Mistähän korville suojapanta uintiin?
Hei,
Haluaisin suojata 6v tyttöni korvat uidessa. Silikonikorvattulpat on lähes aina liian isot ja putoaa pois.
Näin jossain lehdessä kuvan pikku-uimarista, jolla oli päässään korvien suojapanta, mutta urheilu- tai lastentarvikemyymälät eivät tuotetta tunne.
Onko joku törmännyt tällaiseen pantaan jossain?
Kommentit (12)
tavallisen uimalakin (sellaisen joustavan) saa vedettyä korville?
Meillä olis kyllä yksi tarpeetonkin... Mutta onko lapsella korvissa putket vai miksi haluat tuon pannan?
Jos sopivaa kokoa ei ole varastossa, varmasti tilaavat teille. Ear Band -merkkisiä on ainakin meillä myynnissä.
Joskus olen nähnyt uimahallissakin, mutta siitä on vuosiavuosia aikaa.
Apteekit niitä ainakin myyvät. Jos haluat lisätietoa, googleta sanoilla 'uimapanta' ja/tai 'Ear Band-It'.
Käytättekö muuten vakiokokoisia silikonitulppia, jos ne ovat liian isoja? Tiedäthän, että on olemassa korvakittiä, josta saa itse leikattua sopivan kokoiset palat. Tuota Uimapantaakin käytetään muuten yhdessä korvatulppien/kitin kanssa.
että tuskin kannattaa hankkia
miten silikonitulpat voi olla liian isot???? et taida osata laittaa niitä, nehän muotoutuu anatomisesti juuri siihen korvaan, kun sen asettaa (jos sen siis laitttaa oikein)
uimalakki on satakertaa parempi kuin se panta
Kierrettiin ensin monta urheiluvälinekauppaa. Aloin jo miettimään, että mistähän ihmeestä niitä saa, kun tarvis kuitenkin. Pojalla putket korvissa. Hinta oli 9,90€.
netistä. googlasin "ear band it" - nimellä. kannattaa vertailla hintoja eri firmoilla.
Tilasin samasta paikasta silikonitulpatkin.
Meillä on olleet paljon käytössä ja hyväksi todettu, 5.5 poika osasi itse pistää suihkuun mennessä pannan. Niin, pojalla putket korvissa.
ei niitä enää nykyään tarvi uimisen aikana menevältä vedeltä suojata. Vain jos sukeltaa yli puolen metrin syvyyteen niin sitten tarvitsee. Suihkussakaan ei tarvitse kuin silloin, kun käytetään pesuaineita (shampoo).
että korvat täytyy suojata uidessa. Roiskeet ei haittaa mutta uidessa ja sukellellessa täytyy suojata. Ja suihkussa shampoolta ja saippualta.
Kyllä niitä ainakin jostain saa.