Miten onnistuu muutto kun on raskaana?
Meillä on muutto ja muuton hetkellä olen 6kuulla raskaana. Lisäksi meillä on y6ksi lapsi jo ennestään. Miten onnistuu?
Kommentit (12)
Naiset pakkaamaan ja purkamaan tavaroita....
Koittakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää että raskaus ei ole mikään sairaus. Elä normaalia elämää.
Kannoin vielä tavaroitakin. Ei nyt kannata hurjasti rehkiä ja varovaisuutta tulee noudattaa, mutta jos on terve, niin ei mitään ongelmia. Pakkailet ja purat, siinä on hommaa kylliksi.
pariinkin otteeseen raskauspahoinvoinnin takia ja viimeiset viikot määrätyssä vuodelevossa.
Ja eräs tuttavani on puolestaan viettänyt raskauden kaksi viimeistä kuukautta pyörätuolissa, kun hänen (erittäin pienikokoinen nainen) selkänsä ei kestänyt...Hienoa jos sinä pystyit jumppaamaan vielä synnytyssairaalan ovella!
Ap:lle JOS olet terve ja raskaus edistynyt normaalisti, niin ei pitäisi olla ongelmaa. Kunhan välttelet liian isoja painoja. Anna miehen kantaa painavat tavarat ja hankkikaa muuttoapua muualta. Keskity sinä purkamiseen ja pakkaamiseen. Ja aina kannattaa huomioida se, että voi olla tavanomaista väsyneempi, joten mikset kyselisi jo hyvissä ajoin apuvoimia muuttorumbaan/lapsen hoitoon tuona aikana.
meillä tuota tavaraa on ja eri kaupunkiin on nyt muutto.-ap
ja Suomessa uuteen kotiin kun olin raskaana, ilman mitään ongelmia.
Aina kun joku muistuttaa että raskaus ei ole sairaus, niin joku tulee kertomaan jonkun megatraagisen tarinan omasta raskaudestaan.
Tottakai erikoistapauksia ja vaikeita raskauksia on aina, mutta pääsääntöisesti normaaliraskaus ei ole sairaus jonka varjolla voi vain maata.
Mua todella huvittaa nämä ( Miten muutto onnistuu raskaana?)
Se on silti aika helvetin poikkeuksellinen RASITUS keholle, joka tulee huomioida!! Raskaus saattaa aiheuttaa ja laukaista useita sairauksia ja raskauden oireet ovat usein sairauden kaltaisia.
Se on aivan sama aiheutuuko joka aamuinen oksentelu raskaudesta vai sairaudesta, kun lopputulos on sama, eli heikentynyt toimintakyky.
Vähän sama kuin synnytyskipu. Ei se ole mitään positiivista kipua, se sattuu aivan yhtä paljon, kuin jos joku kiduttaisi. Kipu on kipua, huono olo huonoa oloa!
en meinannut että minun ei tarvitsisi tehdä mitään,varmasti teen,en voi olla ikinä tumput suorina. vinkkejä kaipasin,en vittuilua.-ap
Pystyin kantamaan sivussa, kainalossa painavempia, kuin esim. edessä, kädet ojossa.
Kukaanhan ei halua mitään kohdun laskeumaa tai istukan tai virtsarakon repeämistä, jotka ymmärtääkseni ovat syitä näihin nosteluiden rajoittamisiin.
ja remontin tekeminen oli ihan hirveää. Mies kantoi lähes yksin kaiken sohvakalustosta lähtien. On se niin ihana voimamies =)