Lue keskustelun säännöt.
Ergo-kantoreppu,
05.01.2006 |
kannattaako satsata?Ulkoilen nyt jo paljon koiran kanssa,myös metsälenkkejä,vois kai olla kätevä " nakata" lapsi selkään tai rinnalle reppuun mukaan.Onko kokemuksia,onko hintansa väärti,mukava kantajalle ja lapselle,kestävä jne.?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla