Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko Reiman ei-tec talvirukkaset hyvät?

Vierailija
05.01.2006 |

Ostin lapselle Reiman talvirukkaset, jotka eivät siis ole reimatecit. Nämä näyttävät ' tavallisilta' siinä mielessä että ei ole sitä tarranauhaa joka kiristää rukkasen. Sellainen ' aaltoileva' kapea heijastinnauha on kämmenselän puolella.

Onko tällaisista kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös ja olin ihan raivona kun kaupasta varmistin että ovat varmasti tarpeeksi lämpimät (meillä oli syksyllä ne tec-rukkaset ja olivat aivat p**kat!! näpit jääkylmät aina) mutta silti ovat niin kylmät ettei voi pitää ilman villalapasta sisällä.

Tekisi mieli reklamoida reimalle, murr!

Vierailija
2/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin että vaikuttavat vähän ohuilta. Ostin ne siksi että halusin mustat hanskat enkä pidä tarranauhallisista, koska lapsen on hankala niitä itse pukea. Onneksi eivät olleet tuon kalliimmat, jos eivät kerran ole hyvät.

Kellää muulla vielä kokemuksia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan toistaiseksi ei ole tarvinnut laittaa lapasia alle, pojan käsi on ollut lämmin niissä. Olen positiivisesti yllättynyt! Rukkasen varren voi kiinnittää reima-haalarin hihassa olevaan kiinnikkeeseen mikä on tosi kätevä! Enpä osannut ennen tuollaista ominaisuutta kaivata mutta nyt arvostan sitä.

Tietenkin rukkanen kuin rukkanen käytössä litistyy ja ei ole sitten enää aikanaan niin lämmin.

Vierailija
4/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden käyttökerran jälkeen. Tosi paljon säästää työtä.

T: kolmen äiti

Vierailija
5/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa 6-vuotias eskarilainen susotuu pitämään niitä pihaleikeissä, vaikka isoveljellä tietty jo hanskamalliset talvikäsineet....

On tosi hyvät, kestävät ja todellisilla, kamalilla loskasäilläkin aika kuivat!!!!!!

Vierailija
6/6 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niiden pitäisi hengittää ettei hiestä kastuis? Eikä poika ollut kun n.tunnin leikkinyt normeja lumileikkejä.