Myönnätkö olevasi kateellinen?
Minä olen. Jos joku on laiha ja hyvähampainen. Ville Valon tyttöystävälle olen myös vähän kateellinen, mutta koska Ville on niin paljon matkoilla,ei sekään kivaa ole...Mutta tavarasta, autoista, taloista en ole kateellinen.
Kommentit (13)
luulin ettei ne tykkää musta, mutta ymmärsin että ne vanhat akat on kateellisia!
naapurin ihanasta miehestä!Se tekee kotitöitä ja hoitaa lapsia.
, mutta en materiasta.
T.raskaana oleva (nyt mullekkin ollaan kadeja :(
Olen todella tyytyväinen että; Minulla on katto pään päällä, en näe nälkää, kutakuinkin terveet lapset, ystäviä, vanhemmat, appivanhemmat, isoveli, talous ihan ok...en ole kateellinen!
Vielä ei ole vastaan tullut ihmistä, jonka elämän haluaisin ennemmin kuin omani : )
Katsokaas kaikilla meillä on ristimme kannettavana, ei ne hyvät hampaat tai laihuus auta onnelliseksi tulemisessa.
mutta naamasta näkee...myönnä pois!
Myös materiasta! Mutta ei tämä häiritse elämääni. Osaan myös iloita vilpittömästi kavereiden puolesta vaikka olenkin kateellinen. (kaveri oli raskaana, minä en vielä. Kaverilla paremmin tienaava mies ja sellainen iso asunto jonka minäkin haluaisin)
Ja tiedostan ja olen onnellinen asioista jotka minulla on tosi hyvin, ja joista minulle ollaan ehkä kateellisia.
En saata joskus edes tavata ihmisiä, joilla on kaikki hyvin kun minulla
menee päin peetä. En ole syntynyt kultalusikka suussa, mutta omapa
on elämäni loppujen lopuksi.
Kenellekään muulle en ole kateellinen.
olen kateellinen oikeasti älykkäille ihmisille.
Tunnen kateuden pistoksen milloin mistäkin. Mutta välejä en tämän takia katkaise, vaan yritän hyväksyä tilanteen. Ajan mittaan sitten se kateuskin hälvenee.
Kateus voi olla myös positiivista ja auttaa ihmistä saavuttamaan haaveensa!