Apua testien valintaan?
Olen tilaamassa sekä ovis- että raskaustestejä. Mutta: mistä ja mitä?? Pelkästään siellä kotitestit.fi- sivustolla on useampia vaihtoehtoja. Onko oleellista eroa, tilaako mammaksi.fi vai tuolta kotitesteistä? Olisiko olemassa vielä joku muu paikka, josta testejä kannattaisi mahdollisesti ostaa? Noissa kummassakaan mainitsemassani eivät hinnat ainakaan päätä huimaa, verrattuna vaikka apteekkeihin.
Kiitos avustasi, kokeneempi :)
Kommentit (5)
Sivut ovat hmmm. hieman kotitestien sivuja asiallisemmat..
vaikutti minustakin juuri sivuston ulkoasun vuoksi vakuuttavammalta, joten sieltä tilasin testejä. Tulivat perille ja antoivat jopa toivotun tuloksenkin ;)
Entäpä muut, onko teillä painavia ajatuksia aiheesta mistä tilata ja mitä?
Ihanaa viikonloppua teille/ meille kaikille! :)
Vilja-merkkisiä raskaustestejä raskaustestit.fi -sivuilta ja ihan kunnolla ovat toimineet (ovat " tikkutestejä" , ei siis liuska). Ja jos tilaat vain siksi että haluat edullisia testejä niin kaupoissakin on myytävänä halpoja testejä (esim. Pregent-liuskatestit alle 5¿/2kpl). Eiköhän kaikki testit ole ihan yhtä luotettavia, joten ei ole varmaankaan niin väliä mistä tilaat ja mitä :)
Onnea testailuihin!!
Itse tilasin kotitestit.comista paketin jossa oli 14 ovistestiä ja 4 raskaustestiä. Hinta oli hyvä ja testit toimivat ainakin minulla moitteettomasti!
Plussa onnea!!