SYYSSÄTEIDEN pitkä viikonloppu
[color=red]Tervehdys!
Enpä löytänyt meidän pinoa vielä mistään.. Mukavaa loppiaiperjantaita kaikille!! Työviikonloppu taas edessä, joten palstailu jäänee vähemmälle. Laitoin kuitenkin saman tien pinon koko pitkälle viikonlopulle.
Joten moikkelis ja nautiskelkaa läheisistänne!
Riika
Kommentit (26)
Tervetuloa tosiaan Leenulle mukaan joukkoomme kirjavaan!!
Toivotaan, että tärppi käy sulle nopeemmin kuin mulle on käynyt :)
Gringo&Pyry, sori kun sotkin teidät, siis Pyryhän se tietenkin niitä häitä suunnitteli, ja Gringo muisteli omiaan... meni jo ihan sekaisin pikkupäässäni teidän nimet. Mut anyway, Pyrylle IHANAA HÄÄSUUNNITTELUAIKAA, ja Gringolle hyvää tsemppiä oviksen bongailuun. Ja työiloa taas nyt lomien jälkeen!
Ps. Minäkin kävin tänään hiihtämässä, ja sen jälkeen vielä pitkällä lenkillä koirulin kanssa -> olen todella ylpeä itsestäni :)
Ensinnäkin; LEENULLE tervetuloa joukkoon!! :) Rohkeasti vain mukaan keskusteluihin (joiden taso-ainakaan allekirjoittaneella-on välillä...hmm.. sanotaanko että mielenkiintoinen...;D)! :) Mukavaa saada tosiaan uutta (hmm..verta on ehkä huono ilmaus tällä palstalla) väkeä joukkoomme, kun aikamoinen k ato tuonne odotuspuolelle viime aikoina on käynyt! Ei sillä, kyllähän sitä sinne itse kukin tahtoisi mahd.äkkiä! Mutta, leenu sinulle myös paljon niitä kuuluisia PlussaSäteitä!! ++++tuulet jatkakoon puhalteluaan... :)
Olivia, joo.. nauratti itteänikin toi " varmistelu" kumien kanssa... :D Tässä vaiheessa ainakin vielä. Jos tässä vielä pitkään kestää, niin voipi olla, että hiiteen tyttötekniikat ja anti mennä vaan.. Mutta kaikkea pitää kokeilla! Toivotaan vaan ettei meillä oltu liian aikaisin liikkeellä, mutta kun odotin niitä ovisviivoja jo päivää aikaisemmin (nää mun olettamuksethan tiietään...). Joka tapauksessa, mieli teki olla ilman, mutta pysyin lujana, en mä näin äkkiä haluu luovuttaa. Nimim.Epätoivoinenko? :D
Nonnii.. mut nytten hetkeks miehen seuraan ja sitten kattomaan csi miamia. :) Öitä kaikille ja palaillaan huomenna!
-Jede
Pikainen pinoutuminen tännekin puolelle.
Pahoitteluni Villikselle negasta. Tiedän tunteen, että se kamalaa. :( Mutta ei kun uutta yritystä seuraavaan kiertoon sitten....
Jedelede, olit käynyt tuolla odotuspuolella kirjottelemassa. Ainakin minun puolestani kävisi se, että sen esittelylistan sinne teet. Itse en sellaista varmaan osaisi tehdä ja aikaakaan ei olisi. Toivottavasti pian siirryt sinne emoilemaan! Ja KAIKKI muutkin tietysti! Hym... ei tullut itselle mieleen tuollainen tytön teko, kun yritys oli päällä. Itsekin salaa toivon tyttöä, mutta luulen että pikkumies sieltä on tulossa.
Kirjottelehan Venla tuolla odotuspuolellakin! Kiva olisi... Toivotaan että siellä pian jo te kaikki muutkin!
Tervetuloa uudelle jäsenelle mukaan! (meni nikkisi ohi, sorry...)
Omasta navasta. Oltiin maanantaista perjantaihin pojan kanssa vahemmillani käymässä ja matkat junalla mennen tullen menivät hyvin. Poika myös innoissaan, kun sai isovanhemien kanssa touhuta ja kun siskonikin oli siellä lastensa kanssa, niin leikittäjiä riitti. Sain itse levätä jopa, mikä ihanaa.
Pahoinvointia on ollut taas välillä ja vessanpönttö on taas tullut tutuksi. Muutama päivä on ollut taas ns. normaali olo ja on ollut ihanaa syödä! Maha alkaa jo näkyä ja äitiyshousut kaivoin esiin. Ne ihanat, kun eivät purista. Ei silti menevät normaalitkin housutkin jalkaan vielä.
Nyt ei irtoa muuta, toisella kerralla enemmän kommentteja muiden asioihin. (pahoitteluni) Nukkumatti jo kutsuu luokseen...
PLUSSATUULIA kaikille tasapuolisesti!
Kidelma (huomenna 14 rv jo!)
Kiva että joukkoonne kirjavaan mukaan mahtuu.
Tosin kaikkihan me mielellämme varmaan olisimme myös siellä odotuspuolella piakkoin.. :)
Jedelede: Juu, yritän tulla keskusteluihinne mukaan.. Ja tosiaan, kun olen teiän juttuja täs jo jonkin aikaa lueskellu, ni aika mielenkiintosta juttuu lähteny ja monet naurut saanut :D
Nyt kuitenkin sänky odottaa, ja pakkasen vilvoittamat peitot!
Hyvää yötä, kauniita unia ja plussan kuvia!
Ainii, katsottiin muute just Onnen varjot elokuva, se oli mun mielest aika hyvä. Mies ei tainnu oikee vaa syttyä siihen..
Surullinen aihe, mutta niin todellinen. Kannattaa kattoa :)
Jedelede: Kylläpä teillä on varsinainen tyttötaktiikka tosiaan menossa, kun jo kumit kaivoitte esiin sitä varmistellessa, huisia. No toivotaan että tärppi olisi käynyt ja että tyttötakniikka olisi sitten myös tuottanut tulosta :)
Gringo: Tosiaan nautihan kunnolla noista hääjärjesteltyistä, sillä se hääpäivä tosiaan menee sitten aikamoisella vauhdilla. Meillä musiikkivalinta ei juuri tuottanut vaikeuksia, itse olin jo aikapäiviä sitten päättänyt, että häävalssina on " Häävalssi" , ja eipä miehellä siihen juurikaan valittamista ollut. Puvun etsintä olikin sitten jo toinen juttu, mutta kun tarpeeksi kauan etsi, niin löytyihän sekin :) Joko sulla on puku hommattuna, vai jätätkö ihan viime tippaan siltä varalta, että pitää varata tilaa mahdolliselle masuasukille???
Täällä on tän päivää pohdiskeltu hyviä seikkoja, jos ei vieläkän tärppi käynyt. Eli onpahan enemmän aikaa maksaa lainaa pois (pah, sanon minä, mutta pakko ajatella positiivisesti) ja toisaalta, oishan se vauvallekin parempi (??!!) jos tärppi kävisi vaikka vasta huhtikuulla, jotta syntyisi alkuvuodesta eikä ihan lopuvuodesta. Nojoo, nämä nyt on tällaisia epätoivoisen yrityksiä saada väännettyä täysin oireettomasta olosta jotain positiivista :I Niin, tai ei nyt 100% oireetonta ole ollut, kun vatsaa on kivistellyt välillä aika kovaakin oikealta ja alhaalta. Mutta en uskalla noitten kipujen varaan paljon toiveita elätellä... kp 30 taitaa olla menossa (/36-59)
No nyt unten maille että jaksaa aamulla taas töihin...
-Olivia ♥