SYYSSÄTEIDEN pitkä viikonloppu
[color=red]Tervehdys!
Enpä löytänyt meidän pinoa vielä mistään.. Mukavaa loppiaiperjantaita kaikille!! Työviikonloppu taas edessä, joten palstailu jäänee vähemmälle. Laitoin kuitenkin saman tien pinon koko pitkälle viikonlopulle.
Joten moikkelis ja nautiskelkaa läheisistänne!
Riika
Kommentit (26)
Tuulia79: Hyvä että olet saanut ajan varattua. Itsellä siis kävi samoin viime kierrossa, kp58 kävin perustarkastuksessa, ja menkat alkoikin heti seuraavana päivänä. Nyt menossa kp28, ja näin äsken päivätorkuilla unta vauvasta :) Saa nyt nähdä miten tän kierron kanssa käy, jtp-taktiikalla menty eiliseen saakka, ja nyt saa riittää. Kp 40 aion testata (jos tarvis), ja jos nega, niin sit haen terot, resepti kun on nyt jo hallussa. Sit täytyykin alkaa varat uutta ja tarkempaa tarkistusaikaa gyneltä, jotta saadan tähän munkin hommaan selvyyttä. Muistapas siis tulla kertoilemaan, mitä lääkäri sulle kommentoi ja mitä tutki!!
Riika: Tosiaan kiva homma, jos ja kun teidän välit nyt miehen kanssa alkaa olla taas siinä pisteessä, että vauvahaavet alkavat olla yhteisiä! Tulehan kertoilemaan kuulumiset sitten kun siellä " neuvonnassa" toista kertaa olette käyneet :) Se on varmaan osittain totta, että jos oikein alkaa odottamaan " oikeaa aikaa" vauvalle, niin sitä ei koskaan tule, mutta onhan se hyvä, että pohjat on kunnossa ja molemmat sitä sitten oikeasti haluatte. Mutta, tosiaan monien miesten kanssa voi käydä varmaan niin, ettei ne osaa suhtautua siihen vauvahaaveeseen vielä niin satasella tässä vaiheessa, vaan vasta sitten kun se oma nyytti on isin sylissä :) Eli uskon ja toivon, että saatte asiat läpikäytyä ja ruveta sitä omaa nyyttiä yrittämään!
Mun yks kaveri ilmoitti saavansa kesävauvan. Voi vitsit, kyllä olen onnellinen heidän puolestaan, ja tällä kertaa kateuskaan ei iskenyt pahemmin, hyvä minä!
Juups, eipä muuta, pitäisköhän alkaa imuroimaan joulukuusen alta karisseita neulasia pois... jos illalla vielä kantaisi koko kuusen ulos...
-Olivia ♥
Täällä piinailu etenee jo kp25/28-30 ja eilen kävin hakemassa acon10 testin apteekista. Yllätyin että niitä löytyi tuosta meidän pikkuapteekista ja pakkohan se oli sit heti ostaa mukaan. Nyt sitten testi kuumottaa kaapissa (todella kuumaa kamaa) ja alan ymmärtämään teitä joilla on niitä useampia eli ihan PAKKO on päästä pian testaamaan. Ajattelin kuitenkin malttaa mieleni sunnuntaihin saakka ja sit jos uskaltautuis pissimään. Saas nähdä. Eilen oli hieno oirelistakin, mutta nyt taas ei ole mitään.
Jede: Miltäs se ovistesti on tänään näyttänyt?
Löytyykös ketään viikonloppuna testaavia?
Nyt täytyy mennä valmistelemaan kylään lähtöä. Lähdemme sinne heti kun vain poika pihalta päikkäreiltä heräilee. Kiva kun on vapaa perjantai! Ehdinhän olla jo neljä päivää töissäkin, heh.
Villis
Pitipäs tässä alkaa kirjoittelemaan, samalla kun paistan joulutorttuja. :) Nam, mikään ei ole parempaa kuin luumumarmeladi!
Olivia & Tuulia: Toivottavati teidän pitkät kierrot saadaan tasoittumaan. Itsekin kärsin niistä, kunnes sain terolutit. Nyt olleet jo puoli vuotta käytössä. Eipä muuta hyötyä, kuin normaalipituiset kierrot... Mutta toivotaan, että teillä on parempi onni matkassa ja se nyyttikin tulisi. :)
Willis: Melko sinnikko olet. Jos mulla olisi raskaustesti kaapissa, tekisin sen varmaan jo kierron toinen päivä. ;) Siksi minä en niitä ostelekaan... Vuosi kun yritystä on takana, alkaa kärsivällisyys olla luokkaa nolla. Mutta onneksi tiedän että apua on tulossa tässä kuussa gynen käynnillä. Saapi luultavasti ne clomit! Jos sitte sais niitä raskaustestejäki käytellä! :) Ja mielellään saada plussiakin! Tuleppa sinä kertomaan sitten se testin tulos! Pidetään peukkuja että se on se mikä sen pitääkin olla, eli plussa! bd
Omaa napaa sen verran, että nyt on kp 8 ja edelleen odotan tädin lähtöä... En ymmärrä miksi se haluaa aina jäädä meille asumaan! Suurella innolla odottelen taas pupuilujen aloittelua, kun alkaa näiden megamenkkojen takia edellisestä kerrasta olla aikaa... (Kuulostaa kohta yhtä ällöttävältä kuin limojen bongailu ;)... Mitä muuten minunkin pitäisi kyllä alkaa varmaan harrastaa...)
Mutta nyt menen katsomaan, ettei tortut pala! Mukavaa vikonloppua, ja plussailkaa! -Hippis, joka alkaa kasvattaa mahaa joulutortuilla-
Voi, että on ihanaa olla vapaalla ja KOTONA!!! Minä olen ollut koko päivän yöpuvussa ja siivoillut. Siivoaminenkin on tuntunut ihan mukavalta, kun kerrankin ehtii laittaa rauhassa ja järjestellä. =) =) Meillä tämä kotielämä on niin harvinaista herkkua, kun yleensä on viikonloppuisin jotakin ohjelmaa ja monesti reissua johonkin.
Olivia ja Tuulia: Toivotaan kovasti, että kierrot asettuisivat normaalimittoihin eikä tarvisi niistä murehtia! Voin vain tuota harmia... Itsellä kun viime kierto venyi 37 päivään olin ihan hermoraunio =/
Villis: Juu-u, kaapissa olevalla testillä on kummallinen hermostuttava vaikutus =) Toivotaan hurrrrrjasti plussaa!
Hippis: Tervetuloa vain limabongareihin =D Saadaan sitten lisää vertailuaineistoa, heh.
Riika: Työniloa sinulle! Ja tosiaan, kerrohan sitten kuulumisia toisenkin neukkarin jälkeen.
Jedelede: Testasitko uudestaan? Tulehan edes pikaisesti kertomaan, mitä näytti! Ja ihan oikeassa tietenkin olit minun testaamisen suhteen: kun edellinen kierto oli pitkä, niin ovishan voi hyvin olla vielä tulossa. Minä vain NIIN kovasti toivoin, että palaisin takaisin neljän viikon kiertoihin ja kaikki olisi hitusen " yksinkertaisempaa" .
Täällä siis kp17, eikä ovistestissä juuri mainittavaa. Jatketaan testailua. Ja tarvittaessa tilataan lisää testejä, heh.
Nyt katsomaan mäkiliidon toista kierrosta!
-Pyryli-
Tää on just meikäläisen tuuria.. Mä päätin nyt kun yrityken aloitus o niiin lähellä, et joka päivä yritän tulla lukeman ja ehkä lisäämään jotain omia, ni eikö äitilää kone TAAS jumita... kysyy vaan salasanaa vaikkei sellasta o asetettu.. ääh!
Että mä nauroin noita jedeleden limojentutkiskeluja! =) Kukas se tilastotieteilijä taas oli...?(ei o totta etten muista kun just niitä luin..!) Minäkin yhdyn keskusteluun runsaan kk:n kuluttua ja saatte sitten opastaa! Nyt mulla on kyllä ihan outoa, kun jouluna oli 4pvä phs-tiputtelua(ruskeaa) ja nyt eilen alkoi taas(välillä ihan kirkasta verta)!??!!?Kierto 13pvä?!?? Vai onko nämä jotain minipillereistä johtuvia tiputteluja vai..? Mulla ei siis ole ollut koskaan ennen minipillereiden aikaan mitään vuotoja. Kuulostaako jollekin tutulta? Sitten iltaisin tulee ihan sairaan kylmä ja kuumottava olo kasvoille, parina päivänä on ollut kamala päänsärky. Outoa! Tavallisesti vuotaa sillon kun muistaa mutta kaatamalla ja nyt vähänväliä tiputtelee.. Mistä näistä muuten kysyisi? Lääkäri?(meidän oma virkaintoinen tyhmä nuorehko mies), tai jokin osasto neuvolasta,mikä?
Anteksi, tuli vain omaa napaa. .(taas jäi kirjain tuolta, tässä kannettavasta jotkin kirjaimet jää kirjautumatta ja täytyy joka rivillä käydä lisäilemässä..
Nyt täytyy lopettaa kun ollaan kylässä ja nuo minun ITSE RAUHALLISUUDET(siis tosi vitsi,oikeesti) pikku neidit alkaa käydä levottomaksi!
Hauskaa viikonloppua!
ps. me mennään kaverin synttäreille huomenna turkuun joten tämä äityli pääsee tanssimaan!! cointreauta pitäs käydä viemisix et sais tota teqilaa(kirjotetaanko noin?) vähän jalostettuakin! =)
Onpas todellakin hiljaista täällä meidän pinossa... Kaikilla on jotain muutakin elämää, kun nämä keskustelupalstat. ;) Onneksi onkin, kyllähän sitä hulluksi tulisi jos pelkästään näitä lukisi päivät pitkät...
Jokos siellä ollaan oviksia tikuteltu??? Meillä vasta täti tekee tosiaan lähtöään (kp jo 9) ja ehkä tänään pääsisi illalla miehen kellistämään... Harjoittelua kierron puolivälin suurempaan miehen kellistyskauteen. ;)
Mutta joo, kun näyttää, että ei minullakaan tätä asiaa ole, niin menen pois turhia höpöttämästä! *jatkaa miehelle tyhjän jauhamista*
Oviksen bongailun iloa ja plussia piinailijoille!
toivottelee, Hippis
Hui kun on hiljaista!
Mulle ilmestyi joku kumma vatsatauti ja ei sitten päästykkään juhlimaan.. =( tää on just mun tuuria! No, eipä kuitenkaan valittamista.
Mä jatkan siitä mihin eilen jäi eli vietän illan murun kainalossa ja katellaan leffoja. Tänään meillä on sipsejäkin ja dippii ja kokista, eilen syötiin porkkanatikkuja joihin oli sekotettu suolaa,pippuria,sokeria ja sitruunaa, kun ei ollu dippitarvikkeita...nii ja lisäkkeenä oli juustokuutioita! No, eipä muuta..
Melkein pääsin loman loppuun ilman miehen keksimiä töitä. Mutta EI, olin taas tänään maalaamassa yhtä toimistoa uutta vuokralaista varten. Ehdin kuitenkin kotona siivota joulun pois ja vaihtaa lakanat ym. Vessojen pesu jäi kyllä huomiselle, enkä ehtinyt hiihtämäänkään. Huomenna on päästävä.
Meillä on taas kaksi nuorimmaista jo kolmannen kerran peräkkäin flunssassa. Nuorin menee ensi viikolla labraan, kun ei ole pariin kuukauteen oikein syönytkään kunnolla. Rasittavaa toi jatkuva sairastelu, kohta jo kaks kuukautta mennyt näin.
Eilen oltiin vauvakylässä ja sain pidellä ja vaihtaa vaipatkin, oli ihana. En kuitenkaan ole koskaan ollut aivan intona toisten vauvoista niin että olisi omaa kuumetta lisännyt. Hoidan ja hellin niitä kuitenkin aina kun mahdollista. Muksut kyllä innostu hirveästi, niille ei olla yrityksestä hiiskuttu.
Meillä on ensi viikko sitten taas kiireistä lakanoiden välissä. Miehelle jo sanoin, että sitten ei kesken jätetä vaan on jaksettava koko viikko ainakin joka toinen päivä. Saas nähä kuin käy.
Nyt lähdetään kuiteskin saunaan.
mirolinus: Voihan harmitus kun et päässytkään pörräämään kavereiden kanssa. Vietähän siis oikein ihana ilta miehen kainalossa!!
Gringo: Onpas teillä ollut lapsilla sitkeetä flunssaa, toivottavasti paranevat pian ja ruoka alkaa maistumaan. Itsekkin olin syksyllä pitkään yskässä ja pienessä nuhassa, mutta nyt onneksi tauti on voitettu.
Meillä on ollut nyt koko viikon pojan nukkumaan menon kanssa ongelmia. Ennen nukahti yöunille kun vain laittoi sänkyyn ja sitten itse haki unensa. Mutta nyt tulee hirvee itkukohtaus jos meinaakin lähteä huoneesta, voi arrgh. Nyt sitten nukutan sylissä, vieressä tms. ja kun nostan takas sänkyyn niin johan poika pomppaa samantien pystyyn itkemään ja tekee sen kovaa. Ja jos lähden pois huoneesta niin ei lopeta itkemistä vaan huutais varmaan aamuun saakka (ehkä ei kuitenkaan, mutta pälli ei kestä kuunnella). Mutta syynä tähän on varmaankin päivähoidon aloitus joka tapahtui maanantaina. Nyt vaan kovasti toivon ettei opi uutta nukkumaanmeno tapaa eli siis nukuttamista. Niin jo ja lisäksi heräilee yölläkin itkemään jota ei ole tehnyt moneen kuukauteen. Kauankohan tää vaihe kestää? Onko kenelläkään kokemusta?
Jaahans, se olis sitten huomenna sunnuntai ja kp27/28-30 ja acon odottaa paketissaan testausta. Vieläkään en ole varma testaanko huomenna, sen näkee sitten. Oireetkin kun ovat kadonneet kuin tuhka tuuleen joten huonolta näyttää. Vähän fiilikset alamaissa.
Mutta mukavaa loppuviikonloppua säteille ja onnea oviksen bongailuun, tsemppiä piinailijoille ja plussaonnea testaajille!
-Villis
[color=red]Nostanpa meidän pinoa vähän ylemmäksi.. Kohta puoliin olen töihin taas menossa, siinäpä se vierähtää tämäkin päivä. Tänään menossa kp 5 ja hirveet tätijomotukset tuli vasta tänä aamuna.. vuoto senkun yltyy vaan. Kummalliseksi menneet nämä menkat mulla. Ennen se kipu tuli heti ekana päivänä.
Toivottavasti ovisbongailijoilla on onnea, jedehän se taisikin saada ne viivat tikkuun jo.. Pyrylle bongailuonnea!
Villis, jospa teidän pikkuinen pian palaa taas normaaleihin iltarytmeihin kunhan tottuu hoitopaikkaan ja uuteen päiväohjelmaan.. Toivotaan!
no nytpä en muiden kuulumisia muistakaan.. Joten toivottelen mukavaa sunnuntaita kaikille!
Riika
ja puhdas nega tuli että pompsahti. Voihan kökköjen kökkö! Vaikka olin siitä kyllä ihan varmakin kun ei löytynyt enää mitään oireitakaan, mutta kun mies lähtee työmatkalle niin halusin asian varmistaa. Nyt sitten odotellaan tätiä saapuvaksi parin päivän sisään ja sitten joskus taas innostutaan uudesta kierrosta. Vitsit kun se syysvauva vaan olisi ollut niin iiiihana... noh, nyt vähän masistellaan ja siirrytään pikkuhiljaa haaveilemaan lokavauvasta.
