Olenko hullu, jos harkitsen siivoustyötä tms. osa-aikaista hoitovapaan ,
Kommentit (8)
osa-aikatyötä hoitovapaalla ollessani. Siivoustyötäkin kokeilin, mutta se ei ollut mun juttu. Oon ollut tosi tyytyväinen, töitä parina iltana viikossa, mukavaa vaihtelua kotona olemiseen.
Haluaisin siis jäädä hoitovapaalle, mutta taloudessa tekee tiukkaa. Olen akateeminen, mutta meidän alalla ei ole hommia, joita voisi tehdä osa-aikaisesti hoitovapaan ohella. Olen ajatellut etsiä vaikka aamusiivousta tehtäväkseni, kun miehen työaika joustaa aamusta aina klo 10 asti. Kommentteja?
Siivoustyöstä maksetaan niin vähän, että vaikka joka aamu tekisi muutaman tunnin, sillä ei paljon rikastu. Varsinkin jos autolla joutuu menemään töihin, matkakulut syövät jo leijonanosan palkasta. Sunnuntaisin saa tuplapalkkaa.
akateeminen ihminen, edes harkitset moista! Sullahan on akateeminen koulutus!
akateeminen ihminen, edes harkitset moista! Sullahan on akateeminen koulutus!
Suomessa on paljon akateemisia siivoojia.
oikeasti kuutonen on sitä mieltä, että ihminen joka mainitsee kahdessa viestissään kolmesta olevansa akateeminen ei edes pääse siivoamaan... Tuskin osaisi käyttäytyä työhaastattelussakaan. (Ei ku joo, siivoojaksihan pääsee kuka vaan, ei haastatteluja, ei työkokemusta, ja työaikansakin saa itse valita vapaasti ;-))
Mulla myös akateeminen tutkinto ja vakityö omalla alalla, mutta nyt oon ollut ihan eri alan töissä. Ja mulle tärkeintä on ollut se, ettei lasta ole tarvinnut viedä päivähoitoon.