Olen koukussa unilääkkeisiin.
Olen taas sortunu syömään iltaisin kahmalokaupalla unilääkkeitä. Nyt ne on loppu ja ahistaa. Miten saisin normaalit nukkumishommelit pyörimään?
Kommentit (35)
siis nukahtamislääkkeissä. Mutta ei FYSIOLOGISTA niinkuin monet rauhoittavat ja unilääkkeet tekevät (=fyysisiä vieroitusoireita)
voisi auttaa myös vieroitusoireisiin
Tenoxit mm.on bentsodiatsepiini ja nukahtamis lääke.Vierotus oireet on tosi pahoja jos on isot annokset ollu.Mulla loppu lääkkeet seinään kerran ja sain kramppeja onneks mies vei mut sit päivystykseen.
ku aamulla otin 20 mg diapamia, päivällä samat ja illalla vielä diapamit ja imovanea päälle. joskus pööin myös äidiltäni opamoxeja omien mömmöjen päälle. itse en tiedä, kuinka paljon lääkkeet on olemukseeni vaikuttaneet/kuinka paljon vaikuttavat. Kuitenkin luulen, että maallikko ei edes tajua, että olen tällainen hörhö.
ap
koettu on nukahtamislääkkeiden FYSIOLOGINEN riippuvuuskin. 2 päivää sen jälkeen kun olin lopettanut ylenpalttisen käytön, tuli kramppi, vieroituskouristus.
Vierailija:
Kuitenkin luulen, että maallikko ei edes tajua, että olen tällainen hörhö.ap
t. 24, se 30 tabl päivässä käyttänyt
Mulla oli masennus, johon liittyi tosi pahoja ahdistuskohtauksia. Sairauteni yhteydessä hoksasin, kuinka näppärästi kaikkia paha olo ja stressi häviää bentsoilla. Nyt taas, kun töissä oli vähän rankempi jakso, menin työterveyslääkärille ja sain unilääkkeet. Siitä se sit taas lähti. Samanlaista on viinan kaa. Siis mulla.
ap
onko teille koskaan tarjottu julkiselta puolelta pitkäaikaista terapiaa hoitomuotona? Jotenkin arveluttavaa suomen terveydenhoitolaitoksilta ensimmäisenä iskeä kauhea lääkearsenaali käyttöön.
Tämä selityksenä, miksi annoskoot voivat olla suosituksia korkeammat.
Kyl niitä lääkkeitä aina jostain saa. Ja ainaki mä teen aina niin, et ku lääkkeitä on, syön ne nopeesti, suurina annoksina. Sit kärvistelen ilman, kuten nyt.
ap
Olisiko siinä mennyt reilu vuoden päivät reipasta käyttöä.
joten sieltä on mullekin jokunen tabu ja knowhow' ta kertynyt.
Lapsen " hoidin" 2-vuotiaaksi lääketokkurassa.