Villis kp 27/28-30
Käytiin juuri pitkällä lenkillä koirien kanssa, ihana ilma! Koiruudet tykkäävät juuri tällaisesta säästä, eivätkä tulisi lenkiltä sisälle ollenkaan. Jäivät nytkin tuohon pihalle pyörimään, pitää hakea ne kohta sisälle.
Kävin tosiaan jo tällä viikolla neuvolassa. Mulla kun on verenpainetauti, niin lääkäri käski, että heti plussattua on soitettava neuvolaan, vaikka mulle vaihdettiinkin jo heti yrityksen aloittamisesta alkaen käyttöön lääkkeet, jotka sopivat raskaana oleville. Ne lääkeet joita söin aiemmin pari vuotta olisivat olleet tosi huonot raskausaikana. Viikkoja on nyt sitten kasassa 6+3 eli laskivat mun pitkähköistä ja vaihtelevan pituisista kierroista (29-35) huolimatta edellisistä menkoista. Luulen kyllä, että oikeasti voi olla vähän vähemmän. Ison kasan antoi lukemista mukaan ja sovittiin seuraavaksi aika lääkärille, joka katsoo vielä, että onko mun verenpainelääkityksen annostus varmasti kohdallaan nykyiseen verenpainetasoon nähden.
Joko villiseepra olet testannut? Tulehan kertomaan tuloksia sitten kun testaat! Entä miten Pyryn ovistestit? Joko viivat ovat ilmestyneet?
Hippis paistoi vielä loppiaisena joulutorttuja, nam. Ne on mun ehdottomia suosikkejani! Me syötiin eilen ja tänään loput joulupiparit, niitä olikin vielä aika lailla jäljellä. Koiruudetkin saivat herkutella hieman.
Mutta nyt lähden päästämään koirat sisälle. Plussatuulia kaikille!
venla
Meni tuossa kirjoittaessa sen verran pitkään, että olitkin jo villis ehtinyt kirjoittaa. Pahoitteluni negasta!! Toivon että kun sulla on seuraavan kerran testaamisen aika, niin saat ihan toisenlaisen tuloksen!
venla
Villiseepra: suuren suuret pahoittelut negasta! Jospa ensi kierto toisi sulle sitten sen plussan.
Täällä on kamala pakkaspäivä... (tai no kamala ja kamala, sitä kun on tottunut melkeen suojakeliin...) Joka tapauksessa tuolla pakkasessa olisi tänään käytävä lenkillä, vähän nokkaa näyttämässä. Pitkää lenkkiä kun ei voi nyt harkitakkaan, kun on niin mieletön flunssa.
Eilen sain sitten miehenkin kellistettyä. :) Ja päätettiin jo nyt aloittaa se " joka toinen päivä" -meininki... Vakka nyt on vasta kp10. Mutta parempi pelata varman päälle, jos ei vaikka tarviskaan niitä hoitoja ens kiertoon. ;) Mutta nyt minä menen syömään, mukava istua keittiössä ja katsoa kun mies tiskaa. ;)
Säteilevää sunnuntaita kaikille!
Onpas meidän pinossa ollut hiljaista! No, huomenna on varmaa taas vilkasta. Tai no, onhan tässä melkoinen joukko säteilijöitä jo siirtynyt masua kasvattamaan, mikä luonnollisesti vähentää pinoutumista tällä puolella. Mutta käykäähän kirjoittelemassa kuulumisia, ihana kuulla, miten teillä tutuilla kuumeilijoille menee! Itse en käy odotuspuolella lukemassa pinoja, ikään kuin suojellakseni itseäni pahimmalta kuumeelta =)
Voih, Villikselle suuret pahoittelut! Olikos se juuri Aconin herkkä versio, jolla testasit? Ajattelin vaan, että onhan siinä vielä kiertoa vähän jäljellä, joten josko ei sitten vielä näkynyt... Pidetään sille vielä peukkuja pystyssä!
Riikalle voimia tädin taltuttamiseen! Mitä se tuolla tavalla rupeaa viiveellä riivaamaan?
Täällä kp19 menossa eikä ovistestissä vieläkään mitään. Vajosin jo niin alas, että tein yhden RASKAUStestinkin, kun viimeiset kuukautiset olivat niin lyhykäiset... Tietenkin se oli negatiivinen, mikä oli ihan hyvä, koska tuli tuossa joulun ja uudenvuoden aikaan otettua vähän enemmän kuin lasillinen viiniä. Eipähän tarvitse sitä sitten murehtia.
Noh, viime kiertoon (37 päivää) peilattuna tässä on vielä viikko aikaa odotella ovisplussaa, joten pidetään lippu edelleen korkealla!
Mitäs muuta... Viikonloppu on mennyt kotonaolosta nauttiessa ja kotihommia tehdessä. Eilen ryhdyttiin miehen kanssa todenteolla suunnittelemaan häitä, jotka ovat huhtikuussa. Häävalssin valinta lähti vähän ontuen liikenteeseen, koska joka kerta vähänkään sopivan kappaleen löytyessä minä rupesin itkemään =) (mistä oikeastaan sain päähäni sen, että voisin olla raskaana...). Muuten saatiinkin aika kivasti hommia jaettua ja sovittua, mutta häävalssi ja -marssit tuottavat totista päänvaivaa.
Juupajuu. Nyt taidan jatkaa kotihommia!
t. Pyry
Villis, pahoittelut, tiedän miten se nega vie mielen alas. Mutta todellakin siinä on vielä päiviä aikaa. Jokuhan täällä just kertoi yli 40 päivistä ja monesta negasta ennenkuin plussa näkyi. Eli ei tätiä,vielä toivoa.
Pyry, vähäks ihanaa suunnitella häitä. Minä ainakin aikanaan nautin todella. Meillä miehen kanssa yleensä menee niin, että minä esitän vaihtoehdot joista tykkään ja hän sitten valitsee niistä. Oli se sitten häämarssi, tapetin väri tai vauvan nimi. Meillä on niin samanlainen maku, että tuo toimii meillä. Nauti tästä suunnitteluajasta, koska itse juhla on kuitenkin niin lyhyt ja menee hujauksessa.
Tänään olen taas saanut rästitöitä tehtyä. Meillä oli koneella hirveä määrä valokuvia kahdelta vuodelta eri kansioissa sekaisin. Järjestelin ne ja tallensin kahdelle levylle, joista toinen lähtee teetettäväksi. Inhoan katsella kuvia koneelta, haluan ne paperikuvina kansioon. Teen myös lapsille omia kansioita heidän kasvuvaiheistaan ja he saavat kansiot mukaansa kun muuttavat kotoa. Helpotti kun tuonkin homman sai pois, koska koko ajan tulee uusia kuvia.
Kävimme myös miehen kanssa hiihtämässä pitkä lenkki ja lapset oli samalla luistinradalla. Nyt on ihana olo juoda kahvia takkatulen edessä.
Meillä on jo aloitettu joka toinen päivä systeemi ja huomenna alan tikuttaa. Olen myös mittaillut aamulämpöä, mutta ihan uteliaisuudesta seuratakseni miten oma keho toimii. Urheilenkin aina sykevyön kanssa, että voin seurata edistymistä.
Huomenna alkaa sitten taas työt kun koulun joululoma loppuu, johan tätä kesti 2,5 viikkoa. Oikeastaan kiva kun arkirytmi taas alkaa.
Säteitä lähetellen, Gringo kp 10/24-30
Minäkin viimein raahaudun paikalle.. Meni tämä viikonloppu taas niin nopeasti ja eilenkin oli vieraita, niin kone pysyi harvinaisen monta päivää kiinni.. (kun en minä viitsinyt olla se, joka ei kestänyt ilman... ;D)
Ihan ensiksi se oma napa, kun sitä jo kyselitte.. ;D Eli torstaikos se oli, kun sain sen plussan ovistesteissä (tai sinne päin).. joo. No, yksi tikku oli jäljellä ja perjantaina testasin vielä. Tulos hieman hämmensi, sillä taas tuli 2 viivaa. Se itse testiviiva ei mielestäni ollut yhtä vahva kuin edellispäivänä, vaikkei sekään siis silloin torstaina kaikista vahvin ollut. Mutta tämä oli siis selkeä viiva, ja samalla lailla kuin edell.päivänä, toisesta reunasta paljon haaleampi. OIkeastaan tämä jälkimmäisen tapauksen viivan toinen reuna oli enempikin haamu, mutta toisesta reunasta kyllä ihan selkeästi viiva. Mutta haaleampi tosiaan kuin edellisen kerran ja huomattavasti vaaleampi kuin kontrolliviiva.
Eli eipä tuostakaan taas kauheasti viisastunut. Vaikka testailuhan pitäisi lopettaa ekaan vahvaan viivaan, mutta kun en ollu niin varma sen ekan viivan vahvuudesta... no, arvoitukseksi jäi, että olisko lauantaina tullut sitten vahva viiva vai ei mitään. Tikut loppui, niin en voinu testata. :/ Uskotaan nyt sitten niin että se torstainen oli se " oikea" , se sopisi ainakin kierron pituuden mukaan (oli 16/27) semmoiseksi.
Jep. Ja minä joka vannoin että housut pysyy sitten loppukierron jalassa, oli perjantaina niin täpinöissään, että mies kellistyi -tällä kertaa ehkäisyn kanssa ;D ;D ;D Hullua puuhaa. Olisi ollut oiva tilaisuus " varmistaa" tilannetta, mutta tämä hullu kaivaa varmuusvälineet esiin... ;D No, täällä epätoivoinen tytöntoivoja vaan...
Sellasta siis omaan napaan. Nyt on siis kp19/27 menossa ja reilu viikko jännäillään, miten käy. Toivotaan parasta.
Joo. Se saa riittää omasta navasta. Nyt sitten muiden kuulumisiin, jos enää niitä muistan..
Villikselle pahoittelut negasta!! :/ odotellaan nyt kuitenkin vielä...
Mirolinukselle harmittelut, että tanssimiset meni sivu suun!
Riikalle *tukistaa tätiä*
Pyry, mukavia häävalmisteluja (nehän on ihan KOHTA!! iiki!) ja toivotaan, että ne 2 viivaa sinnekin pian piirtyis.. JA jos testejä kerran on kaapissa, niin saapihan sitä testailla, jos siltä tuntuu.. ;) Meilä oli häävalssina se perinteinen Akselin ja Elinan häävalssi. :) Oih, tulee muistot mieleen..... " kauuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaan katsoin sinua syvälle silmiiiiiin...." *hoilottaa*
Venlastakin oli kiva kuulla! :) Kaikkea hyvää raskauteesi! :)
Gringolle ovisbongailuja ja tsemppiä meneillään olevaan kiertoon!
Vieläkö oli joku....? Ei muista tämä lahopää nyt joten palaan takaisin, jos joku unohtui... ;) (ja varmaan muutenkin palaa taas häiriköimään, kun kerran tämän koneen auki taas sain... ;D)
Mukavaa sunnuntai-iltaa ja plussasäteitä!!!
