Tarvitsetko rahaa jouluksi?
Tekisi mieli auttaa jotakin näin joulun alla, sillä on jotenkin paha mieli, että jotkut eivät välttämätt pysty jouluna mitään hankkimaan lapsilleen
Kommentit (53)
Onneksi sentään on peruna ja porkkanalaatikkoa. Vanhemmiltani saadaan palanen kinkkuakin.
Lapselle sain lahjan tehtyä, mutta miehelle ei nyt ollut varaa ostaa mitään. Sovittiin että sitten vasta uuden vuoden tienoilla juhlitaan omaa joulua, mutta olisi kiva ostaa edes alushousut tms pientä.
eli että raha tulee samantien.. muuta tiliä minulla ei ole...
uskon kyllä että raha tulee tarpeeseen :) Valitettavasti minun apuni on vaan pieni, kun itselläkään ei hirveästi rahaa ennen kuun loppua, mutta edes vähän joulumieltä :)
T. 13
mutta onneksi muita auttajia löytyi..
ja olisi kiva saada jotain jouluksikin ja olen siis työtön
Varattomat hakee oikeista paikasta apua ja niiööä joilla halu auttaa niin käyttää virallisia ja LAILLISIA keräyksiä!
Auttaako 5 euroa mitään vai pitäisikö olla enemmän?
T. 13
ja ei ole lapsia eikä miestä
nelonen
Antais tuommosille kuin kunnon potkun perseeseen ja sterilisaation! Itse autan montaakin oikeasti apua tarvitsevaa Afrikassa (3 kummilasta siellä). Te, ette oikeasti raha-apua tarvitse. Itsrehillintää ehkä.
T. 26
En korrutoituneen maan itseaiheuttamaa kärsimystä kyllä suostuisi auttamaan
Ja mitä luulet sillä saavan? Jos laitat ilmoituksen että haluat auttaa, niin auta sitten niin että siitä on oikeasti hyötyä!
Tuliko raha tilille?
Valitettavasti vain noin vähän, mutta osta itsellesi edes jotain hyvää jouluksi! :)
T.13
joku auttaa täällä yksinäistä lapsetonta /miehetöntä naista. HALOO, ei ole mitään rajaa joidenkin ahneudella!
Mitä kautta ajattelit lahjoittaa?
Ottaisin kiitollisena avun vastaan.