TOUKOtoiveiden viikonloppupino
Kommentit (26)
Ei oo Kaatopaikka vaan vastaava paikka Nokialla. Ja tietysti tosi hieno paikka ;)
Ulkoiltiin koko perhe ja käytiin juomassa ulkokaakaot kahvilan terassilla. Ihan keväinen fiilis, kun aurinko paistaa!
Kuuliko kukaan uudesta tutkimuksesta, jonka mukaan aikaisin aloitettu marjojen ja juuresten syöttäminen pikkuvauvoille lisäisi ykköstyypin diabeteksen riskiä? Hurja väite, tosin tukee sitä WHOn suositusta 6 kk imetyksestä. Eikös diabetes ole Suomessa muutenkin yleinen sairaus muihin maihin verrattuna ja täällä nimenomaisesti kehoitetaan aloittamaan kiinteät perunalla, esim. Briteissä vastaavasti suositellaan riisillä aloittamista. Kaipa noita tuloksia on kuitenkin ihan hyvä miettiä, ei niitä turhaan tehdä.
Meppe, valittelin Lindexin mammavaatteiden koista. Mulla on käytössä miehen veljen vaimon Lindexistä ostamat mammalappuhaalarit kokoa S ja olen 177 pitkä ja painoakin reippaasti yli 70 kg ja hyvin mahtuu. Ihmeellistä, yleensä nimittäin käytän aina L-kokoa. Kannattaa siis vähän mallailla, eikä katsoa vain sitä kokolappua. Oliko muuten mammavaatteet alessa? Pitäisi mennä hankkimaan uudet housut.
Eipä tämän kummempaa. Kiva, että Pampulan perheessä kaikki hyvin! Ja kaikilla muillakin.
elli 19+4
Tultiin just tytön kanssa ulkoa, ihanan raikas keli ja saatiin punaiset posket.
Joku muukin oli lämmintä kaakaota nauttinut, niin mekin kun isi on pitkän päivän töissä.. ihanaa tuo Dumlekaakao! =)
Hitsi kun en muista aina kuka kirjoittaa mitäkin, mutta meillä kanssa miestä ja tyttöä naurattaa kun vauva potkii niin että näyttää kuin kuopisi tietänsä ulos mahasta..
Masuun ei oikeastaan uutta, ihanaa olla vielä pienikokoinen, sitä ankkakävelyä varmaan saa ruveta lopussa taas harjoittelemaan..
Pikku-milli, toivottavasti ei kuitenkaan tenojen kanssa.. ;)
Mutta nyt syömään tuoretta porkkanaleipää, nami!
pid ja Myttynen 22+1
kiitos vinkistä ellli28 (meniköhän oikein)
paidat niitä ongelmia lähinnä tuottaa kun noi rinnatkin jo niin isot että kaikki paidat on sellasia napapaitoja. ja mulla kun tuota pituutta on se 185cm ja painoakin sellaset 90kg tällä hetkellä! ei tykkäis kaavuissa kuiteskaan kulkea kun noi isojen tyttöjen vaatteet yleensä sellasia on ja miesten vaatteet ei kiinnosta. täytyy vaan olla tarkkana kaupoilla ja toivoa että tekis löytöjä.
meppe81 ja ruoto23rv
meppe81: Mulla on just päinvastanen ongelma: en löydä mistään tarpeeksi pieniä äitiysvaatteita!! Olen ihan normaalipituinen, mutta hirmunen luikku, ja nyt kun tarttis suurempaa vaan tosta mahan kohdalta niin heti on s-koon vaatteet leventynyt myös rinnan ja pyllyn kohta. mur. Olenkin alistunut kohtaloon ja suosiolla kuljen persuksista lököttävissä housuissa. Eihän tämä tila onneksi ikuisesti kestä niin kaapuillaan nyt sitten... :-P
Tänään en ehdi enempää koneilemaan kun pressanvaalit aiheuttaa hässäkää töissä, mutta omaannapaan ei mitään uutta.
stellis&vote 22+6
pikku-milli, jos saan udella niin onko kaatopaikka kyseinen keilarata?
hienopaikka meinaan?
ei pakko kertoa!
meppe taas!