Isän kanssa käytiin just puhelimessa tallainen keskustelu:
Isä: -Joko olet äänestänyt?
Minä: -En vielä, mutta käyn kyllä äänestämässä.
Isä: -No hyvä, ketä aijot äänestää?
Minä: -No luultavasti Vanhasta.
Isä: -Aha, no hyvä.
Sitte pitkä saarna heti perään siitä kuinka tärkeää on käydä äänestämässä ja kun sellainen oikeus on meille annettu niin se pitää käyttää. Aivan niin kuin en tietäis ;) Huh, viimeeksi kunnallisvaaleissa se piti saman saarnan. Varmaan kuvittelee että olen vieläkin isin pikkutyttö. Nyt saan ekaa kertaa äänestää pressanvaaleissa ja aijon kyllä varmasti käydä äänestämässä vaikka isäni ei siitä olisikaan pitänyt pitkää saarnaa ;)
Kommentit (23)
että heidän puoluekantansa=uskonto jatkuu varmasti seuraaville sukupolville.
äänestäis miestä jolla on avioliiton aikana ollut muitakin suhteita. Mitenkähän luotettava on muissa asioissa, kun ei edes omissa asioissaan pysty olemaan luottamuksen arvoinen? Vaikka kuinka muuten olisinkin puolueuskollinen.
Tota, eihän sitä pidäkkään edes omalle isälleen kertoa ketä äänestää mutta isä EHDOTTOMASTI äänestää Vanhasta ja siksipä sanoin äänestäväni Vanhasta ettei mun olis tarviinnu kuulla toista saarnaa siitä miksi Vanhasta kannattaa äänestää. Ja luultavasti siltikin äänestä Vanhasta.
Ja viime pressan vaaleissa en ihan kerennyt täyttää 18 eli en mä enään mikään kovin pikkutyttökään ole.
-ap