Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallitko kumppanillesi masturbaation?

Vierailija
05.01.2006 |

Siis annatko hänen masturboida? Koetko sen loukkaavana?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kysymys?

Vierailija
2/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi hyvällä jos mies alkaisi kyselemään minun itsetyydytyksistä ja kokisi ne loukkaavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisin päin myös. Eiköhän se ole perusoikeus.

Vierailija
4/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siksi, että olisin välttämättä hillitön pervo, vaan siksi, että ihan normaali asia kyseessä ja henkilökohtainen asia. Ei pidä loukkaantua toisen itsetyydytyksestä. Ei tarkoita ettei halua seksiä sun kanssa.

Vierailija
5/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä loukkaavaa siinä on jos masturboi yksinään? Mä ainakin teen sitä nimenomaan pääasiassa yksin kun mies ei ole paikalla " helpottamassa oloa" Samoin mies esim. mun menkkojan aikaan.

Vierailija
6/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi tajuta miksi sen pitää alkaa vatkaamaan itteään just ku mä meen sänkyyn että alkasin nukkua. Mies siis ollut yleensä jo tunnin siellä.

Vierailija
7/11 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi jotenkin " vahtia" ? Joskus saatan kysyä, että oletkos viime aikoina puuhaillut paljonkin, ihan huvikseni ja leikilläni, ja koska on tavallaan hauskaakin tietää toisesta jotain niin yksityistä, jota ei varmasti kertoisi kenellekään muulle:)

Vierailija
8/11 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis annatko hänen masturboida? Koetko sen loukkaavana?

Vierailija
9/11 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pettämistä

Vierailija
10/11 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä anna mieheni masturboida. Sitä varten olenkin vaatinut häntä pukeutumaan töihin munasuojukseen, jonka lukkoon minulla on avain. Näin säästyn myös turhalta päänvaivalta, että pettääkö mieheni minua töissä ollessaan. Suosittelen. Ja kotiin palatessaan mies onkin jo ihanan himokas ;)

Vierailija
11/11 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en kyllä anna mieheni masturboida. Sitä varten olenkin vaatinut häntä pukeutumaan töihin munasuojukseen, jonka lukkoon minulla on avain. Näin säästyn myös turhalta päänvaivalta, että pettääkö mieheni minua töissä ollessaan. Suosittelen. Ja kotiin palatessaan mies onkin jo ihanan himokas ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi