Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta suhteesta?

Vierailija
05.01.2006 |

Asutaan eri kaupungeissa ja nähdään parin kuukauden välein. Kun nähdään on ihanaa ja kiihkeää, mutta mies ei halua puhua tulevaisuudesta sen kummempaa. Täytän maaliskuussa 32 ja olemme seurustelleet vähän yli vuoden tähän malliin. Tiedän joo, kysy mieheltä itseltään mitä meinaa mutta kertokaa kokemusta omaavat että tuleeko tästä mitään? Mitä mies oikein miettii? Ei halua puhua tulevaisuudesta mitään selkeää.

Nyt uudeksi vuodeksi kutsui luokseen ja olin ymmärtänyt, että tapaan miehen vanhemmat mutta vanhemmat olikin yllättäen (??) lähteneet juuri Lappiin eli emme vieläkään tavanneet. Nopeasti esitteli vain veljensä joka tuli piipahtamaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä etsii samalla naista, johon voisi rakastua.

Vierailija
2/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos teksisit yllätysvierailun tässä lähiaikoina hänen luokse? Mitä tykkäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi että olet tuhlannut aikaasi tuollaisen miehen kanssa, mutta minusta sinun kannattaisi tehdä eropäätös ja alkaa etsiä kunnollista miestä.

Yksi esimerkki onnistuneesta kaukosuhteesta:

Mieheni ystävä alkoi seurustelemaan naisen kanssa ja heillä on 400km välimatkaa. Mies ajaa naisen luo parhaimmillaan 2 x viikossa. Pari kk seurustelun alettua hän esitteli naisen lähipiirilleen ja nyt kun takana on suunnilleen vuosi yhteistä taivalta, nainen muuttaa samalle paikkakunnalle miehen kanssa.

Jos te olette olleet vuoden yhdessä ja olette vasta tuossa vaiheessa niin joko mies on k***pää huijari tai sitten toooodella hidas. Ja vaikka miehellä olisikin puhtaat jauhot pussissaan, mieti haluatko olla suhteessa jossa tutustut miehen läheisiin 7 vuoden kuluttua, yhteenmuutto tapahtuu 10-15 vuoden päästä, kihlaus 25 vuoden päästä ja lopuksi naimisiin jos kumpikaan ei ole kuollut vanhuuteen sitä ennen. (Lapset voit unohtaa heti kättelyssä)

Mieti mitä Sinä haluat ja toimi sen mukaisesti!

Asutaan eri kaupungeissa ja nähdään parin kuukauden välein. Kun nähdään on ihanaa ja kiihkeää, mutta mies ei halua puhua tulevaisuudesta sen kummempaa. Täytän maaliskuussa 32 ja olemme seurustelleet vähän yli vuoden tähän malliin. Tiedän joo, kysy mieheltä itseltään mitä meinaa mutta kertokaa kokemusta omaavat että tuleeko tästä mitään? Mitä mies oikein miettii? Ei halua puhua tulevaisuudesta mitään selkeää.

Nyt uudeksi vuodeksi kutsui luokseen ja olin ymmärtänyt, että tapaan miehen vanhemmat mutta vanhemmat olikin yllättäen (??) lähteneet juuri Lappiin eli emme vieläkään tavanneet. Nopeasti esitteli vain veljensä joka tuli piipahtamaan.

Vierailija
4/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koska miehesi kerran odottaa sinua neitseellisenä vuosia jossain kultajoella, niin yllättäisitkin hänet niin, että ensimmäisellä seksuaalikerralla annat hänen nähdä kuinka nuolet ja sekstaat toisen naisen kanssa, ja onnellinen miehesi vuosien selibaatin jälkeen pääsee mukaan?

Vierailija
5/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävi sitten ilmi että mies oli naimisissa.

Vierailija
6/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyeen päätty,mies ei ollu tosissaan,vain seksikaveria vailla silloin tällöin.Onneksi paljastu pian etten tärvänny aikaani kauemmin!!

Vierailija
7/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä muutenkin mukavaa...

ap

Vierailija
8/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo teidän touhu mitään seurustelua ole...

Vierailija
9/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei mitään tulevaisuudestakaan puhu.

Vierailija
10/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mies on ollu vähän epävarma mutta sitten lopulta suhde kääntynyt vahvemmaksi?

ap

Vierailija
12/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ehkä hieman ns sitoutumiskammoinen... tai sitten se mikä on yleistä vars miesten äideillä.. (anopeilla) että omistaa tosi vaativat/ oudot/ tiukat vanhemmat.

mun mies ei aikanaan mielellään vienyt mua kotiinsa koska äitinsä on niin kova utelemaan ja möläyttelee ties mitä ja arvostelee...

syitä voi olla vaikka kuinka paljon..

Vierailija
13/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka tekstarilla. Ilmoita mitä vastas niin analysoidaan yhdessä:)

Vierailija
15/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. analysoija:)

Vierailija
17/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian pitäisi olla selvä. Jos näkisi tulevaisuutta sun kanssa tai tahtois jotain syvempää, olisi jo pyytänyt sua asumaan kanssaan/kosinut tms.

Vierailija
18/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan tosi rakastuneita, niin kyllä sitä enemmän kuin pari kertaa kuussa halutaan nähdä...tai ainakin mulla on aina ollut niin.

Vierailija
19/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pyytänyt sua asumaan kanssaan/kosinut tms.

Vierailija
20/23 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitti tähän suoraan laittaa mutta tyyliin kulta mikä sulla on, ihan kun nyt mä olisin jotenkin outo kun kysyn tällasta... No ei ollut yllätys toisaalta. Tätä mä tarkotin just ettei siltä saa suoraa vastausta.

Olen ihan varma ettei ole muita naisia ainakaan ketä tapailisi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän