Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voisitko olla samassa työpaikassa äitisi kanssa
18.06.2008 |
vuosikausia?
Millainen ihminen ylipäätään haluaa olla samassa työpaikassa emonsa
kanssa vuodesta toiseen, vaikka väittää että heillä ei ole edes hyvät välit?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
enpä usko että se oisi tervettä jos ei tule toimeen todella hyvin. jotain
läheisriippuvaisuutta.
Olemme joskus kyllä yrittäneetkin, mutta ei vain toimi. Luonteet ovat aivan päinvastaiset.
Olen ollut muutaman kesän äidin työpaikassa kesätyössä ja yhden niistä äidin työparina. Se kesä kannusti mua aina lukemaan tentteihin ja pänttäämään, jotta saisin paremman ammatin.
Sekä työ ja ammatti sekä äidin läheisyys olivat myrkkyä!
Alue: Aihe vapaa
tai hän minun, mutta ei meillä mitään sellaista skismaa oo joka estäis luontevan kanssakäymisen työkuvioissakin.