaalisti 2-5 kertaa viikossa.
1-2 kertaa. Haluaisin useammin, miesystäväni ei..
Enää 6-9 kertaa viikossa.
Mutta mehän ollaankin jo yli viiskymppisiä.
joskus menee yli 1 kk että kerran saan
joskus taas useammin viikossa
vaihtelee
nainen vastailee...
usein kahdesti illassa/yössä, aamupano + lapsen päiväuniaikapano.. meillä miehellä ihanat työajat ja minä kotona lapsen kanssa... on paikat kyllä välillä koetuksella, mutta minkäs sitä haluilleen voi...
...VUODESSA ! ! ! =(
Ei oikein riittäis tälläiselle duracell pupulle kuin minä.. mutta minkäs teet.. tää on niitä parisuhteen " hyviä" puolia... v*ttu
-M31
Älkää nyt vain informoiko, että kyllä silloinkin voipi ottaa suikkiin tai runkata - tai nussia suihkussa, kyllä minä tiedän.
Kyllä kerran päivässä on aika vakio. Ei asuta yhdessä, eli ne ' menetetyt arkipäivät' otetaan usein kiinni viikonloppuna :)
Oikeastaan 2 kertaa viikossa on minulle ehdoton minimi. Muuten alkaa ahdistaa.
Miehen vastaus.