Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ja millaisia hyviä ja kauniita pikkuhousuja olisi, jotka eivät jätä mitään rajaa.

Vierailija
05.01.2006 |

Käytän lähes aina stringejä, mutta nyt ne kyllästyttää. Haluaisin kokeilla jotain muun mallisia, mutta ei mitään mummokalsareita.

Raja tulee heti, jos reunoissa on kuminauhat. Pitsisten kanssa taas tapahtuu string-ilmiö, eli koko kaunis pitsihötäkkä kasautuu äkkiä sinne minne aurinko ei paista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään olisi uskonut, mutta nähtyäni kaverin sloggit suuntasin itsekin sloggihyllylle :)

Vierailija
2/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mulla on ainakin yhdet Chantellen alkkarit , joista ei jää rajoja, samoin muutamat Maidenformin pitsiset, matalat olisko ne sitten brief-malliset alkkarit, joista ei jää rajoja kun ovat tosiaan sellaista ohutta pitsiä koko alkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy mitään rajoja, vaikka olisi miten tiukat housut. Ovat myös todella mukavat jalassa.

Vierailija
4/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oiskohan nimeltään hipster-malli?

Vierailija
5/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähnyt kaupoissa vain sellaisia perinteisiä Sloggeja. Mainoksia oon kyllä nähnyt muistakin.

Vierailija
6/6 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pääsääntöisesti Sloggi Tai-mallisia pöksyjä ja niissä näkyy ärsyttävästi pikkuhousujen raja ja tulee ns. tuplaperse esim. jumppahousuissa tms. takapuolesta tiukoissa housuissa :-(

Pitänee kokeilla noita toisenmallisia Sloggeja.