Miten saan selville käyttääkö mies Tinderiä?
Ja aluksi, olen ihan pihalla miten Tinder toimii, sorry. Mutta mies on nykyään liimaantunut kännykkään ja jotain on pakosti menossa. En pääse kännykkään käsiksi vaikka tiedän tunnusluvun, paskallekin se ottaa luurin mukaan.
Miten ihmeessä saisi selville käyttääkö mies Tinderiä? Pystynkö etsimään tiedon jotenkin omalta tietokoneeltani? Miten?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Jos on ahkeraa kännykänkäyttöä niin aivan takuulla on jotain sivusutinaa. Itsellekin selvisi suhteen päättymisen jälkeen että siellä oltiin toisia kyttäilty jo kuukausitolkulla kun lyöttäytyi lähes heti exä yhteen tämän kanssa. Itse olin idiootti ja sinisilmäisesti luotin.
Jep samassa tilanteessa ollut. Ja ajattelin, että toisen sanaan pitää luottaa. Ei olis kannattanut kun kaikki vaistot sanoi että jotain kieroa peliä on meneillään.
Ei hitto, sillä olikin Grindr asennettuna puhelimeen! Mikä nyt neuvoksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Liity ite tinderii sit laitat välimatkan mahdollisimman lyhyeks ja käyt läpi..sit selviää
Ei välttämättä. Moni on piilottanut profiilinsa niin, että näkyy siellä vain niille keistä on itse tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:42"]Viekö se sen vessaan, kun käy suihkussa? [/quote] Kyllä, puhelin on mukana myös vessassa ja suihkussa sekä autotallissa ja kaupassa käydessä. Siis aina. Mies on pettänyt kerran jonkun yhden illan tuttavuuden kanssa ja sattuneesta syystä en luota enää ikinä siihen. Jäin suhteeseen kun mies anoi viimeistä mahdollisuutta js vannoi rakkautta, mutta onhan tämä perseestä kun koko ajan epäilee. Jos saisin miehen kiinni pettämisestä, tinderistä tms niin voisin lopulta laittaa eron vireille. Lupasin kuitenkin aikoinaan antaa miehelle mahdollisuuden ja jos nyt otan eron ilman pettämistidisteita niin onhan siinä juuri se mahdollisuus että mies onkin ollut kunnolla ja otan eron ilman syytä. Ap
No haluatko sä itse olla miehen kanssa? Jos haluat, jatkat suhdetta. Jos et halua, siinä on sulle syy erota. Sinänsä ihmettelen, miten muka sellainen suhde voisi toimia, jossa toinen ei luota, koska nythän koko ajan kyttäät todisteita pettämisestä, eikä sellaiselle pohjalle oikein voi mitään rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä suhteessahan tällaista ei koettaisi vaimon kyttäykseksi ja kyykyttämiseksi vaan puolisoa painavaksi huoleksi joka olisi hyvä häivyttää jos mitään ongelmaa ei ole. Hyvässä ihmissuhteessa myös vaikeista asioista voidaan puhua ilman että toisen käytös koettaisiin tungettelevaksi. Mutta tällaisia hyviä suhteita ei suomalaisissa pareissa ilmeisesti paljoa löydy.
Tämä. Itse ainakin haluaisin asiat selvittää ja toisen olon turvalliseksi. Ei sitä puhelinta viestiketjuineen kokonaan läpi tarvitse tavata, mutta pyydettäessä voisi näyttää tai toisen vieressä viestit avoimesti kirjoittaa. Kyllähän siinä epäilykset herää, jos puhelin aina joka paikassa mukana, ilmoitukset pois päältä, ja aina käännytään niin, ettei toinen vahingossakaan nää vilaustakaan näytöstä.
Ei ole kyllä normaalia kytätä toisen puhelinta. En itse olisi suhteessa, jossa voitaisiin pyytää näyttämään puhelimen sisältö. Ja minulla on melkein aina puhelin joko äänettömällä ja monet ilmoituksetkin pois päältä, koska en halua puhelimen jatkuvasti keskeyttävän. Olisi ärsyttävää, jos jokaista tällaista ratkaisua pidettäisiin lähtökohtaisesti epäilyttävänä. Ja myös viesit kirjoitan aina yksityisesti - pitäisin myös kummallisena, jos tämä ei jollekin olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä suhteessahan tällaista ei koettaisi vaimon kyttäykseksi ja kyykyttämiseksi vaan puolisoa painavaksi huoleksi joka olisi hyvä häivyttää jos mitään ongelmaa ei ole. Hyvässä ihmissuhteessa myös vaikeista asioista voidaan puhua ilman että toisen käytös koettaisiin tungettelevaksi. Mutta tällaisia hyviä suhteita ei suomalaisissa pareissa ilmeisesti paljoa löydy.
Minä taas en pitäisi hyvänä suhteena sellaista, jossa toinen kehittää huolenaiheita täysin tavanomaisesta puhelimen käytöstä. no, toki tuossa ap:n tapauksessa luottamus on mennyt rikki jo aiemmin, eli se on vähän eri tilanne, mutta toisaalta en usko, että sellainen suhde voi olla toimiva, josta luottamus puuttuu. Olin itse joskus vähän aikaa suhteessa henkilön kanssa, joka kehitti todella omituisista asioista huolia ja epäluulon aiheita, ja senpä vuoksi se suhde lyhyeksi jäikin. En todellakaan halua olla ihmisen kanssa, jota joutuu koko ajan vakuuttelemaan siitä, että ei ole pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ahkeraa kännykänkäyttöä niin aivan takuulla on jotain sivusutinaa. Itsellekin selvisi suhteen päättymisen jälkeen että siellä oltiin toisia kyttäilty jo kuukausitolkulla kun lyöttäytyi lähes heti exä yhteen tämän kanssa. Itse olin idiootti ja sinisilmäisesti luotin.
Miten niin? Monihan nykyisin on paljon puhelimella, kun sieltä luetaan uutiset, kuunnellaan musiikkia, viestitellään kavereiden kanssa, selataan facebookia tai muuta somea... Esim. minä olen sinkku, ei ole sutinaa kenenkään kanssa enkä edes etsi seuraa, mutta paljon tulee puhelimella oltua. Käytännössä kaikki etänä tapahtuva yhteydenpito kavereiden kanssa tapahtuu puhelimella joko messengerissä tai whatsappissa, ja lisäksi luen tosiaan uutisia ja joitain blogeja, selaan Facebookia ja esim. tapahtumia.
Tämä. Itse ainakin haluaisin asiat selvittää ja toisen olon turvalliseksi. Ei sitä puhelinta viestiketjuineen kokonaan läpi tarvitse tavata, mutta pyydettäessä voisi näyttää tai toisen vieressä viestit avoimesti kirjoittaa. Kyllähän siinä epäilykset herää, jos puhelin aina joka paikassa mukana, ilmoitukset pois päältä, ja aina käännytään niin, ettei toinen vahingossakaan nää vilaustakaan näytöstä.