Rikkaiden hienostoavmammojen boikottilista:
-sotka
-ikea
-jysk
-seiska-lehti
-matti-elokuva
-lieska-vaatteet
-melkein kaikki lastenohjelmat
unohdinko listasta jonkun asian?
Kommentit (58)
Ilmaiset harrastukset ja suomalainen kotiruoka ovat kyllä " hienostomammankin" sydäntä lähellä =D
t.7
Tosin hienostomammana en ole ollenkaan ronkeli ja kaikki listasta käy, paitsi Matti-elokuva evvk. Vanhasta en aio äänestää missään nimessä.
juu, äitiyspakkaus on tosi out! oishan se niiiiiiin noloo jos ottais jotain ilmais-sääli-spurgu-avustusta valtiolta!!! =DDD
lisää näitä!!
No oppi ja ikä suurin osa listasta sopi minuun erittäin hyvin. Paitsi matti-elokuvan haluasin nähdä ja noin 30% lastenohjelmista hyväksyn.
En siis tiennyt olevani jotenkin parempi vaikka eräs täälläkin monasti parjattu imetys-hullu+muutenkin fanaatikko äiti kerran lähikaupassa alkoi pauhata, että hyvähän teillä siellä rikkaiden puolella asuvien on.
Huvittavaa tässä oli se, että en tiennyt asuvani " rikkaiden" puolella meidän asuinalueella ja toisekseen olin aivan äimistynyt, että mistä hitosta sekin mamma tiesi minun asuinpaikan.
Jyskissä en käy kun tavara hajoaa. On kokemusta. Seiskaa luen jos kampaajalla on mutta itse en sitä osta. Lastenohjelmia saa katsoa. Matti-elokuvaa en katso periaatteesta, sillä Matti saa siivun leffan tuotosta ja sille vaimonhakkaajalle en anna penniäkään. Lieska-vaatteet nyt vaan on ihan out.
Vierailija:
-sotka
-ikea
-jysk
-seiska-lehti
-matti-elokuva
-lieska-vaatteet
-melkein kaikki lastenohjelmatunohdinko listasta jonkun asian?
Prisma ja Citymarket
Ruokaostokset nimittäin tehdään vain ja ainoastaan Stockalla
Oletko kuullut sanonnasta se koira älähtää johon kalikka kalahtaa :-D
*reps
31: Et ole tainnut koskaan käydä maaseudulla??? " Jyväjemmarit" repii kuule semmosta tiliä, ettet tiedä!!! Asutaan kartanoissa ja autoja on pihassa monta! Missä itse asut?
T. maalaismamma
hienostomamma, maalaismamma...mistä tässä nyt puhutaan? Oikea termi tässä mielestäni olisi snobi-mamma.
Lisään listaan J-kirjaimella alkavat etunimet lapsilla.
Aikaansa seuraavien trendi mammojen ' ihqu' -lista:
-sotka
-ikea
-jysk
-seiska-lehti
-matti-elokuva
-lieska-vaatteet
-melkein kaikki lastenohjelmat
unohdinko listasta jonkun asian?
=D
Aika osuvaa! Varakkuuden/asuinpaikan yms. mukaan olen ehkä " hienostomamma" ja täytyy kyllä sanoa, että aika nappiin meni lista! Heh heh myönnän melkein kaikki muut, paitsi Matti-elokuvan aion käydä katsomassa =DDD
Melkein samat sanat, tosin mulla ei ole Ikeaa vastaan mitään, olen ostanut kellariin useita hyviä säilytyslaatikoista sieltä. Matti-elokuvaa en kyllä aio mennä katsomaan!
täällä meilläkin päin parhaiten tienaavat ovat jyväjemmareita!!! ja heille vaan lisää tukia että saavat uusia traktoreita jotta voivat kilpailla naapurin ukkojen kanssa!!! =DD
miehelleni just sanoin yks päivä että meijänkin pitää vissiin ruveta maata viljelemään et rupeis tilipussi karttumaan nopeemmin!!
tv. AP joka myöskin maalaismamma (p-karjalasta)
Mulla on kaksi lasta ja molempien nimi alkaa J:llä!!! Nyt mun hienostomaine on mennyttä :(
<b>Sallittu</> perinteinen suomalainen kotiruoka, jonka valmistukseen ei olennaisena osana kuulu makkara.