-Jedelede
ps. Aivan ihana ilma ollut täälläkin tänään, käytiin koko perhe kävelyllä ja nauttimasta talvisäästä ja pakkasesta! Tuli sitten mieleen, että siellä se Kathy nyt lekottelee hieman lämpimämmissä oloissa parhaillaan...... ;)
Gringollehan piti kommentoida, että minä kanssa tykkään, että kuvat pitää olla paperiversioinakin. Molemmille lapsille olen valokuvia laittanut albumiiin ja taitaa olla jo toiset menossa, kun olen aika ahkera kuvaaja..... ;D Minä järjestelin myös koneella noita kansioita ja kävin tilaamassa vaivaiset 300 kuvaa paperille vasta.... :O eikä siinä ollut edes kovin pitkän ajan kuvat! Seuraava projekti oisi sitten järjestellä ne kolmeen eri kansioon (meille yhteinen, sitten molemmille lapsille omat). Edellinne satsikin on laittamatta. Eli n.puolen vuoden kuvat. Onneksi niissä sentään lukee päivämäärät takana (tai ainakin koneelta ne löytää) niin voi sitä kautta palautella mieleen, että minkähän ikäisiä lapset mahtoi ollakaan... kummasti sitä unohtaa! ;) Olen myös ajatellut, että nämä albumit lapset saavat sitten aikanaan itselleen ja kiva niitä muistoja on tallentaa ja katsella. :)
Minäpä nyt sitten vihdoin tänne kirjottelen.. Olen jo kauan teidän keskustelujanne seurannut, mutta enpä ole saanut kirjoitettua mitään.
Ekaksi täytyy kyllä sanoa, että on aivan ihana huomata että on olemassa noin kannustavia ihmisiä kuin te. Hyvä siis että on tälläinen palsta murheiden ja ilojen purkamiseen olemassa.
Itsellä (ja miehellä tietenkin) myös siis vauvakuume nyt syksystä asti ollut päällä, marraskuussa aloitettiin kunnolla yritys, kun otettiin kuparikierukka pois..
Ennestään mulla on 3-vuotias poika, edellisestä liitosta. Nyt siis haaveilemme ensimmäisestä yhteisestä. :)
Kaksi kuukautta yritystä on kulunut, mikä on kyllä hyvin lyhyt aika, mutta odottavalle pitkä.
Sitä jotenkin kuvittelee että tuleehan se toinenkin " helposti" kun ensimmäinen tuli ihan kerta laakista. Eipä se taida niin helppoa aina ollakaan, mitä olen keskusteluja seurannut. Voin vain kuvitella miten vuosien yrittäminen voi olla raskasta. Toivonkin kaikille voimia!
Meillä alkaa olla piina-ajat käsillä taas, kun kp 23/29-30 menossa. Taas sitä kuvittelee kaikennäkösiä oireita itselleen.. On rinnat tosi arat, mahaa jomottaa, hermot menee, päätä särkee jne... :) Varmaan tuttua meille kaikille..
Viime kierto oli kyllä outo, kun tuli vaan muutaman päivän vuoto, yleensä kestää n. 5 päivää. Voi tietty johtua siitä kierukan pois otosta. Testejä ja rahaa paloi useampi.. Aina vaan negaa.. No mutta, en lannistunut. Uutta matoa koukkuun vaan!
Tässä kierrossa yritystä on ollut n. joka toinen päivä, toivotaan että tämä on riittänyt hyvin..
No niin tässä nyt oli hieman minun elämästäni, palaan asiaan :)
Onkos muuten muita samassa kierron vaiheessa olevia, että voitaisiin yhdessä piinailla?? :)
Hyviä sunnuntai-illan jatkoja kaikille ja alkavaa viikkoa!
kyllä oli ihanaa nukkua pitkään tänään ja muutenkin väsytti ku pukkaa vähän flunssaa.. joo nyt on sitten tilattu aika lääkärille ja pari viikoa pitää ootella ku pääsee...kp jotain 60 jo ja nyt vaan oottelen sit sitä aikaa...sais vähä selvyyttä tilanteeseen...
ma alkaa sitten työt uudessa työpaikassa..tai olin sielä jo ke ja to sijaisena mutta eri osastolla.. eli ma alotan työt henk.koht.avustajana.
Mutta mukavaa vloppua kaikille ja paljon +säteitä