Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiusataan taas töissä

Vierailija
21.12.2022 |

Ei ole eka kerta mutta nyt tässäkin paikassa. Olen siis määräaikaisena, joka päättyy pian ja jatkoa ei tule. Sen jälkeen kun tuli tieto, että jatkoa ei tule kukaan työkavereista ei edes tervehdi, tiuskii vain, pomo kyttää ja pistää tekemään kaikki paskatyöt. Harmittaa kyllä kun vikoja työpäiviä ei voida olla ees kivoja :/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa ne

Vierailija
2/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkäise ainakin tolua tai vastaavaa kahvikuppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kiusaava, omaa etuana vahtiva eläin. Koeta kestää.

Vierailija
4/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö katsoa peiliin jos noin on :D

Vierailija
5/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS ? olisko työkavereissa vai ittessä vika.

Vierailija
6/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksä ne p....leet!

Vierailija
7/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kepposet, räjäytät vaikka yöllä jonkun niiden auton yms. 

Vierailija
8/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö katsoa peiliin jos noin on :D

No mitähän sieltä näkyis sit? Heillä on nyt vahva ryhmähenki valloillaan mutta kyllä se siitä rapistuu kun lähdet ja pitää etsiä uusi dissattava. Nämä on psykologisia juttuja ja jotenkin he saavat kohtalostasi nyt paremmuuden tunteita. Ota saikkua?

Vierailija
9/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut onneks koht pääset lätkimään sielt! Jotkut ihmiset nyt on vaan mulkkuja eikä sille voi mitään. Eipähän sulla ainakaan jää ikävä työpaikalle :D

Vierailija
10/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sellanen asenne työelämässä että en ala liikaa kaveeraamaan kenenkään kanssa, lähimpien kollegoiden kanssa voi kyl jutella työasioita ja niitä näitä. Mä teen asiakkaiden toimitiloissa töitä, ja vuosien mittaan on paikat ja kollegat vaihtunut moneen kertaan, niin ei kannata kiintyä liikaa yhteen paikkaan ja ihmisiin, kun siirto uuteen paikaan voi olla taas joskus eessä! :)

Vierailija
11/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli?

Vierailija
13/13 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ajatus sellasesta super-tiiviistä työporukasta jolla käydään jatkuvasti kahvilla ja safkalla yhessä tiettyihin aikoihin. Ja ihmetellään kauheesti jos yks porukasta ei halua lähteä sillon 11.00 lounaalle. Kyllä siis hyvällä työporukalla toi nyt teorias menis.

Mut mä oon aika individualisti ja oman tien kulkija. Tykkään et saa ihan ite päättää omat tauot, ja mieluiten työskentelenkin yksin. Lähimpien kollegoiden tai asiakkaiden kanssa voi hyvin pakolliset small talkit ja jutut heittää, ei se oo niin ongelma :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi