Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä sellaisia henkilöitä, joiden työnkuvaan kuuluu tai on kuulunut

Vierailija
06.01.2006 |

perheiden/perhetilanteiden arviointi työparin kanssa? Minulla on sellainen työ, ja ongelmani on seuraava:

Olemme hiljattain työskentelyn aloittanut työpari ja molemmilla on eri ammatti ja erilaiset työhistoriat. Ihmisinä tulemme hyvin toimeen. Mutta tämän henkilön työote on paljastunut yltiöpositiiviseksi, eli hän näkee jokaisessa -erittäin vaikeassakin- perhetilanteessa uuden mahdollisuuden. Siis sehän on hyvä asia, mutta hän näkee mahdollisuuksia jotka eivät ole missään tapauksessa realistisia. Lisäksi hän ummistaa silmänsä esimerkiksi väkivallalta, päihteiden käytöltä yms. Ja suoraan sanoen häneltä puuttuu lähes täysin sellainen " maalaisjärki" monissa tilanteissa. Yhteistyömme on muodostunut minulle ahdistavaksi.

Mitä asialle voisi tehdä? Kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantapasta olen töissäni huomannut kun munkin historia on aika moinen,niin pystyn näkemään esim.erityislasten ongelmat eri näkövinkkelistä kun joku muu,joka pitää vaan lasta vaikeana ja ärsyttävänä.No joo tää oli tällanen huono esimerkki.Mutta juttele jonkun muun pomon tms kanssa

Vierailija
2/2 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota siellä puheeks asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla