Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä käy tosi harvoin vieraita

Vierailija
06.01.2006 |

eikä meitä usein kutsuta minnekään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani kävivät viime kesänä, sen jälkeen ei ole käynyt ketään. Eikä haittaa ollenkaan. Inhoan vieraita.

Vierailija
2/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissako?

Vierailija:

Vanhempani kävivät viime kesänä, sen jälkeen ei ole käynyt ketään. Eikä haittaa ollenkaan. Inhoan vieraita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... meillä käy lähes joka viikko vieraita ja joskus huomattavasti useamminkin

Vierailija
4/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, ja itsekin pitäisi viitsiä käydä (siinä olen minä huono!) Meillä käy " vieraita" n. 2 kertaa viikossa, mutta ovat lähinnä perheenjäseniä tai läheisiä kavereita joten vierailusta ei tehdä suurta numeroa lautasliinojen kanssa katettuine pullakahveineen (tosin aina sellaiset tai ruokaa tarjotaan mutta ei mitään muodollista istumista). Mun puolesta sais käydä enemmänkin, mies on vähän enemmän omissa oloissaan viihtyvä.

Vierailija
5/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kivaa jos esim. ystävätär jää meille saunomaan ja iltaa viettämään, ei sitten parin punkkulasin jälkeen tarvitse lähteä kotia kohti.

Muuten meillä käy vieraita kerran pari kuukaudessa. Toisinaan ruokavieraita, toisinaan kahvivieraita.

Vierailija
6/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille usein jäädäänkin yöksi, pariksi kun tulevat kaukaa. On mukava olla vieraanvarainen; tarjota ruoat ym. Kuolisin tylsyyteen jos ainoa yhteys toisiin ihmisiin olisi tämä nettiyhteys.