NETT@:)
Kommentit (7)
Mä nostan tätä viestiä, jottei huku muitten viestien sekaan..
Kai sä vielä jonain päivänä tän löydät..:)
Olenkin monesti miettiny mitä sulle kuuluu ja yrittäny etsiä sua täältä. Joten kiva kun huhuilit! Ja ONNEA tosi paljon myös teille kaikille kauan odotetusta nyytistä! Tai eihän se enää mikään pieni ole...
Mä olen enempi pyöriny huhtihippusten suljetussa ryhmässä ja nyt viime viikkoina eksyin tänne taas.
Juu sain siis mieheni pään käännettyä vielä yhteen lapseen ja päätettiin että saa tulla kun on tullakseen. Uusi tulokas yllättikin nopeudellaan ja ikäeroa pienille olisi tulossa 1v 2kk.
Kakkonen on ollut oikein aurinkoinen rakkauspakkaus ja oppinut nopeasti asioita isoveljensä perässä nyt mm kävelee tuen kanssa 8 kk. Isoveli myös ottanut ilolla pikkuveljen elämäänsä. Jos oikein haluaa valittaa niin yöt on edelleen huonoja. Kakkonen on mammanpoika ja uni maistuisi vain äiskän kainalossa.
Uusi raskaus " mennyt siinä sivussa" ei ole paljon ehtinyt raskausviikkoja laskemaan nyt niitä on 14+. Alkuun oli jonkin verran pahoinvointia ja edelleen vaivaa väsymys. Mutta silti nautin taas kaikesta ihan täysillä ja synnytystäkin odotan innolla.
Kerros nyt miten sun raskausaika meni ja miten pojan kanssa nyt. Mitä suunnitelmia äippäloman jälkeen. Mun äitiysloma loppuu näillä viikoilla ja pidän vuosilomia ja sitten pari kuukautta hoitovapaata ja sit äitiyslomalle eli en mene tässä välissä enää töihin.
Oli kiva kuulla sinusta!
Netta
sulle laittaa viestiä mut mun läppäristä hävis koko ajan yhteydet joten ei onnistunu. Mut onneks vihdoinkin löysin tän!
Kiva että löysin sinut.On kiva vaihtaa kuulumisia jonkun " tutun" kanssa täällä,vaikka en periaatteessa kyllä tälle puolelle kuuluisi,ku en ole enää raskaana,mut ei kai sillä ole niin väliä..
Mun raskaus sujui tosi hyvin, lopussa pieniä ongelmia,mut ei sen vakampaa sit.Poika on tosi ihana ja hyvin meillä on mennyt,yöllä välillä valvottu,mut eipä toisaalta tää vauva aika oo pitkä että kai sitä saa taas joskus nukkua..:)
Jään hoitovapaalle kun äitiysloma päättyy,en mä raski vielä poikaa hoitoo viedä.Mikä sen parempaa lapselle kuin olla kotona.
Kyllä meillekkin vielä ainakin yksi lapsi tulee,jos luoja suo vaan.Pitäshän pojalle leikkikaveri saaha.
Mitenkähän voisi vaihtaa vaikka sähköpostiosteitta niin voisi vähän paremmin keskustella,kun ei viittisi ihan tänne kaikkien nähtävillekkään sitä laittaa???Sinne voisi vähän tarkemmin kertoa kuulumisia,tänne koitan laittaa vaan ympäripyöreesti.Olisko mitään ehdotuksia?onks enää mitään reaaliaikaista chattiä??
Äskeinen viesti pääsi karkaamaan en oo käyny melkein vuoteen täällä...Aloinpa toissa iltana kattoon löytäisinkö sinua täältä ja niinhän mä löysin..ONNEA TOSI PALJON,teille on tulossa taas perheenlisäystä :)
Meille syntyi pieni poika toukokuussa ja se on aivan IHANA poika melkeinmpä pelkkää hymyä koko päivän:) Yöt meillä on kyllä kans ollu vähän huonoja,mutta siihenkin on tullu pikkuhiljaa parannusta, ku aloin tekeen päivistä säännöllisen rytmin mukaisia.(yhteen väliin yötkin oli niin hyviä ettei heränny kertakaan tai korkeintaan kerran,mut jossain vaiheessa siihenkin tuli muutos..)Mutta MITÄS SULLE KUULUU??