Onko kellään ehkäisylaastari käytössä ?
Pysyykö se todella paikoillaan ihan hyvin ? Onko muutenkin millainen kapistus.
Kommentit (4)
Laastarin pysymisessä on välillä ongelmaa ja nyt on myös alkanut ilmetä ihottumaa siihen kohtaan missä laastari on. Vaikka joka viikko vaihdan laastarin paikkaa niin silti on ihan punainen ja kutiseva iho siitä kohtaa missä on tai on ollut edellisellä viikolla.
Varsinkin ton ihottuman takia olen ajatellu vaihtaa johonkin muuhun. Muutenkin vaikuttaa mielialoihin ja muuhun ihan samoin kun pilleritkin. Samat hormonithan niissä onkin.
Itsellä laastari on selässä. Aiheuttaa vaan nyt ihottumaa ja täytyy nyt keksiä joku toinen ehkäisy tilalle.
oon käyttänyt 1.5 vuotta ja oon täysin tyytyväinen. Käytän alavatassa ja vaihdan puolta joka viikko ja rasvaan ssen kohdan missä laastari oli niin vältän kutinan ja ihottuman (ilman rasvaa piunmoinen kutina!!) Pysyy paikallaan ku tauti paitsi saunassa jos siel on yli tai liki 100 astetta mut kun taas se teippi " jäähtyy" se jähmettyy paikoilleen. Kokeilin myös pakarassa ja se pysy sielläkin tosi hyvin paikallaan mut en muuten tykännyt ku oli jotenkin epävarma olo ku en " nähnyt" sitä koko ajan!
Ja koska tosiaan oli kesä, en halunnut rusketusraitoja joten pidin tarraa tuossa pikkuhousujen alla. Ajelin siis karvat mutta eihän se laastari mitään pysynyt, karvat aina työnsi pois ihosta. Meni kolmekin laastaria viikossa.
Mutta nyt täytyy kokeilla uudestaan, johonkin helpompaan kohtaan, koska tuo ehkäisyrengas on ainakin ihan perseestä..