Mistä ja millaisia hyviä ja kauniita pikkuhousuja olisi, jotka eivät jätä mitään rajaa.
Käytän lähes aina stringejä, mutta nyt ne kyllästyttää. Haluaisin kokeilla jotain muun mallisia, mutta ei mitään mummokalsareita.
Raja tulee heti, jos reunoissa on kuminauhat. Pitsisten kanssa taas tapahtuu string-ilmiö, eli koko kaunis pitsihötäkkä kasautuu äkkiä sinne minne aurinko ei paista.
Kommentit (6)
Lisäksi mulla on ainakin yhdet Chantellen alkkarit , joista ei jää rajoja, samoin muutamat Maidenformin pitsiset, matalat olisko ne sitten brief-malliset alkkarit, joista ei jää rajoja kun ovat tosiaan sellaista ohutta pitsiä koko alkkarit.
Ei näy mitään rajoja, vaikka olisi miten tiukat housut. Ovat myös todella mukavat jalassa.
Mä oon nähnyt kaupoissa vain sellaisia perinteisiä Sloggeja. Mainoksia oon kyllä nähnyt muistakin.
Käytän pääsääntöisesti Sloggi Tai-mallisia pöksyjä ja niissä näkyy ärsyttävästi pikkuhousujen raja ja tulee ns. tuplaperse esim. jumppahousuissa tms. takapuolesta tiukoissa housuissa :-(
Pitänee kokeilla noita toisenmallisia Sloggeja.
En itsekään olisi uskonut, mutta nähtyäni kaverin sloggit suuntasin itsekin sloggihyllylle :)